sobota, 27 października 2012

październik miesiącem maseczek - maseczka z białej glinki

Witajcie,

Dzisiaj mam dla Was czwartą już maseczkę. Aby było po równo ta jest robiona przeze mnie, a nie kupiona gotowa. Pozostałe maseczki znajdziecie na dole wpisu. Ostatnio zakupiłam na biochemii urody białą glinkę. Wahałam się trochę nad zakupem, bo moja cera nigdy na glinki nie reagowała. A przetestowałam kilka glinek. Ale biała jest delikatna, więc może ta będzie dla mnie?


 Wieczorem zrobiłam sobie maraton pielęgnacyjny. 
Najpierw peeling, żeby maseczka mogła lepiej wniknąć. Zbliżają mi się TE dni i pojawiły mi się 4 paskudztwa, a peeling zawsze szybciej wyleczy.  Bardzo lubię peeling z korundu. Co użycie jest lepszy. Na początku nie było takich efektów jak przy regularnym (raz w tyg minimum) stosowaniu. Teraz po użyciu buzia jest aksamitnie gładka i miła w dotyku. Bardzo lubię łączyć korund ze spirulliną i witaminami all in one (bo widać gdzie nałożyłam i jak mam zmyć)  Dlaczego jest to bardzo dobry pomysł  poczytajcie tutaj. Połączyłam go tak jak lubię z oliwką BD. Dlaczego? Bo jest tania, duża, wydajna, działa dobrze na moją cerę. Pomasowałam twarz i spłukałam.  


Następnie nałożyłam maseczkę z olejku BD i białej glinki. Maseczka była trochę płynna, ale nie przeszkadzało mi to. Nałożyłam na twarz. Glinki lubią wysychać, a w tedy nie działają (dlatego lubię mieszać glinkę z olejem a nie wodą czy hydrolatem) to poszłam się wykąpać z maseczką. Para wodna sprawiała, że maseczka cały czas była wilgotna. 

Zmyłam wszystko mydłem Aleppo, zastanawiałam się czy uzyć mydła czy nie za mocno ściągnie resztki maseczki. Ale olej nie chciał zejść po samej wodzie.  Na wykończenie płyn Afronis, żeby się moje niespodzianki zasuszyły i nowe nie pojawiły. 
Na wieczór moje nowe odkrycie maseczkowe (będzie o tym nowy wpis) maseczka z 24-karatowym złotem z Perfecty. Używałam ją na próbę 2 razy dziennie, ale teraz lepiej sprawdza się rano. Wchłania się w kilka monut i twarz jest gotowa na makijaż. Wieczorem chcę bardziej nawilżyc i będę używać maseczka Perfecta z kwasami AHA. Co raz bardziej lubię te maseczki Perfecta.   


Peeling: spirullina + korund + witaminy All in one +olej BD
Biała Glinka + olej BD
Mydło Aleppo
Tonik Afronis
Maseczka z 24-karatowym złotem Perfecta


Pozostałe maseczki z Tagu "październik miesiącem maseczek" 
Maseczka z siemienia lnianego
 maseczka Perfecta z kwasami AHA i sokiem aloesowym

Alterra maseczka nawilżająca aloes do skóry suchej i wrażliwej

korund

Inne linki:
Jak szybko zwalczyłam cały trądzik 
Afronis- tonik przeciw wypryskom
mleczko do opalania Sunozon
korund - mikrodermabrazja
peeling kawowy
peling-maseczka cynamonowa

7 komentarzy:

  1. Muszę w końcu kupić korund. A jak będę składać zamówienie, to pewnie i jakaś glinka wpadnie do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio polubiłam peeling z Perfecty , muszę też zwrócić uwagę na tą maskę z AHA ,
    o mieszaniu glinki z olejem pierwszy raz słyszę ale to ciekawy patent

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zastanawiałam się wczoraj czy zamówić korund aż w końcu odpuscilam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe no ja mialam mieć z włosia dzika ale jakos zrezygnowałam. nie no nie mogłamxD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio pokochałam maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ sobie zrobiłaś świetne domowe spa :) też się lubię czasem tak rozpieścić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies