wtorek, 9 października 2012

Zakupy z Rossmana

Witajcie,

Zaszalałam i zrobiłam zakupy. Takie są promocję w Rossmanie, że nie wiedziałam co wybrać. Jestem bardzo zadowolona z zakupów. Wydałam nawet mało, do 40 zł się zmieściłam.



Kupiłam:
- dwa mydełka Alterra lawendowe i oliwkowe za 1,15 zł
- bloker z Ziaji soft (dla mamy) 6,99 zł
- olejek Alterra migdały i papaja, bo wycofują go z mojego Rossmana i kosztuje teraz 9,99zł
- żel pod prysznic Alterra 5,99 zł - duża przecena, bo zawsze kosztował ok 9 zł
- żel pod prysznic Isana kokos i marakuja 3,99 zł - przepiękny zapach
- pianka do golenia dla mojego męża i moich nóżek :) 10,90 zł

11 komentarzy:

  1. Fajne są te promocje w Rossmannie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm.... jake są te mydełka ?
    Można stosować je do mycia twarzy , nie wysuszają , nie ściągają ??? Stosowałaś je już wcześniej ????

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, chyba skusze sie jeszcze na jakis zel, wczoraj wachalam tyle pieknych zapachow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię żele z Isany, też się skusiłam, ale na kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam kokos&marakuje cudnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy :) Ja dziś wybieram się na drugą turę zakupów z tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie w rossmanie nie ma juz żadnych olejków;/

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten żel Isany (slabo sie pieni:( ale ladnie pachnie) i mam tez olejek z alterry ktory jest swietny:)

    zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja skusilam sie na maskę do twarzy i tusz do kresek :D
    Uwielbiam olejki z alterry nie moge się doczekać kiedy będą mialy nowe dozowniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie też już nie ma, a zamawianie z allegro to głupota, bo się przepłaca ;< ! wiecie gdzie jeszcze można na szybko kupić olejki ?? POMOCY !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies