środa, 14 marca 2012

Promocja w Rossman 70% 50% - olej a olejek?

U mnie w Rossmanie zgłupieli! 
Nie dość że moja kochana Alterra jest na promocji to przy kasie ustawili półkę z przecenami, i nie myślcie sobie że to są te resztki produktów o 2 zł mniej!

Przeceny są o 70 % albo i lepiej!
Kupiłam sobie 4 żelki po 100 ml pod prysznic za ... 4.00zł! . Przecena z 14.99 zł

Były mydła w płynie 100 ml za 2 zł! A za 2 zł to przeważnie jest takie malutkie serduszko chyba z 10ml! i to jedno

Całe zestawy (np. żel, krem, gąbka) za ... 10 zł! przecena z 30 ! idealne na prezent, ślicznie zapakowane

Oszalałam! Ale nie mogę nakupić kupić żeli, wiec skusiłam się tylko na 4 za 4 zł 



Kupiłam sobie olej migdałowy dla moich włosów, w domu przeczytałam że OLEJ migdałowy nie jest OLEJKIEM migdałowym i nie ma tego zapachu...
hmmm
hmmmm
hmmmmm
ja myślałam że olej i olejek to jedno i to samo

Czym się może różnić olej migdałowy od olejku?
Może olejek to ten zapach do ciast?!

Na moim piszę ze olej jest do smażenia... ale o oliwie z oliwek i kokosowym to samo pisało

edit


A olej i olejek? Zasadnicza różnica. Olej to wytłoczony na zimo ekstrakt z pestek (taka tłusta maź) natomiast nomenklatura olejek oznacza tyle co olejek eteryczny(zapachowy), który uzyskuje się z innych części rośliny i innymi metodami i to on pachnie. Można olejek rozpuścić w oleju, bo zazwyczaj trzeba go stosować w formie rozcieńczonej na skórę. :)



36 komentarzy:

  1. Do pielęgnacji musisz szukać organicznych albo naturalnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja... też chcę, żeby w moim Rossmanie wpadli na taki pomysł! Albo nie... Bo bym zbankrutowała totalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dałam się porwać rossmanowej promocji na Alterrę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lecę dziś do Rossmana :), dzięki za przydatne info.

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest olejek ze slodkich migdalow i z gorzkich:) tylko ten ze slodkich nadaje się do włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe czy u mnie jest coś takiego, wypadałoby się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo.. Przeceny :D

    Obserwuje, liczę na to samo xd

    OdpowiedzUsuń
  8. wow fajne przeceny, pokaz foto tych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wy mi tu o promocjach w Rossmannie jak ja mam zakaz wstępu do wszystkich drogerii:P

    OdpowiedzUsuń
  10. hehehehehe jaka rozkmina w tym poście;d;d;:D zabawnie się to czyta:D:d:D

    a mnie jakoś nie:D zzlazły mi suche skórki!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. skoro mowa o olejkach to polecam Ci do włosów olejek rycynowy (do kupienia w aptece) ma świetne własciwości odżywcze, ja dodaję kroplę do szamponu w trakcie każdego mycia włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow tylko pozazdrościć przecen!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to jest, że u Ciebie takie promocje a u mnie dziś prawie żadnych :D A raczej znikome niestety :)

    w ogole, chcesz sobie kupic tą szczotkę z jonizacją na baterię?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że chcę mieć szczotkę jonizującą, prostownica mi nie służy to może ona pomoże? Mam suszarkę z funkcją jonizacji i od tego czasu nie mam elektryzujących sie włosów, mimo iż używam jej sporadycznie, a wcześniej to często. A taka szczotka wydaje mi się zdrowa i dobra dla włosów i tańsza od suszarki czy prostownicy bo tylko 100 zł, patrzyłam na szczotką z włosia naturalnego i 39 zł, to dodam 60 i mam szczotkę na baterię:)

      Usuń
  14. jej takie przeceny a na szampony alterry też ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak na odzywki i szampony i maski:)

      Usuń
    2. super ciekawe czy w moim też będą, muszę zajrzeć :)

      Usuń
  15. ja niestety nie znam ropznicy miedzy olejem a olejkiem ;) ale dobrze ze mowisz to jutro bede sie trzymac z dala od rossmanna xD

    OdpowiedzUsuń
  16. olejek migdałowy to chyba rzeczywiście ten do ciast, z tego co kojarzę:) btw muszę się wybrać do Rossmana:D

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę sie wybrać do rossmana :D

    [ look-took.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm, Alterra jest teraz na promocji?! Chyba muszę się przejść do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O masz ja byłam wczoraj i nie widziałam takiej promocji, może jeszzce będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. olej uzywamy do smazenia lub salatek
    olejek do aplikacji na skore lub wlosy np olejeku arganowego nie spozywamy tylko i wylacznie stosujemy zewnetrznie, a olej arganowy i owszem - jadalny i bardzo pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogliby i w moim Rossmanie mieć dzień dobroci. Obkupiłabym się chyba na rok

    OdpowiedzUsuń
  22. Trochę Ci zazdroszczę :p że tez w moim rosmanie tak nie szaleją ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie poszaleli w tym Rossmannie. ;)
    A olej i olejek? Zasadnicza różnica. Olej to wytłoczony na zimo ekstrakt z pestek (taka tłusta maź) natomiast nomenklatura olejek oznacza tyle co olejek eteryczny(zapachowy), który uzyskuje się z innych części rośliny i innymi metodami i to on pachnie. Można olejek rozpuścić w oleju, bo zazwyczaj trzeba go stosować w formie rozcieńczonej na skórę. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za cynk, jutro lecę na podbój Rossmanna!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. aż zachciało mi się zajrzeć do rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też się skusiłam na promocyjne żele:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś czuję, że powinnam się wybrać do rossmanna .;)

    OdpowiedzUsuń
  28. O ja ale przeceny ! Sama bym się wybrałaa :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Dusiołek już wytłumaczyła różnicę ;)
    dobrze kupiłaś, olej migdałowy
    również mam, ale używam do oczyszczania twarzy :)
    na włosy jeszcze mam SESA

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój Rossmann jakich innych chyba jest :)) żadnych szalonych przecen nie ma :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies