poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Wielki wypas

Witajcie,

 Jak zrobić WIELKI WYPAS?


Potrzeba:
2 klatki
2 króliki
2 poidełka
2 ręczniki
1 opiekun 
1 leżak
1 krem z filtrem spf 50 
i ładna pogoda



Po przeprowadzonym wypasie zaobserwowałam: 

Neruśka na trawie pasła się tak o, ale spełnieniem jej króliczych marzeń była kopanie dołków w ziemi. Straty poniósł jeden ziemniak , który trzeba było szybko zakopać z powrotem


Bobuś  od razu poczuł co to wypas i wcinał trawę jak rasowa krowa , jedną stroną jadł druga bobkował :) Bobson z języczkiem na wierzchu , a na wszystkich zdjeciach jest zaspany, bo złapany podczas drzemki :)


Po południu króliki leżały i ledwo się pasły, ale wieczorem Neruśka odkryła u siebie potrzebę kopania dołu w ziemi. Bobuś tej potrzeby nie odczuł i dalej jadł.

opiekunka złapała ładną choć nie planowaną opaleniznę


A wiec testowałam na moich królikach rożne formy wypasania:

pojedynczo, na trawie, na ziemi , rano, wieczorem.

Teraz moim marzeniem jest klata co najmniej 1x1 do wypasania, bo w ich normalnej klatce 2 się nie pomieszczą a boje się ze zaczną sie kickać

Podczas całej akcji wypasania opiekun oddaje się leniuchowaniu i opalaniu. Doglądając swojej trzódki :)


Eksperyment będzie na pewno powtarzany


29 komentarzy:

  1. Zabawnie to opisałaś :) nie bałaś się, że jak wykopią norki to zwieją?

    OdpowiedzUsuń
  2. totalny wypas, króliki musiały być prze-szczęśliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze marzyłam o króliku :D ale nigdy nie miałam ;/ fajne te twoje króliczki xdd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Neruśka robi podkop i ucieka na wolność ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutkie króliki ;) Ja bym się bała, że mi uciekną...raz wzięłam tak na dwór chomika i musiałam ciągle się na niego patrzeć i pilnować, aby nie uciekł lub coś mu się nie stało...;p

    OdpowiedzUsuń
  6. przypomnial mi sie moj kochany kroliczek ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. ale słodkie, byłam wczoraj w zoologicznym i widziałam takiego przeslicznego brązowego królika! *___*
    oj tak.. to okropne. nie rozumiem co obchodzi ludzi, kto jak sie ubiera, powinni pilnowac własnych nosów XD
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za odwiedziny na blogu : ) świetne króliczki! Idę poczytać, bo widzę przyciągające mnie słowo "olejowanie" ihihihih <3 Zapraszam - cosmo-shopping.blogspot.com i oczywiście obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie ;)

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jej, nie wiedziałam, ze tyle z nimi roboty oO'
    oj tak, stara się niesamowicie! *___*
    obserwujemy? c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Ambitnie i pomysłowo : 3

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuje za rady na pewno skorzystam:D:*:)
    śliczne te Twoje króliczki;D tuliłabym <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale słodziaki , widać , że są szczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie kochane! Chcę mieć królika! ; D ogólnie to dziękuje za komentarz mam nadzieje, ze będziesz częściej wpadać, ja postaram sie dość regularnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha fajnie napisane i prze słodkie puchate kuleczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie słodziutki króliczki ^^ !

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ja uwielbiam zwierzaki! ;))) królika sama kiedyś miałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwujesz mojego bloga,a ja Twojego. Zachciało mi się zmian i skomplikowałam sobie życie :P zmieniłam nazwę na http://vega-fashion.blogspot.com i prawdopodobnie nowe aktualizacje się nie wyświetlają ;/ jeśli chcesz żeby się wyświetlały musisz aktualizować obserwację, a ja obiecuję że już nie będę więcej zmieniać adresu bloga :P
    pozdrawiam Vega z vega-fashion (starego vegaa90):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aleee cudowniutkie! ♥
    Kiedyś miałam króliczka, który miał być miniaturką w wyrósł ogroomny.
    Teraz mi się marzy brązowy króliczek i nazwałabym go Pusia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies