wtorek, 2 października 2012

idealne nawilżenie skóry - maseczka Perfecta z kwasami AHA i sokiem aloesowym

Witajcie,

Idealnym produktem jest dla mnie maseczka z Perfecta. Kupiłam pierwsze opakowanie na promocji za 1,29 zł. Stosowałam co 2 dni na noc jako maseczkę. Nie zmywa się jej, to dawałam bardzo małe ilości. 
I maseczka starczyła mi na ok. 1 tydzień. Na twarz i szyję. Na początku mieszałam z olejem z pachnotki, kwasem hialuronowym lub serum z wit. C dr Ireny Eris– po kropelce każdego.  Zaraz po użyciu skóra była bardzo miękka, ale tylko przez godzinę. Niestety mycie  wysusza mi skórę i potrzebowałam kremu po każdym myciu, a u mamy nie miałam nic innego jak tylko maseczkę z Perfecty. Z przymusu zaczęłam stosować codziennie, bardzo małe porcje. Z czasem efekt wygładzenia, nawilżenia, miękkości zostawał na dłużej. Teraz używam ją codziennie na noc, a jak jestem w domu to i rano. 


Pisze, żeby co kilka dni i nie wychodzić na słońce (zawarte kwasy mogą robić przebarwienia). Mam teraz ten luksus, że jestem cały czas w domu i nie muszę nigdzie wychodzić dłużej niż do sklepu. A jak chcę iść to smaruję zamiast maseczki – kremem z filterm SunOzon. Cały czas mam nawilżoną buzię, bez uczucie filmu na twarzy. Lubię się pomacać po twarzy i poczuć tą miękkość.  Pod makijaż nadaje się kiepsko, można pomóc wniknąć dodając (1:1) kwas hialuronowy. Dla mnie to must have i nie wyobrażam sobie życie bez niej teraz.

Miałam tą maseczkę kilka miesięcy temu. Stosowałam tak jak kazał producent: co kilka dni i dużą ilość, potem starłam. Efektów takich nie było. W końcu użyłam ją tylko 2 razy : ) Jak dla mnie jest to maseczka do regularnego stosowania i dopiero po 2 opakowaniu efekt nawilżenia i gładkości utrzymuje się długo.  Ale chyba jak wszystko co ma działać dobrze. 


Cena: 1,29 - 2 zł

5 komentarzy:

  1. O tak, zdecydowanie jedna z moich ulubionych :D Zaraz obok tej z sokiem aloesowym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będąc dziś w rossmannie chciałam kupić jakąś maseczkę w saszetce i nie było ani jednej nie wiem czy wycofali z rossmanna czy jak ., ale już w 3 rossmannie nie ma w ogóle maseczek :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ta maseczkę, ale jeszcze jej nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna na recenzję do akcji PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek! Może dołączysz do nas?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies