poniedziałek, 10 grudnia 2012

Moje ulubione szampony głęboko oczyszczające

Witajcie,

Moja włosy bardzo lubią SLSy, czytam, że to wielkie zło,  niszczą włosy, ale cóż zrobić jak moje włosy je lubią? Po szamponach bez SLS włosy są okropne, matowe, skołtunione. 

Moimi ulubionymi szamponami głęboko oczyszczającymi są:
 
1. Szampon z SLS ze żurawiną marki Barwa (cena: ok. 2,50 zł). Kupuję w Tesco. Dzięki niemu opanowałam przetłuszczanie. 


Opis Barwa tutaj:

 link

2. Naturalny szampon nawilżający Granat i Aloes do włosów suchych i zniszczonych marki Alterra (Rossmann), kupuję na promocji za ok 6-7 zł. 


Bardzo lubię też szampon z Kofeiną z Alterry. 

Szampony nie mają SLS, są trochę delikatniejsze , jednak do bardzo łagodnych nie należą. Bardzo dobrze doczyszczają, śliczie pachną i działanie jest świetne.  

Opis Alterra granat i aloes tutaj:
link


 ----------------------
Na blogu zrobiło się bardziej świątecznie. Królik z nagłówka dostał nową, ciepłą czapkę na zimę:) 
 

18 komentarzy:

  1. Muszę się rozejrzeć za szamponami z Barwy. Opinie na ich temat są bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alterra - wersja z granatem pachnie pięknie, lubię bardzooo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam szamponów tej firmy:) Opis zachecajacy

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam żadnego, Altera kusi mnie od dawna

    OdpowiedzUsuń
  5. Haaaa jaka fajna czapa :D moje włosy też lubią dość częste mycie silnymi szamponami :-) widzę, że cała seria z alterry wypróbowana :D ja żałuję, że zabrali mi morelę z pszenicą, była dla mnie lepsza niż granat. Ale i tak jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolałam podobnie jak Balbina serię z morelą - ładnie nabłyszczała włosy. Teraz zrezygnowałam z mocnych szamponów (używam ich raz na 1-2 tyg) na rzecz delikatnych myjadeł, które nie wypłukują dobroczynnych składników - intnensywnie olejuję włosy więc zależy mi na efektach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się że morela spowodowała mi wysyp sufów we włosach:/ bo używałąm jednej z Alterr w domu mamy , a były 2. I teraz nie pamiętam któa to była

      Usuń
  7. bardzo lubię szampony Barwy, ale Alterra z kofeiną również przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten z kofeiną również polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety jeszcze nie miałam okazji stosować żadnych kosmetyków z Alterry. nie mam dostępu do tych kosmetyków nad czym ubolewam ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. zaczęlam testować szampony Barwy. obecnie kończe brzozowy i jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie słyszałam o tej metodzie czyszczenia olejem , nawet próbowałam ale jakoś za dużo zachodu dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest trochę bawienia, nagorzej było jak wróciłam padnięta do domu a musiałam mieszankę roztopić, wymyć twarz, opłukać szmatkę a tutaj oczy się kleją. A spać w makijażu nie pójdę

      Usuń
  12. mnie ciekawia szampony z barwy, w ogóle ich asortyment ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies