poniedziałek, 15 października 2012

Maseczka z siemienia lnianego

Witajcie,
to kolejna już maseczka z TAGu "październik miesiącem maseczek". Pozostałe to:  

 maseczka Perfecta z kwasami AHA i sokiem aloesowym

Alterra maseczka nawilżająca aloes do skóry suchej i wrażliwej 

I ta  będzie naturalna, robiona własnoręcznie. Dużo czytałam o siemieniu lnianym do włosów. Zrobiłam sobie mój pierwszy glutek (bardzo trafna nazwa) i podczas wieczornego mycie twarzy, po oczyszczeniu mydłem Aleppo, naniosłam żel lniany na twarz. Tak na próbę. Żel zrobił mi przeźroczystą warstwę, podobną do maseczek peel off. Trochę ciągnęła, bardzo szybko zaschła, ok minuty. Plusem dla mnie jest to, że nie spływa, włosy nie wczepiają się w nią, nie kapie, nie ma uczucia mrowienia i wędrowania maseczki po twarzy, bo zasycha. Na pewno będę ją dalej stosować , jeśli będę miała glutka w lodówce. Bardzo lubię ta maseczkę. Siemię lniane będę dzisiaj testować na włosach.

Pierwszy raz stosowałam ją tylko 2 minutki. Bałam się, że może uczulić, wysuszyć lub coś złego zrobić. Efekty był super. Fajnie nawilżona buzia,a jak posmarowałam twarz kremem na noc, to była gładka i nawilżona bardzo długo. Drugi raz nałożyłam na czas porządków ok 20 min. Bardzo fajna bo jej nie uczuć na twarzy i można o niej po prostu zapomnieć a one będzie działać. Efekty był takie same jak po 2 minutach. 

Ja zrobiłam trochę na oko:
1 łyżkę siemienia zalałam pół szklanki wody (na oko bo nie mam w domu żadnej normalnej szklanki i lałam z tej do drinków). Zagotowałam i tego nawet nie pilnowałam bardzo, samo się gotowało ok 15-20 min. Też na oko, bo obiad robiłam w tym czasie. Od razu przecedziłam przez sitko, bo potem może być trudno. Teraz stoi w kubku w lodówce i czeka na swoją kolej. Głupi ma zawsze szczęście, dopiero po tym naczytałam się, że glutki komuś nie wyszły, są za rzadkie, za gęste.

14 komentarzy:

  1. No to pierwszy miesiąc za wami :) gratuluję :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z moich ulubionych maseczek. Stosuję mniej-więcej raz na tydzień, nakładam tez na włosy. Czasem dodaję różnych rzeczy.
    Trzymam dużej niż Ty. Pomaga mi po podrażnieniach, przemarznięciu skóry zimą czy wysuszeniu słońcem w lecie... Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemię laniane to zdecydowanie kosmetyk o 101 zastosowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na twarz z siemienia jeszcze nie robiłam , ale mam to w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przymierzam się do tej maseczki i jakoś zawsze zapominam kupić siemię jak jestem w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy sposób, ja daję siemię lniane psu i po tygodniu widzę, jaką ma cudną lśniącą sierść, aż nie mogę wyjść z podziwu

    OdpowiedzUsuń
  7. wypróbuję ją:) jeśli taka dobra:) i połączę z piciem, rezultaty będą bardziej widoczne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Greate article. Keep posting such kind of information on your site.
    Im really impressed by your blog.
    Hello there, You have performed an incredible job. I will definitely digg it and
    individually suggest to my friends. I'm sure they will be benefited from this web site.
    My webpage > genius nicer dicer

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm really impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it's rare to see a great blog like
    this one these days.
    Here is my web blog :: factory unlock iphone free

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, Neat post. There's a problem with your web site in web explorer, might test this? IE nonetheless is the marketplace chief and a huge component of other people will omit your excellent writing because of this problem.
    My blog post ... onitsuka tiger mexico 66

    OdpowiedzUsuń
  11. When someone writes an post he/she retains the image of a user in his/her
    mind that how a user can know it. So that's why this paragraph is perfect. Thanks!

    Here is my website - unlock iphone 5
    My website > unlock iphone 5

    OdpowiedzUsuń
  12. Excellent post. I used to be checking continuously this weblog and I am inspired!
    Extremely helpful information particularly the ultimate part :
    ) I deal with such information much. I used to be looking for this certain info for a
    very lengthy time. Thank you and good luck.

    Look into my web page ... unlock iphone 4s 5.1.1
    Here is my web-site unlock iphone 4s price

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies