piątek, 5 października 2012

tag październik miesiącem maseczek

Witajcie,
Do akcji zaprosiła mnie sama autorka pomysłu Malina:)



Czas trwania: PAŹDZIERNIK

Celem tagu jest:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.


taguję:


Łojotokowa głowa
Saga Beauty
Lily naturalna

Anne- Claire 
BeEKO

7 komentarzy:

  1. Ja bez tagu dzisiaj łaziłam z masaczką borowinową ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio już nie mam jakich maseczek robić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też Cie otagowałam do tego TAGu, ale nie wiem gdzie mój komentarz się podział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie:) Maseczki u mnie to ostatnio prawie codziennie idą heh Ale jakąś zrobię sobie specjalnie na tą okazję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jednak uwierzysz, że można czasem mieć więcej szczęścia. Myślę, może naiwnie, że ludzie będą uczciwie głosować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro bierzesz udział w tagu prosiłabym Ciebie o dołączenie do grona moich obserwatorów... nie mogę Cie tam znaleźć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies