czwartek, 25 października 2012

Pierwszy miesiąc picia drożdży- mierzenie przyrostu

Witajcie,

Zaczęłam picie drożdży  równo 23.09.2012 r. Wiec już miną miesiąc. Niestety picie drożdży nie było u mnie regularne. Nie miałam czasu iść do Kauflandu do moje ulubione, a tych które są blisko nie lubię. Uwielbiam kawę z drożdżem. Na pewno czekacie na efekty. 
Mierzyłam przyrost na grzywce, którą zapuszczam.

Długość grzywki  w dniu 24.09 to 13 cm 
Długość grzywki  w dniu 24.10 to 14.5 cm  

Niestety picie nieregularnie drożdży nie pomogło mi w przyroście. Ogólnie mam przyrost ok 1 cm na miesiąc. Więc te 0.5 cm mogło być wynikiem błędu mierzenia lub tylko troszeczkę przyśpieszyło. 


Za to pierwszy raz od rozpoczęcia dbania o włosy na sposób blogowy zauważyłam wysyp baby hair! Mają ok centymetra. Czyli zaczęły rosnąć, a ograniczyły wypadanie


---

Podsumowanie wyników akcji w tym poście  

16 komentarzy:

  1. Tylko nie drożdże :D :( Mam złe wspomienia po 3 kubeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę nad regularnym piciem, ale na razie nie mogę się przełamać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi udało się przetrwać jedynie 3 tygodnie... I rozbolał żołądek ;P Teraz próbuję polubić siemię lniane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym się chyba nie przemogła do drozdzy...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz jakiś swój przepis na drożdże? czy tak po prostu rozpuszczasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też planuję zacząć do pić :))

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba nie potrafiłabym pić drożdży ;x

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie mogłabym pić drożdży, chociaż powinnam, bo są dobre na trądzik. Nic mnie nie kusi nawet, żeby spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. oj jak ja nie cierpię drożdży! ;) po stokroc, podziwiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyny ja do rozpuszczonych i ostudzonych drozdzy dodaje sok pomaranczowy lub babanowy :)))))nadaje sie idealnie polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo no właśnie ja dzisiaj zaczynam pić drożdże ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pomaga jak umarłemu kadzidło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies