środa, 7 marca 2012

biały pękacz - oraz matt z essence

Dzisiejszy wpis na prośbę  it-inspires-me i w podzięce dla  emoenikaa za wspaniała niespodziankę!



Mam w swoich zbiorach biały pękacz z Butterfly 
Swoim kolorem mnie nie zachwyca... jest matowy przez co wydaje się jakbym pomalowała paznokcie korektorem:(
źle przepuszcza kolor z pod spodu i nawet czerwień jest prawie nie widoczna (nie testowany na zwierzętach) choć mój królik sam zabrał się za testy i siłą go od wylizania lakieru musiałam odrywać, żeby się nie zatruł

żałuję że go kupiłam, choć kosztował ok 6 zł 

nie kupię drugi raz
tutaj widać jak wygląda pomalowany (z lewej cienka warstwa z prawej gruba) :
Kolor bazowy to magnetyczny lakier, który dostałam od kochanej siostry:) to równanie wymiany kosmetyków jest 5 do 3:) ale wdać też że nie potrafię się nim do końca posługiwać...


Bardzo dziękuję emoenikaa za wysłanie mi matta oraz ogromnej niespodzianki!

Dostałam od niej lakier z Essence matt (nie testowany za zwierzętach!)  
Spodziewałam się lakieru a tutaj niespodzianka. Paczkę odebrał mój luby, wiec nie było zabawy z rozpakowywaniem i jak wróciłam do domu to leżała ładna kupeczka... próbek i innych kosmetyków! Plus własnoręcznie pisana kartka od Moniki :)


Farmona (niebiesko-szare 3 próbki z lewej)
Ekskluzywny biokrem nawilżająco-ujędrniający na dzień i tutaj moja radość jeszcze większa SPF 10 :) bo teraz dbam o ochronę twarzy przed słońcem
nie testowany na zwierzętach ale stosują składniki pochodzenia odzwierzęcego/zwierzęcego, pochodzące z uboju zwierząt (np. kolagen, elastyna, żelatyna, łój, jedwab, piżmo, tran, kawior)

Eveline
krem na dzień i na noc przeciwzmarszczkowy filtry UVA i UVB (hurra!) nie testowany na zwierzętach 

marionSPA
dwie maseczki rewitalizująca ekstrakt z winogron i pomarańczy i wygładzająca ekstrakt z moreli i wiśni

Ziaja 
kuracja lipidowa krem na dzień i na noc, skóra alergiczna, atopowa , odwodniona- czyli też coś idealnie dla mnie:) Nie testowane na zwierzętach.

(Golden Rose)
 miss Selene mini  lakier do paznokci  beżowy

oraz cienie do powiek w roll-on piękny złoty kolor! Idealne na jakiś wyjazd:) 

Jestem bardzo mile zaskoczona i wdzięczna za tak dużą paczkę:)
obiecuję wszystko przetestować i opisać Wam :)


Jednak na kilka dni znikam z blogosfery, bo jadę do Krakowa! Wszystkie 3 roczniki ze studiów jadą razem na biennale! 
wiec recenzję z kosmetyków i testowanie musi poczekać:) 
pakuję olej do torby, szmatkę z mikrofibry i jadę:)



tutaj jest szybka lista firm które nie testują na zwierzętach - a że jestem wygodna to listę firm wyszukuje się wciskając ctrl + f i gotowe! samo szuka! klik
Konsument jest wyborcą - głosuje portfelem.
Ja głosuję na firmy, które nie tesują na zwierzętach, a Ty?

38 komentarzy:

  1. mam magnetyczny Quiz i trzeba ułożyć tak magnez aby za każdym razem wyszły takie same paski
    nie mów, że chłopak ci rozpakował paczkę?bezczelny normalnie hehe:D chyba na Twoje nazwisko było co?

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wygląda ten magnetyczny :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. haha dzięki, nigdy nie czułam się modelką :) może i są lekko za czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio też testowałam lakier magnetyczny- raz wyszły wzorki, raz nie. Wkurzyłam się i pomalowałam na gładko i też było ładnie :)
    Świetna paczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :) hmm jesli chodzi o pękacze, to najlepsze są Lovely ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze mówiąc to nie przepadam za pękającymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja akurat dostałam tą maskę do testowania, ale wiem, że jest dostępna w aptekach Dbam o Zdrowie ( widziałam na ich stronie, że mają ją w ofercie ). można też zamówić na stronie producenta lub poszukać na allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden jedyny lakier pękający jaki mam to właśnie biały i też jest OKROPNY ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem jak wygląda ten matt.
    zazdroszczę takiej fajnej paczki;p
    udanego wyjazdu;)
    odpowiedź na twoje pytanie jest u mnie pod postem.
    dziękuję za odwiedziny,
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj rzeczywiście nie za fajnie ten pękacz pęka, dobrze, ze się nie skusiłam na niego kiedyś, a byłam już bliska zakupu..

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wyjazdu ci życzę :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super lakiry ;)
    Fajny ten pękacz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Magnetyczny jest super. Drogie są takie lakiery? Muszę w końcu wypróbować.
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście wygląda trochę jaak korektor.;p
    ale ten co dostałaś od siostry jest łaadny .;)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba zakupię matt essence, bo przydaje się taki top coat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pękacze są świetne, chociaż ten jakoś inaczej Ci wyszedł :) Ostatnio mnie kusi do zakupu takiego ładnego magnetycznego lakieru. Ładny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się bardzo zraziłam do pękaczy i chyba nie przekonam się do nich ponownie :)

    co do titilki, to tak, to sklep glownie ekologiczny, wiec cena jest faktycznie niewielka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie przepadam za pękającymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super paka:)
    Ja nie przepadam za pękaczami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne posty, może masz ochotę się poobserwować? Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. oo ten lakier łamiący serio tragiczny... oo! z jakiegoś rozdania dostałaś te kosmetyki, czy wysłała bo jest konsultantką i szuka opinii :D?

    Zapraszam na nową notką :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu pytała się na swoim blogu kto chce lakier bo ma 3 i poprosiłam:)

      Usuń
  22. ja ogólnie tych pękających nie polecam :)bardzo fajnie tu u ciebie :) zapraszam do siebie :) będzie mi miło jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. udanego wyjazdu:)
    cudne paznokietki

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję i liczę na to samo : http://nofashion-nolife.blogspot.com/

    ps . Świetny bloog !

    OdpowiedzUsuń
  25. spotkałam się już z pękającymi lakierami :P

    zapraszam do mnie

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiesz , kolorowe pękacze nie są złe , ten jakiś nie wydarzony ... ale może spróbuj z jakimś cieplutkim kolorem ?;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie nie lubię pękaczy i nie mogę się do nich przekonać, chociaż na zdjęciu ładnie to wygląda:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za komentarz :*
    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. nie przepadam za pękającymi lakierami, dla mnie wyglądają jakoś tak niechlujnie...
    ale lakier magnetyczny to inna sprawa :) pokażesz nam jak działa matowy top? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kupiłam ostatnio pękający i było to wyrzucone w błoto 15 zł, okropieństwo!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie cierpie tych pekajacych. dla mnie wygladaja okropnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies