czwartek, 4 października 2012

7-dniowa kuracja Alterra anti age

Witajcie,

Zakończyłam 7 dniową kurację rybkami Alterry. Na początku chciałam kupić maseczkę, ale skład tych rybek zwyciężył. Po prostu nie ma się do czego przyczepić. Żadnej chemii, konserwantów, barwników, parabenów. Same oleje :)

Skład: olej migdałowy, olej jojoba, witamina E, olej z pestek dzikiej róży, kompozycja zapachowa, ekstrakt z wanilii, olej rycynowy


Codziennie rano lub wieczorem urywałam rybce ogonek i smarowałam twarz. Podczas nakładania masowałam twarz z godnie z tym co zapamiętałam z filmiku z yt o automasażu. 
Konsystencja jest oleista i zostawia tłustą powłokę na twarzy. Po rybce trzeba nałożyć krem nawilżający (pierwsza moja myśl, że producent chce wspomóc swój produkt innym nawilżającym, jakby ten sam sobie rady dać nie mógł). Pierwszą rybkę przy urywaniu wylałam na podłogę (otwieracie je nad umywalką), bo za mocno w momencie odrywania ścisnęłam. Z następnymi poszło lepiej. Ciężko wymierzyć porcję, często brakowało mi na szyję, a co dopiero dekolt. 

Działanie jest takie o. Do testów podchodziłam z super nawilżoną buzią, bo może będzie jeszcze lepiej? Trochę zaniedbałam maseczkę z Perfecty i nawilżenie spadło. Niestety to miał być produkt nawilżający, a nawilżenie zmalało. To chyba nie na tym polega? Bardzo fajnie wymieszał się z olejem avocado, zamiast kremu nawilżającego. Uczucie nawilżenie utrzymało się ok godziny. Tak to średnio po 15-20 min już nic tam nie nawilżało. Dlatego trzeba stosować krem nawilżający po. Może gdybym miała wysuszoną skórę to efekty były by wow. Mimo wszystko nie żałuję zakupu, w domu nie mam obecnie oleju z migdałów, czy wit. E , żeby sobie samaru mieszać. Żadnego syfu i zapychaczy nie nałożyłam. Zaszkodzić sobie nie mogłam, a jedynie na innych poziomach nawilżyć. 

W moim przypadku nie było efektu długotrwałego nawilżenia, bo krótkotrwały był nawet fajny. Przyjemnie się używało, poświęciłam czas na automasaż (wmasowany olejek lepiej się wchłaniał), na zwykłym kremie nie można tak długo masować ,bo wnika szybko. W porównaniu z rewelacyjną Perfectą działa gorzej.

Cena jest duża, ja kupiłam za 8,99 zł, jednak czasem można dostać je na promocji. I teraz się zastanówmy czy warto za taką cenę mieć coś na tylko 7 dni? 

Czy kupię ponownie?
Kiedyś tak, ale teraz wybiorę inny rodzaj rybek. Na moje obecne finanse cena jest za duża, tak do 5 zł bym dała. Skład jest na prawdę dobry, jak ktoś nie ma olejów w domu to bardzo polecam. 

Jest teraz na promocji w Rossmanie za ok 5-6 zł. 



biorę udział w konkursie, gdzie można wygrać śliczną biżuterię

http://creamyful.blogspot.no/2012/09/na-dobry-poczatek-konkurs.html

4 komentarze:

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies