sobota, 18 sierpnia 2012

laminowanie kiedyś trzeba zmyć - jakie efekty po myciu?

Witajcie,

Efekty laminowania są bardzo widoczne.  Zdjęcie robiłam pierwszego dnia, niestety drugiego nie miałam aparatu.
Po pierwszym dniu był puch, lekko opanowałam go odżywka b/s . Włosy były sypkie , lekkie i proste. 


Drugiego dnia bałam się efektu przyklapu czy nieświeżości. Jednak efekty były jeszcze lepsze niż pierwszego dnia! Włosy były proste, sypkie i dociążone!!! Na końcach się ładnie wyginały, a dla mnie najważniejsze było to , że pozbyłam się strączków na końcach !!!

Niestety trzeciego dnia były nie świeże.  Ale dla moich włosów to normalny stan rzeczy, że myję co 2 dni. Po umyciu okazało się, że zrobiły się pofalowane! Miałam nawet „loczka” koło twarzy, prawie jak z reklamy.  Super się układały, cały czas chodziłam w rozpuszczonych i tylko dotykałam, dotykałam i układałam z boku na plecy, i na pół. W każdym ułożeniu były super

Na pewno będę jeszcze laminować włosy, efekty przez 3-4 dni są bardzo dobre. Nie tylko po laminowaniu, ale mycie po też jest super- falujemy: )

12 komentarzy:

  1. Przeraża mnie ten szał na laminowanie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :D taka mania, ze wszystkim teraz tak jest...

      Usuń
  2. mysle nad laminowaniem i za jakis czas wyprobuje a teraz stosuje caly czas olejowanie :)

    u mnie nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez będę dalej próbować laminowania włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzis laminowalam i efekty marne :(

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam sobie znowu zrobic kuracje żelatynką ,patrze a mojej żelatynki nie ma,gdzies zagineła w chaszczach kuchni;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne wrażenia do Twoich. Uważam, że efekt jest nawet lepszy po... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się ,bo dużej ilości osób na drugi dzień wyszedł przyklap

      Usuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies