wtorek, 20 marca 2012

mój portret

Witajcie,

Profesor z malarstwa i rysunku zadał nam jako zadanie domowe narysować osobę z grupy. Dzisiaj zobaczyłem efekty pracy koleżanki i jestem bardzo szczęśliwa! Kto nie marzy o własnym portrecie?! Narysowany w wymiarach 1:1. A ja już mój mam:



tutaj oryginał w stylu pin up 

A tutaj zdjecie z dzisiaj, pod moim portretem, Ta blondynka na rysunku obok to moja praca:)


Zestaw:
bluzka w kwiaty z butiku
spódnica ołówkowa rozmiar 34
pasek z kokardką
czarne rajstopy 
buty na 13 cm szpilce:)


Jak Wam się podoba(m)?


28 komentarzy:

  1. świetny wyglądasz, a portret przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  2. nosisz rozmiar 34? nie lubię Cię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszczę się na styk
      i bez możliwości jedzenia:P

      Usuń
  3. Piękny portret pięknej Pani :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, portret fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne portrety. :) Chciałabym też mieć taki. :)
    Ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna sprawa z tym portretem :) 1:1 wow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko to jest genialne, zanim przeczytałam notkę myślałam, że zrobiłaś sobie taki trick ze zdjęcie w programie picassa :D To jest tak wiernie odwzorowane, że szok, dziewczyna ma mega talent!
    Może pokażesz portret namalowany przez Ciebie w bardziej wyraźnej formie i ogólnie jeszcze więcej Twoich prac?:)

    Co do króliczka, to skoro nastolatka może przezywa bunt młodzieńczy i dlatego tak na złość mamie bobkuje haha ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 dni roboty nad moim portretem:)
      ten co ja rysowałam nie jest tak udany żeby się chwalić:P
      z czasem myślałam żeby dodać pracer, ale najpierw jaką opinie o kosmetyku musze napisac bo miał być blog kosmetyczny a robi się prywata:P

      Usuń
  8. Ale czad, też bym taki chciała :)
    Super wyglądasz.

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja!!:) Też bym chciała mieć taki swój.

    OdpowiedzUsuń
  10. No i super :) Artyści! Ja też maluję rysuję i powiedzmy, tez artysta plastyk :) Hah ;)

    Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie! Mój Narzeczony zawodowo rysuje portrety. :)

    Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu. Do wygrania jest pierścionek sygnet i wisiorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rysunki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :) też bym taki chciała!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! A możesz zabrac do domu :p

    OdpowiedzUsuń
  15. wow ma Twoja koleżanka talent:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny ten portret. Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  17. ta pierwsza suuper!!!!!! ta druga też :) pochwal koleżankę :)

    Zapraszam na nową notkę i do brania udziału w rozdaniu, wszelkie inf w nowej notce jak i poprzedniej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale z Ciebie szprycha :D

    i w tej fryzurce i bez okularów ładnie, może trzeba tak częściej?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies