sobota, 13 października 2012

maseczka Biovax z henną

Witajcie,
Kupiłam w aptece próbkę dwóch odżywek do włosów z Biovax. Tą którą pierwszą użyłam to Biovax z henną do włosów ciemnych. Zapakowane są w białe nieprzeźroczyste opakowania, które ciężko mi było mokrymi rękami rozerwać. Maseczka łatwo się nakładała, bardzo ładnie pachnie. Nie oczekiwałam cudów po jednym użyciu, ani że przyciemni coś ani , że rozjaśni. Moje włosy są bardzo podatne na kolorowanie i odcienie, to miałam cichą nadzieję, że może dostaną złote refleksy? Fajnie się nakładało, nie ciekło, konsystencję ma dobrą, raczej zbitą niż płynną. Trzymałam ok. 10 min, nie chciało mi się dłużej. Po zmyciu włosy były mięciutkie, gładkie, mniej puszyste. Jak zwykle po myciu dałam kropelkę odzywki b/s Joanna z apteczki babuni. Kolor niestety mi się nie zmienił, wydawało mi się, że bardziej błyszczą i są miejscami brązowe lub rude. Efekty są bardzo fajne, jestem zadowolona z działania. Jeśli miałabym kupić pełen produkt z Biovax na pewno była by to ta maseczka. Fajnie, że ma filtr UV.


Opis producenta:
Tajemnicą skuteczności maseczki regenerującej BIOVAX do włosów ciemnych są jej składniki: ekstrakt z alg brunatnych, proteiny jedwabiu, olejek ze słodkich migdałów, miód, henna i filtr UV. Algi brunatne zawierają związki jodu, potas, magnez, wapń, żelazo oraz witaminy: B1, B2, C, K. Nasilają one syntezę keratyny, co zapobiega nadmiernej łamliwości włosów. Składniki aktywne maseczki łatwiej wnikają do wnętrza włosa dzięki hennie, która sprzyja odnowieniu jego naturalnej pigmentacji. Zawarty w maseczce BIOVAX filtr UV dodatkowo zabezpiecza ciemne włosy przed płowieniem.

Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20, Pronus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Mel (Honey) Extract, Hydrolyzed Silk, Polyquaternium-59 (and) Butylene Glycol, Parfum, Mica (and) Titanium Dioxide (and) Iron Oxides, Fucus Vesiculosus Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Linalool, Hexyl Cinnamal.

Cena: ok. 17zł / 250g
Próbka 2,50 zł/ 20 ml

12 komentarzy:

  1. nie miałam nic tej firmy, ale na pewno kupię jak skonczę obecne zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak Biovax jest zdecydowanie najlepszą maską jaką do tej pory miałam...warto w nią zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam dwie maski z tej firmy i mi nie podpasowały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też, po prostu bardzo puszyły włosy, teraz kupiłam 3 maskę - do włosów z tendencją do wypadania, zobaczymy jak się spisze, pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja używam właśnie tej i jestem w niej zakochana :) po ponad miesiącu wydaje mi się, że włosy lekko mi pociemniały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Niby nie, ale jak wróciłam z Grecji to miałam bardzo rozjaśnione włosy od słońca i mam wrażenie, że z pomocą tej maseczki szybciej odzyskałam swój dawny kolor :)

      Usuń
  6. Takiej jeszcze nie miałam a wygląda mi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też korzystałam jedynie z próbki, ale chętnie kupiłabym 'całe' opakowanie. Zaciekawił mnie 'brokat', który został na dłoniach po nałożeniu maski na włosy. Poza tym bardzo ładnie pachnie :) poczekam na promocje..
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej maseczki z Biovaxu nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  9. To była pierwsza maseczka Biovax, którą wypróbowałam. Było to 3 lata temu. Od tej pory kupuję Biovax systematycznie. Teraz zaciekawiły mnie balsamy do ust z Biovaxu. Próbowała któraś z Was?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi nie przypasowała, czego nie można powiedzieć o Waxie oryginalnym Pilomaxu. Używam go od 3 miesięcy, całej linii ( 5 preparatów) i są mega efekty. Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies