poniedziałek, 22 października 2012

Zużycia

Witajcie,

Dzisiaj przedstawiam Wam moje robione bardzo długo zużycie. Może wydać Wam się, że to bardzo mało, ale jak na moje możliwości to dużo. Każda pusta buteleczka, szczególnie kosmetyku średniego jest sukcesem. 

 Jest to mój ulubiony szampon z SLS. Kosztuje 2,50 zł (spotkałam  się z ceną 0d 3 do 7 zł!) Naprawdę powstrzymuje przetłuszczanie. Jeszcze pół roku temu myłam włosy codziennie i często po 12 h włosy był już nie świeże. Teraz myję co 2-3 dni. Bardzo dużo pomogło mi przy opanowaniu przetłuszczania zlikwidowanie grzywki. Na pewno kupię ponownie.

 Maseczka bardzo mi się spodobała. Cena ok 1,69 zł. Naprawdę działa i wygładza włosy, nie zauważyłam zmiany kolory z powodu henny, ale po 1 użyciu cudów nie ma. Na razie jest to odżywka, którą z chęcią bym kupiła jako pełen produkt z firmy Biowax. Na pewno kupię ponownie.

Olej z pachotki
 Olej taki o. Na włosy bez efektów, na twarzy też. Cena 6,99 zł za 30 ml. Na razie zużyłam jedno opakowanie, zostało pół drugiego. Używam go do mieszania korundu i spirulliny, albo jako zapychacz do maseczek lub glinek. Nie kupię ponownie.

Jest to moja ukochana maseczka. Cena 1,29-1,69zł. Odstawiłam ją na kilka dni dla tej  niżej. Niestety po jednym opakowaniu efektów nie widać. Ja używałam ok 2 tyg. codziennie i miałam super gładką i nawilżoną skórę:) Będę kupowała na pewno aż znajdę coś lepszego. 

Taka o maseczka.  Cena 1,29-1,69zł. Niestety przez dłuższy czas  nie zauważyłam dobrego działania i super nawilżenia. Jest gorsza od swojej koleżanki pokazanej wyżej. Nie kupię jej ponownie.

Znacie to produkty? Polecacie je?

17 komentarzy:

  1. barwę planuję przetestowac w końcu jak zużyję obecny szampon ;)

    co do oleju z pachnotki, to chętnie wypróbuję, ale to za jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam ani jednego z tych kosmetyków;) tylko jakąś maseczkę z perfecty chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę maseczką z kwasami Aha, trzy sobie leżą i czekają aż o nich pomyślę. Jeszcze nie używałam, ma nadzieje, że się spodobają skóry twarzy. Z Barwy mam szampon pokrzywowy jako oczyszczacz raz na tydzień. Jak na razie lepszego nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa szamponu :) Gdzie można go dostać??
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem bardzo zadowolona z Barwy w brzozowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aktualnie też używał barwy, ale ze skrzypem:) Mogłaby się lepiej pienić, ale rozcienczam ją w nakrętce i jest lepiej.

    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olej z pachotki marzy mi sie od dawna *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. jedyne o czym slyszalam to ZSK- sklep, bo nic nie mialam przyjemnosci (mam nadzieje!) uzywac

    OdpowiedzUsuń
  9. Wax do włosów ciemnych ostatnio widziałam w Rossmannie i zastanawiałam się nad kupnem. Chyba dam się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tych maseczek do włosów. Rozejrzę się za nimi ;-)
    Pozdrawiam i zachęcam do obserwcji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, szkoły sprawiają, ze zapominamy kim naprawdę jesteśmy, tracimy własne "ja" :<<

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba niczego stąd nie próbowałam, ale chętnie bym kupiła tą maseczkę Biovax'a :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies