sobota, 6 października 2012

Afronis - moja walka z trądzikiem


Witajcie,

Płyn Afronis: na początku wacik był brudny i miał czarne kreseczki (podobne działanie do oleju pichtowego). Po waciku widziałam, że działa.  Podeszłam do tego z dystansem, bo nic szybko nie wyleczy mojego trądziku. Po ok. 2 tyg wacik stał się czystszy (sam płyn ma kolor beżowy, to biały wacik nigdy nie będzie) i bez czarnych nitek.  W tedy zniknęły mi wszystkie syfki. Teraz efekt tylko utrzymuję. Jednak zostały małe czarne kropki i je potraktowałam wodą pietruszkową. Po jej zastosowaniu, przez pierwsze 3 dni wacik dalej był brudny. Nie wiem czy woda tak oczyściła, czy Afronis potraktował ją jako brud do oczyszczenia. Teraz wacik dalej jest czysty. Stosuję rano Afronis, a wieczorem wodę pietruszkową. Jest w składzie alkohol, ale nie można go wywąchać. Szczypie jak trafi w "otwartą" rankę, nie długo ale boleśnie. Skutecznie oducza tym szczypaniem wyduszania:)

 http://www.zdrowiec.pl/cat154-id1106-afronis-plyn--100-g.aspx




100 g płynu zawiera:
mentol 0,2g
tymol 0,05 g
rezorcyna 2g
kwas borowy 3g
Substancja pomocnicza: etanol 70% (etanol 96% + woda oczyszczona).

Cena: 4-11 zł 
nie wiem czemu taki przedział, ale sprawdzałam. 

Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Na pewno będę kupować częściej. Miałąm dużą ilośc produktów z apteki i nie działąły w cale. Jednak mój mąż też używał tego płynu kilka lat temu i nie działął na niego. Więc na każdego działa coś innego. To, że ja polecam ten kosmetyk nie znaczy, że u każdej osoby się sprawdzi tak samo. Cena jest niska (ja kupiłam za ok 5 zł) i myślę, że warto przetestować.



12 komentarzy:

  1. Jeśli byłabyś zainteresowana mam krem Acne do twarzy dla cery tłustej i z niedoskonałościami - jest do zdobycia w moim rozdaniu ... może akurat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, zaciekawil mnie ;)
    w aptece go dostanę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupowałam w aptece, ale cena waha się od 4 do 12 zł

      Usuń
  3. Też go używam i bardzo go lubię. Alkohol mimo że czasem szkodzi na cerę w tym wypadku jest tu kluczowy - wysusza krostki i skutecznie oczyszcza cerę z wszelkiego brudu i bakterii , też mnie szczypie czasem gdy go stosuje ale to nie problem ważne że pomaga z trądzikiem !

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, w takim razie, może spróbuję, ale boję się alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam afronisa długo i uważam, że co jakiś czas na wysyp jest nawet niezły, ale trzeba uważać, zeby nam z twarzy nie zrobił suchara ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skóra rzeczywiście jest czysta i nie ma żadnych zamkniętych zaskórników? A jak z cerą? Wygląda na ładniejszą? W sumie trądzik mam niemalże zaleczony i teraz zależy mi na wizualnej poprawie stanu cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostały mi tylko czarne kropki, które będę leczyć tonikiem z mleka.

      Usuń
    2. AFRONIS bardzo dobrze dezynfekuje po wyściśnięciu lub przebiciu ropnego syfa igłą od strzykawki( takie działanie zaleciła mi p. dermatolog)
      Polecam, mimo ze trochę wysusza to efekty przynosi rewelacyjne. Poza tym jest bardzo wydajnyi tani

      Usuń
  7. Ja w ssumie nigdy nie miałam z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie był średni. Dawno temu go używałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę spróbować z tym ze ja mam ŁZS:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies