sobota, 18 sierpnia 2012

kokarda z włosów i długich i krótkich - krok po kroku

Witajcie,

Patrząc w statystyki codziennie są osoby wyszukujące mój blog w necie w poszukiwaniu kokardy 
z włosów. W ciągu ostatniego miesiąca weszło na ten wpis 152 osób, co daje 3 lokatę w „rankingu” bloga z najczęściej czytanych postów, w ciągu całego istnienia bloga było to  213 osób (lokata 7) . Na ostatnie 24 h było to aż 1o wejść. Zawsze ilość wejść rośnie w piątek –sobotę, chyba przed weselami:P

Mój wpis był nie dokładny i od dawna miałam w planach zdobienie zdjęć step by step. 


Opis pierwszej kokardy, którą zrobiła mi siostra i koleżanka na wesele znajdzie cie tutaj. Niestety zdjęcia z wesela oryginalnej i zalakierowanej kokardy zostały skasowane z dysku podczas awarii i je straciłam. Na weselu nikt nie zrobił mi zdjęcie od tyłu.
Ta fryzura była robiona bez tapirowania, lakieru, czy nawet lokówki. Tylko gumka i wsuwki.

A wiec do dzieła!

1.       Dzielimy włosy na 2 części: górną większą, i dolną mniejszą. Górną część wiążemy w kucyk

2.      Kucyk dzielimy pionowo na 2 części, zwijamy je w rulony i podpinamy jako pętelki kokardy. Pętelki kokardy modelujemy, podpinamy w środku od dołu i góry, lakierujemy. Można przed podtapirować, ale ja tego nie robiłam.

3.      Dół który został, czeszemy gładko i podpinamy wsuwką pod frotką, tak aby nie odstawały od głowy jak będziemy robić „ środek” kokardki.

4.      Przekładamy wydzielone pasmo do góry, podpinamy, a resztę chowamy w jednej z pętelek.

Niedawno znalazłam filmik jak można wykończyć taką kokardę:) bardzo mi się ten pomysł podoba.

Można się wzorować na tym filmiku, jest bardzo podobny do mojej kokardy.

Spostrzeżenia:
Włosy jak są zalakierowane i tapirowane lepiej się układają i trzymają
Łatwiej i ładniej wygląda fryzura z włosów nie wycieniowanych
Im grubsze i dłuższe tym lepiej
Włosy wytrzymały wesele do godziny 24, po oczepinach z powodu złapanego welonu i problemów z jego mocowaniem, fryzura się zaczęła sypać.
Niestety korekta podczas wesela jest bardzo trudna, bo trzeba robić wszystko od początku
Można ten rodzaj fryzury robić na włosach każdej długości i grubości, jak są krótkie to wyjdzie mniejsza, albo tylko z części włosów.  Będzie dobra i dla włosów długich, jak i krótkich, cienkich albo bardzo gęstych.

Fryzura jest dostosowana do moich krótkich – za ramiona – włosów. Bardzo cienkich, pod koniec wycieniowanych . Na których taka „tradycyjna” kokarda z kucyka i dzielona resztką włosów nie jest w stanie być stworzona.

Mam nadzieję, że Wam wyjaśniłam zasadę wykonania

27 komentarzy:

  1. właśnie siedzę i zastanawiam się jak się uczesać na wesele:) do fryzjera nie pójdę- brrr z daleka! pozostaje kombinować samemu:) może właśnie kokardkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kokardka :) kiedyś próbowałam i nie wyszło ale spróbuje jeszcze raz:) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowa fryzura , ja mam cieniowane ale długie włosy i wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobną długość włosów więc chętnie spróbuję zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. taka kokarda z włosów kojarzy mi się z Lady Gagą, w jednym ze swoich teledysków miała taką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kokardka :))
    ja swoje w tygodniu troszkę wycieniowałam, więc raczej nie wyszłaby mi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ;)
    na razie takiej sobie nie zrobię, ale kiedyś... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cool !

    it is appreciated if you take time to visit my blog and follow me :)
    christian | my blog : www.christianyuen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się , ale z moich i tak nie wyjdzie :( problem kręconowłosej :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna fryzura! ;D
    Niestety ale moje włosy nie nadają się do takich, są za krótkie i za cienkie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze chciałam mieć taką fryzurkę, ale na lokach to nie ma sensu, i tak nic nie będzie widać - równie dobrze mogę sobie zrobić zwykłego koczka ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. That looks so cool! Thank you so much for sharing

    Love Storm

    OdpowiedzUsuń
  13. HEJ, HEJ! Zostałam nominowana do Versatile Blogger, zgodnie z regulaminem miałam nominować 10 następnych blogów - wśród nich jest Twój. Pozdrawiam! Wszystkie inf. znajdziesz u mnie (szelkaszel.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie to wygląda:) ale na moich lokach dobrze by nie wyglądało :p

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieję że jakoś będę wstanie sama to zrobić
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. pomysłowe c:
    jezu, o lol!
    dziękuję, obserwujemy? c:

    OdpowiedzUsuń
  17. powiem Ci szczerze że u mnie najwiecej wejść ma któraś z notek z efektami z olejowania, bowiem już chyba ponad 2000!:D:D:D szał, masakra, to mnie cieszy ogromnie :) ja lubie do ciebie wpadać, zawsze coś ciekawego wyczytam:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam, że można z włosów robić takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam za krótkie włosy :( Ale kokarda ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, gorzej, że mam kręcone włosy..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies