sobota, 18 sierpnia 2012

kokarda z włosów i długich i krótkich - krok po kroku

Witajcie,

Patrząc w statystyki codziennie są osoby wyszukujące mój blog w necie w poszukiwaniu kokardy 
z włosów. W ciągu ostatniego miesiąca weszło na ten wpis 152 osób, co daje 3 lokatę w „rankingu” bloga z najczęściej czytanych postów, w ciągu całego istnienia bloga było to  213 osób (lokata 7) . Na ostatnie 24 h było to aż 1o wejść. Zawsze ilość wejść rośnie w piątek –sobotę, chyba przed weselami:P

Mój wpis był nie dokładny i od dawna miałam w planach zdobienie zdjęć step by step. 


Opis pierwszej kokardy, którą zrobiła mi siostra i koleżanka na wesele znajdzie cie tutaj. Niestety zdjęcia z wesela oryginalnej i zalakierowanej kokardy zostały skasowane z dysku podczas awarii i je straciłam. Na weselu nikt nie zrobił mi zdjęcie od tyłu.
Ta fryzura była robiona bez tapirowania, lakieru, czy nawet lokówki. Tylko gumka i wsuwki.

A wiec do dzieła!

1.       Dzielimy włosy na 2 części: górną większą, i dolną mniejszą. Górną część wiążemy w kucyk

2.      Kucyk dzielimy pionowo na 2 części, zwijamy je w rulony i podpinamy jako pętelki kokardy. Pętelki kokardy modelujemy, podpinamy w środku od dołu i góry, lakierujemy. Można przed podtapirować, ale ja tego nie robiłam.

3.      Dół który został, czeszemy gładko i podpinamy wsuwką pod frotką, tak aby nie odstawały od głowy jak będziemy robić „ środek” kokardki.

4.      Przekładamy wydzielone pasmo do góry, podpinamy, a resztę chowamy w jednej z pętelek.

Niedawno znalazłam filmik jak można wykończyć taką kokardę:) bardzo mi się ten pomysł podoba.

Można się wzorować na tym filmiku, jest bardzo podobny do mojej kokardy.

Spostrzeżenia:
Włosy jak są zalakierowane i tapirowane lepiej się układają i trzymają
Łatwiej i ładniej wygląda fryzura z włosów nie wycieniowanych
Im grubsze i dłuższe tym lepiej
Włosy wytrzymały wesele do godziny 24, po oczepinach z powodu złapanego welonu i problemów z jego mocowaniem, fryzura się zaczęła sypać.
Niestety korekta podczas wesela jest bardzo trudna, bo trzeba robić wszystko od początku
Można ten rodzaj fryzury robić na włosach każdej długości i grubości, jak są krótkie to wyjdzie mniejsza, albo tylko z części włosów.  Będzie dobra i dla włosów długich, jak i krótkich, cienkich albo bardzo gęstych.

Fryzura jest dostosowana do moich krótkich – za ramiona – włosów. Bardzo cienkich, pod koniec wycieniowanych . Na których taka „tradycyjna” kokarda z kucyka i dzielona resztką włosów nie jest w stanie być stworzona.

Mam nadzieję, że Wam wyjaśniłam zasadę wykonania

29 komentarzy:

  1. właśnie siedzę i zastanawiam się jak się uczesać na wesele:) do fryzjera nie pójdę- brrr z daleka! pozostaje kombinować samemu:) może właśnie kokardkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kokardka :) kiedyś próbowałam i nie wyszło ale spróbuje jeszcze raz:) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowa fryzura , ja mam cieniowane ale długie włosy i wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobną długość włosów więc chętnie spróbuję zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. taka kokarda z włosów kojarzy mi się z Lady Gagą, w jednym ze swoich teledysków miała taką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kokardka :))
    ja swoje w tygodniu troszkę wycieniowałam, więc raczej nie wyszłaby mi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ;)
    na razie takiej sobie nie zrobię, ale kiedyś... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cool !

    it is appreciated if you take time to visit my blog and follow me :)
    christian | my blog : www.christianyuen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się , ale z moich i tak nie wyjdzie :( problem kręconowłosej :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna fryzura! ;D
    Niestety ale moje włosy nie nadają się do takich, są za krótkie i za cienkie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć!Wraz z firmą Renee zorganizowaliśmy konkurs w którym jest do wygrania dowolna para butów Renee(płaskie i z obcasem)!:)Więcej na temat konkursu znajdziesz tutaj-http://www.vanessapieretti.blogspot.com/2012/08/reneepl.html
    Zapraszam serdecznie!:)(Bardzo przepraszam jeśli nie lubisz takich komentarzy)

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze chciałam mieć taką fryzurkę, ale na lokach to nie ma sensu, i tak nic nie będzie widać - równie dobrze mogę sobie zrobić zwykłego koczka ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. That looks so cool! Thank you so much for sharing

    Love Storm

    OdpowiedzUsuń
  14. HEJ, HEJ! Zostałam nominowana do Versatile Blogger, zgodnie z regulaminem miałam nominować 10 następnych blogów - wśród nich jest Twój. Pozdrawiam! Wszystkie inf. znajdziesz u mnie (szelkaszel.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie to wygląda:) ale na moich lokach dobrze by nie wyglądało :p

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieję że jakoś będę wstanie sama to zrobić
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. pomysłowe c:
    jezu, o lol!
    dziękuję, obserwujemy? c:

    OdpowiedzUsuń
  18. powiem Ci szczerze że u mnie najwiecej wejść ma któraś z notek z efektami z olejowania, bowiem już chyba ponad 2000!:D:D:D szał, masakra, to mnie cieszy ogromnie :) ja lubie do ciebie wpadać, zawsze coś ciekawego wyczytam:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że można z włosów robić takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam za krótkie włosy :( Ale kokarda ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, gorzej, że mam kręcone włosy..

    OdpowiedzUsuń
  22. Robiłam już kokardki na różne sposoby i nie wszystkie mi wychodzą, szczególnie udane wydaję się te na widelcu czy szablonie. Całkiem zgrabnie można zawiązać je też na palcach. Warto nauczyć się kilku sposób na ich wiązanie bo zawsze można wtedy zrobić coś nowego z innych materiałów jakie mamy pod ręką. Przykładowo takie nietypowe sposoby http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-kokarde/ a może ktoś mi doradzić, jak związać podwójną kokardę? Tego jakoś nie mogę się nauczyć a widziałam kilka takich ładnych dekoracji, sama niestety ich nie potrafię zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies