czwartek, 23 lutego 2012

początki olejowania

8 dni temu postanowiłam zmienić swoje urodowe przyzwyczajenia
i postanowiłam zmienić wszystko


wyrzuciłam wszystkie swoje kosmetyki i zastąpiłam je olejami i odżywkami do włosów

Spakowałam wszystko do torby i oddam siostrze, chyba że któraś z Was chce coś z tej paczki to wyślę pocztą:) 


Kupiłam olej kokosowy 
17 zł w sklepie z naturalną zywnością

oliwa z oliwek (9,90zł w Kaufland) i olej rycynowy (9,69 zł w aptece)



Mieszam to w buteleczce z odżywki w sprayu Joanna, ale może być każdy pojemnik. Nie używam spryskiwacza , tylko odkręcam nakrętkę. 

 obecnie mam oliwe z oliwek + olej rycynowy w proporcji (9:1) 


do tego ściereczka z mikrofibry z Biedronki  ( ok 2 zł)


24 komentarze:

  1. Taką najzwyklejszą, nie wiem może nie pachniałam tak mocno, ale ja to czułam xD
    Muszę sobie sprawić olejek kokosowy w końcu, bo włosy mam w opłakanym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prawdę polecam kokos, pięknie pachnie i najważniejsze - działa. Nie stety zapach mojej kawy sie nie utrzymuje długo

      Usuń
  2. Słyszałam że tak jest dlatego myślę kupić jakiś gotowy z pomieszanymi innymi olejkami w płynnej postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Rossmanie można kupić już gotowe wymieszane, ja będę kupcowa olejki na pół z koleżanką, zaoszczędzimy kase i przetestujemy więcej olejków

      Usuń
  3. Nie uzywałam jeszcze oleju kokosowego. Aktualnie uzywam Khadi i jestem niesamowicie zadowolona.

    Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    H.

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy olejuje (jak to się prawidłowo pisze nigdy nie wiem olejuje czy uleluje.....)już od dłuższego czasu, efekty bardzo mnie zadawalają:)
    Życzę wytrwałości:)!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej kokosowy mnie ciekawi, będę czekać na jakieś opinie o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś otagowana. Szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam koleżankę, też zastanawiałam się nad olejowaniem

    OdpowiedzUsuń
  8. a cóż to jest "i z byłego arctica"?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm olejek kokosowy przydałby się moim włosom :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;) masz ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa efektów, oleje nakładam od jakiegoś czasu na włosy i różnica jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja moge przygarnac vichy ;D

    ps: Jeżeli jesteś zainteresowana to u mnie na blogu trwa rozdanie, a do wygrania jajeczko do makijażu beauty blender :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oleju rycynowego używam do włosów od bardzo dawna :)

    lovewithmasterpiece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Olej kokosowy jest wspaniały do włosów! Używam od kilku miesięcy i ostatnio uświadomiłam sobie, że włosy mi rosną jak szalone! Nawet dzisiaj mój ukochany fryzjer powiedział mi, że widzi różnicę i jest ich więcej niż przy ostatniej wizycie u niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie jakby mi też tak rosły, bo chcę zapuścić

      Usuń
  14. Jakichś specjalnych maseczek z tego oleju nie robię :) Biorę po kawałku, rozpuszczam w dłoniach i wcieram delikatnie w skórę głowy i na całą długość włosów. Jak uznam, że nałożyłam wystarczającą ilość to zakładam foliowy czepek, owijam głowę ręcznikiem i trzymam tak kilka godzin. Wcześniej robiłam tak samo tylko bez owijania głowy, ale zauważyłam, że z czepkiem i ręcznikiem jest lepszy efekt! Polecam też co jakiś czas nałożyć olej na całą noc. Lubię też po umyciu głowy odrobinę oleju nałożyć na same końcówki włosów. Efekty są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę przetestować z czepkiem , na razie tylko nakładałam zwyczajnie na włosy i tak chodziłam po domu

      Usuń
  15. Chętnie przetestowałabym ten olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olej kokosowy chciałabym powąchać a tym bardziej przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje olejowanie idzie dość dobrze :) Chociaż musiałam zmienić parę rzeczy, bo na początku robiłam to nie tak jak trzeba i trochę sobie zaszkodziłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lenistwa najpierw nakładałam "mieszkankę olejową" na twarzy i zmywałam ciepłą szmatką, bo myślałam, że tak wystarczy :))) Skóra mi się wysuszyła, a potem dostałam wysypu.. Może i proporcje miałam złe? Może..
      Zaczęłam oglądać filmiki na YT, no i zaczęłam robić tak jak to powinno się robić (tu jest świetny filmik i ja robię tak jak ona: http://www.youtube.com/watch?v=PdFFKZDy7os), bez olewania sprawy :))) Od tej pory nie mam problemów żadnych :)

      Usuń
  18. Ja używam olejku rycynowego na twarz i jak narazie spisuje się :D

    PS. Musze wyprubować olej kokosowy na włosy. : )
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies