sobota, 15 września 2012

Marion 60 sekundowa meseczka do włosów

Witajcie,

Dzisiaj szybki wpis o 60-sekundowej maseczce Marion Nature Therapy . Zawiera ocet z malin i koktajl owocowy. 0 % SLS, SLES i parabenów. Do każdego rodzaju włosów, szczególnie wymagających wzmocnienia. Jedno opakowanie starcza na 2 aplikacje. Jest bardzo fajne, z zamknięciem na nakrętkę. Kosmetyk nie wysycha, nie wypływa, można przewozić bezpiecznie. Maseczka ma zapach "świeżych malin" z czym niestety nie mogę się zgodzić - pachnie słodko chemią, nic z maliny. 


Za pierwszym razem nałożyłam na 2 min i połączyłam z odżywką  Alterrą granat i aloes . Było kiepsko, włosy były  cienke wydaje mi się, że uratowała je Alterra. Były przyklapnięte, ale nie było puchu, który mnie prześladuje. Za drugim razem używałam solo i efekty był dobre, ale chyba tylko dla tego, że nie zmyłam dokładnie odżywki fryzjerki. 

Wydaje mi się, że na mnie nie działa. Nie ma uczucia nawilżenia podczas mycia, a tym bardziej po.  Nie widzę sensu ponownego zakupu, bo nie byłam zadowolona. Jej działanie jest takie dobr, bo działają inne odżywki, z którymi ją łączyłam. Bez nich jej działanie było by kiepskie.
Ja nie kupię drugiego opakowania tej odżywki.

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że u Ciebie się nie pisała. Zobaczymy jak będzie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no dla kazdego cos dobrego :) ja akurat uwielbiam odzywke garnier awokado:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad kupnem, ale w końcu ostatecznie zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy jej nie miałam, ale widzę na blogach zdania są podzielone!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jakby sprawdzila sie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nową notkę, bardzo zależy mi na opiniach o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie jestem przekonana do takich masek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ta maseczkę, ale jeszcze jej nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies