sobota, 26 maja 2012

włosy błyszczą jak w reklamie- już wiem dlaczego!!!

Witajcie,

Kilkanaście dni temu pisałam Wam, że moje włosy błyszczą jak w reklamie. 

Pielęgnacji nie zmieniłam, nic wielkiego nie kupiłam nowego i zonk!
włosy pobłyskiwały ślicznie już kilka dni wcześniej, ale się nie wczuwałam w to , ale teraz był błysk na maxa!!! Do tego ten dotyk, gładkość i brak Bad hair day

Co stosowałam tego dnia:

 olej migdałowy
 Babyderam szampon niebieski
I odżywka Alterra granat


Co tak działa?!


 obrazek z tej strony

"Obwiniałam" olej migdałowy- bo nie używałam go z 2 miesiące to może zadziałał?

Zastosowałam z inną odzywką i szamponem to powinien dać taki sam efekt, ale nie


Może to dobroczynne połączenie Alterry i oleju migdałowego?! ale z innym szamponem

Błyszczą ale nie aż tak?!?!

może to trio tak działa?!?!

I nic z tego! połysk jest ale nie aż taki


I tutaj konsternacja...

CO U LICHA?!?!

Czyżby moje włosy zrobiły mi psikusa i miały very good day tylko przez 3 dni?!?! No ale ja widze i czuje poprawę już jakiś czas!

I na myśl przyszedł mi jeden delikwent...

Mgiełka do włosów z UVA i UVB z SunOzon kupiona za 6 zł w Rossmanie
obrazek ze strony http://gosik1004.pinger.pl/m/7034070

Nie wierzę...
Takie gówienko za 6 zł i taki efekt?!?!


Poszłam obczaić przy następny myciu i co wyszło?!?!

Ten produkt za 6 zł jest odpowiedzialny za filmowe błyszczenie!!!

Szok


Fakt : 
szukałam produktu, który ochroni moje włosy przed UV

Fakt:
Musiał być tani

Fakt:
stosowałam go pierwszy raz i włosy były miękkie, ale tłusto błyszczące. Bo jak damy za dużo to robią się sypkie ale jakby tłustawe:/

Fakt:
Bardzo mi to przeszkadzało, bo nie mam zamiaru myć codziennie włosów to pryskałam się nim na mokre włosy, ale troszeczkę

Fakt:
Tej małej mgiełki w ogóle nie brałam pod uwagę jako sprawcy błyszczenia!!!
Stosowałam go , ale całkowicie nie świadomie

Fakt:
Całkowicie nieświadomie spryskałam nim włosy trochę za dużo i zrobił się totalny błysk: )

Błysk każdy na uczelni zobaczył i skomentował, a to cud że nagle 10 osób mówi ci że włosy ci się błyszczą!

Ale żeby to było wszystko!
O nie!
Za 6 zł dostałam pełen pakiet!

Włosy na reklamach są sypkie, mocne, błyszczące, i gładkie,

I moje właśnie takie są!!!


zalety
wady
Ogromny połysk – jak z reklamy
Duża ilość daje połysk, ale szybko się przetłuszczają
Włosy są miękkie, bajecznie miękkie
Codziennie trzeba dokładać nową porcję, przez co na drugi dzień można mieć kluchy 
Są sypkie
Nie testowałam nad wodą,  ale boję się że stosowany po każdej kąpieli a nie zmyty dokładnie zrobi kluchy
Dociążone, wiec nic nie odstaje od głowy, czasem kilka małych włosków
 im więcej nałożysz tym bardziej błyszczą ale są bardziej jakby tłuste
Śliskie i miłe w dotyku

Ślicznie się układają

Wierzę że są chronione przed UVA UVB

Pogłębił się mój ciemny kolor, jest bajeczny, błyszczący i przyciemniony, myślę że u blondynek zrobił by się złoty refleks

Zawsze mam Very good day

Cena – takie efekty za 6 zł

Wydajność: dasz dużo to masz jakby tłuste, przez co oszczędzasz




Sprostowanie: włosy są JAKBY TŁUSTE czyli są sypkie, miękkie, „suche” , błyszczą się jak szalone ale z daleka wyglądają jakby były nie myte, ale z dotyku czuć że są czyste!


Nie wiem, czy jest testowany na zwierzętach, na liście wizażu nie ma SunOzon, jedynie jest Rossmanowska Isana i BD, jako nietestowane. Jednak niektórzy się z tym nie zgadzają i dają Rossman do testowanych. Na razie wygodniej mi jest myśleć że nie testują i do oficjalnej wersji na wizażu tak będę myśleć dalej.

Dostępność:
Rossman (półki z produktami do opalania, teraz specjalnie wydzielone przy kasach)
Cena:
6 zł
Pojemność:
150 ml
Opakowanie:
Przeźroczysta butelka z atomizerem w kolorze żółtym, lekka , dobrze leży w dłoki, duża zatyczka to jej nie zgubię łatwo, z boku „harmonijka” chyba żeby nad wodą czy jak ma się tłuste ręce nie wyślizgnęła się.
Zastosowanie:
Spryskać włosy i gotowe, można na mokre i suche
Opis producenta:
Spray chroni włosy przed silnym promieniowaniem słonecznym i zapobiega wysuszaniu włosów. Zapewnia optymalną ochronę włosów farbowanych i naturalnych .Cenne składniki wnikają głęboko we włosy, reguluj ich nawilżenie i sprawiają, że włosy wyglądają pięknie.
SPF 2
SKŁAD: Aqua, alkohol,glycerin, vp/va copolymer, cetrimonium chloride, peg 40 hydrogenated castor oil, parfum, polyamide-2 , pamthenol, peg-14 dimethicone, peg-25 paba, citric acid,sodium sulfate

Tutaj dziewczyna tez opisuje ten spray i… zastanawia się czy dobra kondycja włosów to jego sprawka.
Jako, że jestem jasną naturalna blondynką co roku miałam problem z "białymi" włosami w okresie lata... Gdy już stwierdziłam, że nie ma ratunku dla moich włosów znalazłam na półce w Rossmanie spray do włosów *SUN OZON* . Jego zadaniem jest chronić nasze włosy przed szkodliwym działaniem promieni UV. Dziewczyny, które mają ciemniejsze włosy moim zdaniem również powinny stosować spraye ochronne do włosów. Dlaczego ? A dlaczego stosujemy na ciało kremu z spf, chroniące przed szkodliwymi promieniami a włosy nie ? Tak samo jak blondynkom grożą oparzenia słoneczne, taki i brunetkom, szatynkom. Wszystkie powinnyśmy chronić nasze włosy, tak jak chronimy ciało.

Miał być wstęp a wyszło opowiadanie ... ehh


ale przechodząc do rzeczy "+" i "-"


+cena - 6.99
+dostępność - w każdym Rossmanie
+buteleczka wygodna w używaniu, plastikowa,mieszcząca sie w małej torebce, idealna na lato
:)
+150 ml produktu, wydaje sie bardzo mało, ale ... ja używam go od około miesiąca (codziennie) i widze nieznaczny ubytek produktu
+zapach, piękny, letni, trzyma sie na włosach całyy dzień

+można stsować na mokre włosy i na suche (wypróbowałam i tak i tak)
+moim zdaniem włosy są dużo mniej wysuszone gdy używam tego produktu,
+jest dokładnie połowa lipca, a ja nie mam białych włosów ! to dla mnie rewelacja ! i za to go najbardziej uwielbiam

+może być stosowany do włosów farbowanych jak i naturalnych
+moje włosy sa w bardzo dobrym stanie, nie wiem czy to tylko dzięki temu sprayowi , ale ja w to wierze

+długi okres gwarancji ( do października 2013)
+gdy włosy są spryskane sprayem lubie ja związać w "koczka" i na następny dzień mam ładne fale (w końcu prawidłowa nazwa brzmi "Lakier..."
+łatwo sie je rozczesuje

+są miękkie w dotyku, delikatne...

- i jedyny minus moim zdaniem w składzie na drugim miejscu jest *alkohol’* ... ale wybaczam to
w końcu jaki produkt w dzisiejszych czasach nie ma alkoholu w składzie...

Czy kupię druga raz:
Tak jest na mojej must have licie – do czasu aż oficjalnie potwierdzone zostanie testowanie na zwierzętach SunOzon, ale w tedy będę się wahać, bo taki produkt…
Czy polecam:
Bardzo! Za 6 zł mam kosmetyk idealny, który dosłownie robi cuda!

To już drugi produkt Sunozon, który jest boski i daje więcej niż się spodziewałam!!!
Pierwszy to mleczko do opalania SPF 20 – próbka. Ono likwiduje mi sińce pod oczami! Mleczko do opalania i sińce?!?! Ale na mnie tak działa, a próbka kosztuje ok. 2-3 zł




26 komentarzy:

  1. no proszę nie spodziewałabym się tego

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie małe, a cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi jak produkt cud :)
    A ja na razie męczę moją mgiełkę z Jantara i mam nadzieję, że chociaż chroni włosy przed promieniowaniem...

    OdpowiedzUsuń
  4. To w takim razie muszę wypróbować to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować, też chcę mieć włosy jak z reklamy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam ten produkt chyba rok temu na wakacje żeby ochronić trochę włosy, ale ostatecznie go wyrzuciłam i jakoś nie mam chęci do niego wracać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym tego alkoholu wysoko w składzie nie wybaczyła - na dłuższą metę może bardzo wysuszyć włosy, moim zdaniem nie warto. Wbrew pozorom, istnieją kosmetyki bez alkoholu :)

    Taka mała rada ode mnie: ogranicz ilość wykrzykników i enterów, pisz w Wordzie z opcją autokorekty, bo Twoje posty są pełne literówek i zadbaj o interpunkcję. Bardzo trudno się to czyta... i przez to wpis sprawia wrażenie opłaconego wpisu reklamowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie moje wpisy piszę w Wordzie , widocznie nie działa dobrze

      Usuń
  8. Hmm wszystko pięknie ładnie, ale ten produkt stosowany codziennie napwno wysuszy włosy :( Alkohol na drugim miejscu? Przecież to zabójstwo... :( Włosy tego nie lubią..

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo alkoholu na 2 miejscu w składzie- lece w poniedzialek po niego do rossmanna. Raz na jakiś czas przyda mi się taki ultra połysk

    OdpowiedzUsuń
  10. wooo- hooo ale świetna recenzja ;) skoro błyszczenie jak na reklamie to nie ma bata trzeba wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej mgiełce :) Dobrze że znalazłaś swój kosmetyk z którego jesteś zadowolona ja wciąż szukam czegoś co sprawi że moje włosy będą jak z reklamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna recenzja:).

    obawiam się, ze takie samoopalacze niszczą cerę :X

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje Ryba. To najlepszy moment żeby rozejrzeć się za czymś chroniącym przed promieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie spodziewałam się..., nie wiem czy sięgnę po ten akurat produkt, ale włąśnie mi uświadomiłaś że czas zacząć zabezpieczać swoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten spray. Szkoda, ze mi nie daje takiego efektu :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na rozdanie kosmetyczne! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten kosmetyk, ale u mnie się nie sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie muszę wyprobwac :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje włosy są z natury bardzo błyszczące, ale polecę go siostrze. Szkoda że szybciej się włosy przetłuszczają, ale w sumie jak ktoś często myje, to i tak żaden minus... ;) Fajny wpis.

    Pozdrawiam
    Sol

    PS. POLECAM WZIĘCIE UDZIAŁU W MOIM KONKURSIE DLA BLOGERÓW:

    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/2012/05/konkurs-drugi-dla-bloggerow-z-okazji.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak tylko zobaczę w Rossmanie, to chyba zainwestuję ;) Bo widzę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam go i błyszczenia u siebie nie zauważylam, ale wygładza włosy bardzo dobrze (a moje uwielbiają się puszyć)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies