czwartek, 20 września 2012

Zakupy wrześniowe

witajcie,

Dzisiejszy wpis będzie cały o zakupach. Staram się kupować tylko w tedy jak jeden kosmetyk z tej serii / gatunku zużyję.  

Maseczki Biowax do włosów ciemnych i druga z keratyną i jedwabiem. Boje się, że może przeproteinować mi włosy , ale zaryzykuję. Cena to 2,50 zł. Kupiłam w aptece.


Płyn do higieny inmtynej Facella, używam do włosów.  Nie jest rewelacyjna, włosy po użyciu są sztywne, szorstkie. Ale jest to efekt bardziej delikatny niż przy BD.


Postanowiłam zadbać o cerę i kupiłam za 1 zł różne maseczki z Perfecta. Jestem w trakcie używania drugiego opakowania maseczki z kwasami AHA i bardzo mi się podoba. 



 Moje ukochane perfumy Elizabeth Arden Green Tea, dostałam je od męża na urodziny i długo czekały w kolejce. Miałam jeszcze poprzednie opakowanie, a była promocja. Często kosztują kolosalną cenę aż 100-150 zł, gdzie jest to duże oszustwo. Często w Rossmanie jest promocja ze 100 na 50 zł. To też jest bajka, bo normalna cena to 50-60 zł za największe opakowanie! Strasznie oszukują.


18 komentarzy:

  1. Mam te same perfumy. Muszę wypróbować tą maseczkę z kwasami AHA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa maseczki Biovax z keratyną i jedwabiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam Biovaxu i bardzo lubię ich produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te maski z Biovaxa są dobre. Miałam kilka, jedne duże opakowanie maski przeciw wypadaniu włosów,co prawda nie wiem czy mi zmniejszyły wypadanie ale włosy były po niej cudownie miękkie i nawilżone. Chyba do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jeszcze parę lat temu te perfumy były naprawdę drogie. Zastanawia mnie ten ich spadek cen. Też je lubię...

    OdpowiedzUsuń
  6. A idź... nie cierpię takich cenowych oszustw... niestety co raz ich więcej.
    Ja jestem wierna jednym perfumom- zawsze mówię każdemu, że kocham różowe Bi-es. Jakimś cudem nigdy ich nie miałam, ale bardzo mi się podobają i kosztują zaledwie 20 pare zł, a efekt do 2 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, można biovax kupić w formie saszetek? To dobra alternatywa dla dużych opakowań, bo jeśli któraś maska się nie spodoba... to wiadomo, że później stoi i się marnuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię i chwalę sobie te maseczki z perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię bardzo i biovaxy i perfectę, mam nadzieje że bedziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę kupić też te próbki biovawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zakupy:)) Też muszę zakupić ten płyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tej drugiej maski biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaaaa zakupy! uwielbiam ;) muszę kupic koniecznie maskę biovax, bo zaliczyła projekt denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju, a ja mam teraz bana na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Otrzymałaś na moim blogu nagrodę Versatile Blogger :) Gratuluje gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ta do ciemnych też ma proteiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam tego Biovaxa z keratyną i jedwabiem - jest całkiem w porządku :)
    Green Tea też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Does your site have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd like
    to shoot you an email. I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it develop over time.

    Review my web-site natural cures to depression

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies