środa, 26 września 2012

Ziaja kokosowa - czy jest dobra?

Witajcie,

Dzisiaj recenzja żelu do kąpieli firmy Ziaja. Ma piękny kokosowy zapach, bardzo dużą butlę i niską cenę. Ja kupiłam w Tesco za 3 zł:)
Skusiła mnie cena, to że nie jest testowane na zwierzętach i duża butla w stosunku do ceny. Najważniejszy był jednak zapach.


Niestety po za myciem i pięknym zapachem nie robi nic. Zużyłam całą butlę, około 3 miesiące. Ciężko się pieni. Pachnie ślicznie, niestety zapach nie utrzymuje się po za prysznic:( Mycie też nie jest rewelacyjne, myje i na tym koniec. Przyzwyczaiłam się, że balsam trochę nawilża skórę. A po użyciu tego jest sucha, szorstka, potrzebuje nawilżenia. Do tego to jest mleczko a wydaje mi się, że powinno mieć lepsze działanie niż żel.

Nie polecam tego produktu, nie mam zamiaru kupić ponownie. Dużo dobrego czytałam o Ziaji z kozim mlekiem i tą mam zamiar kupić. 

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie jest to dobry kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wersję kakaową- świetnie pachnie :) i skóra jest głądziutka- więcej nie wymagam bo to w sumie tylko żel :)0

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę w Tesco jest za 3zł?
    Byłam w cosmomedica i tam był za 8,90 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. A według mnie jest to bardzo fajny produkt i jeszcze za taką cenę. Ja bardzo często do niego wracałam na zmianę z wersją kakaową i zawsze byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam serie Blubel świetne owocowe zapaszki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za to odradzałabym Ci kozie mleko - mi strasznie zapchało pory! (krem do twarzy)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiałam go na jednych wakacjach, później zapach się już przejadł ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies