piątek, 21 września 2012

fryzura ślubna

Witajcie,

Pisałam bloga jako panienka, teraz będę pisać jako mężatka. 
Dzisiaj chcę Wam się pochwilić moją fryzurą ślubną:)


Moja fryzjerka robi świetne sploty, bardzo skomplikowane. Jak dodam zdjęcia ze ślubu siostry to padniecie! Miałam 4 rodzaje plecionek na głowie! Taką samą różę miałam w bukiecie i butonierce męża.


Do mojej fryzury dostałam pudełko balsamu aloesowego gratis, jest wspaniały. Cudownie nawilża i pachnie. Jednak jak jak go stosowałam nie robił takich efektów, może z powodu rozcieńczenia w wodzie. Firma ma bardzo trudną nazwę i nie zapamiętałam jej - niestety:( 

16 komentarzy:

  1. Piękna!
    O wiele lepsza od tych tradycyjnych koków weselnych:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zmiany statusu :) Życzę szczęścia na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za jakiś czas i jak będę rozglądać się za fryzurą ślubną - niezmiernie się cieszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zmiany stanu cywilnego:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się za bardzo ta fryzura nie podoba, ale najważniejsze, że Ty się w niej dobrze czułaś. :) To przecież Twój dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pięknie *_*
    ja wiem, ale nie potrafię o siebie dbać :<

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej gratuluję
    a fryzura cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i wszystkiego dobrego na nowej drodze życia! :* Fryzura piękna, co tu dużo mówić, uwielbiam takie koki, ale na swój ślub (jak ten czas leci! Już się stresuję!) raczej będę mieć włosy rozpuszczone, lekko pokręcone. Mam jeszcze trochę czasu to pewnie ciut podrosną, chcę mieć włosy do bioder!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna fryzura :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda taki kok :) Nigdy wcześniej nie widziałam takiej fryzury.

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje :)) a fryzurka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chodzę sobie po Twoim blogu, bo właśnie na niego wpadłam, przeglądam notki... i odkryłam sąsiadkę:D kolejny raz się spotykamy w sieci :D Przy okazji życzę szczęścia na nowej drodze życia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pretty! This has been an incredibly wonderful article.
    Many thanks for providing this information.
    Also visit my site vacation rentals hong kong island

    OdpowiedzUsuń
  14. What's up, I desire to subscribe for this website to take latest updates, therefore where can i do it please assist.
    Also see my web site :: helpful mobile applications

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies