sobota, 1 września 2012

Kremowy płyn do higieny intymnej

Witajcie,

Dzisiaj opis: kremowy płyn do higieny intymnej. 
Pozostałe produkty opisałam tutaj:


Opinia producenta:
Lirene Lactima Duo  -  ochronny, kremowy płyn do higieny intymnej dla kobiet w ciąży i po porodzie.
Kosmetyk przeznaczony do codziennej pielęgnacji i higieny delikatnej skóry miejsc intymnych kobiet w ciąży i po porodzie.  Płyn delikatnie myje i odświeża miejsca intymne, dbając jednocześnie o odpowiednią ochronę przeciwgrzybiczą i utrzymanie prawidłowego balansu pH. Innowacyjne połączenie kwasu mlekowego i naturalnego prebiotyku przywraca i utrzymuje fizjologiczne pH miejsc intymnych, chroni przed podrażnieniami i zaczerwienieniem, wzmacnia naturalną barierę ochronną oraz łagodzi stany zapalne, dbając o poczucie komfortu przez cały dzień. 
Emulsja  nie zawiera mydła, barwników, substancji zapachowych, parabenów. 

Poj. 300 ml, 

Rekomendowana cena detaliczna: 12,90 zł

Co mogę o nim powiedzieć?
Chyba tylko to, że sprawdza się w swojej roli. Nie wiem jak można oceniać taki kosmetyk. Krzywdy mi nie robi, zmarszczek tam nie wygładza, liftingu też nie robi. Ma przyjemny zapach, fajną konsystencję. Daje małą pianę. Nie podoba mi się pompka, może jestem uczulona na takie opakowania, bo mam prysznic. I albo trzymam w ręce opakowanie, a jak jest woda i ślisko to ciężko nacisnąć, bo się wyślizguje. Albo stawiam na półce, którą pod ciężarem nacisku na pompkę urywam: ( Działa jak powinien, nie zaszkodził mi, nie miałam uczulenia. W ciąży ani około ciąży nie byłam, to pod tym względem nie sprawdzałam.


---

Biorę udział w rodzaniu, gdzie można wygrać:

- Balea, Feuchtigkeits Spulung Mango + Aloe Vera - nawilżająca odżywka do włosów.
-  Balea, Feuchtigkeits Shampoo Mango + Aloe Vera - nawilżający szampon do włosów.



6 komentarzy:

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies