poniedziałek, 5 marca 2012

lutowa aktualizacja włosów 3...2...1... start!

Obiecuję uroczyście co miesiąc dodawać zdjęcie moich włosów oraz tego co stosowałam do ich pielęgnacji

Na początek jest bardzo ubogo, ale stosuję olejowanie od ok 20 dni to nie miałam jak szaleć, ani z efektami ani z zakupami


moje włosy :
podwijają się w każdą możliwą stronę
strasznie się przetłuszczają
są bardzo rzadkie
strasznie wypadają 

a chcę mieć:
gęste
zadbane
proste albo kręcone

żeby się zmotywować znalazłam sobie ideał, do którego będę dążyć, a że jestem realistką nie wybiorę gwiazdy, którą czeszą tabuny stylistów, ale zwykłą dziewczynę której blog otworzył mi oczy na prawidłową pielęgnację włosów


nie wiem jak jest z ochroną danych osobowych ale chyba się nie obrazi się że będzie moja motywacją i  włosowym. ideałem  :) i że wykorzystałam jej  zdjecie
jej blog jest dla mnie ważny, bo jego pierwszego czytałam i od niego zainteresowałam się włosami :)

link do właścicielki włosów: klik

stosowałam:

szampony:
babydream fur mama (testowany na zwierzętach)
Barwa 

Odzywki:
Alterra d.s
Isana (testowany na zwierzętach) d/s
balsam do włosów Joanna b/s

oleje:
olej kokosowy,
oliwę z oliwek
olej słonecznikowy
olej Alterra

płukanki:
z pokrzywy
z piwa
z cytryny

pielęgnacja bardzo uboga, ale nie stać mnie na kupno dużej ilości kosmetyków czy olejów na raz :( i wiem, że tego nie zużyję
a muszę teraz bardzo uważać na to co kupuję , żeby nie było testowane na zwierzętach


moja wish lista:
olej z orzecha włoskiego lub ze słodkich migdałów
szampon Mr Potter
jakąś wcierkę do włosów
założyć plantację aloesu na oknie lub kupić sobie sok z aloesu 
całą odzywkę Alterra ,bo posiadam próbkę
na dalszy plan kupić sobie l cysteine lub inne pół produkty


Znacie dobre wcierki do włosów? i  dostępne na zadupiu na którym mieszkam? 
Do tego nie testowaną na zwierzętach i bez szkodliwych substancji?

35 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam twoje włosy to stwierdziłam, że nie są złe, ale jak zobaczyłam te następne, to dopiero wtedy zauwazyłam różnicę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, włosy tej dziewczyny to ideał:D ale szczotka jakiej ona używa też jest idealnie droga xD
    patologia w tej sephorze... jestem wychowana i w życiu bym nie pomyślała że można tak zrobić;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :* Nie mam nic przeciwko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana, to nie jest uboga pielęgnacja
    robisz naprawdę wiele
    ale musi w czymś leżeć błąd
    w pielęgnacji?
    nie wiem, a może coś ze zdrowiem?
    przy takiej pielęgnacji włosy powinny być w znakomitej kondycji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kuruję je od 22 dni:) to chyba jeszcze nie zaczęły działać te substancje:) było to 11 myc głowy i 5 olejowań:) najpierw muszę zobaczyć jakie szampony mi pasują a jakie nie i już teraz wiem że babydream fur mama nie jet dla mnie:)

      Usuń
  5. ah zapomniałam dodać, że masz bardzo długie włosy z porównaniem ostatniego naszego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super :)

    zapraszam

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wcierkę polecam oczywiscie Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wcierek używałam Jantar, jest bardzo dobry. Teraz używam Saponics, też z Farmony tak jak Jantar, mam nadzieję, że zadziała;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za komentarz :* Dążenie do ideału jest trudne ale na pewno Ci się uda. Ja do włosów nic nie stosuje oprócz zwykłych tabletek do włosów, skóry i paznokci. Ostatnio gdzieś czytałam, że bardzo ważne jest zadbanie o skórę głowy i wcieranie czegoś tam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. włosy faktycznie piękne- sama bym chciała mieć gęste zdrowe włosy:) tylko pamiętaj, że zbyt duża ilość kosmetyków też może włosom zaszkodzić!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myję je co 2 dni a co 2 mycie olejuję, bo nie mam czasu i ochoty i nie chcę przesadzić.

      Usuń
  11. Chętnie będę śledzic Twoje notki o pielęgnacji :)
    Używasz bądź używałaś Mega krzemu ?
    Zapraszam na notkę o nim u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja tez jestem na razie pocżatkująca w temacie włosomaniactwa, więc nie pomogę co do wcierek, ale musze powiedzieć, że mamy ten sam włosowy ideał, kocham blog blondhaircare i jej włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak długo będziesz jeszcze stosować olejowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stosuję dopiero 22 dni i myślę że jak się sprawdzi a ja się przyzwyczaję to do końca życia:)

      Usuń
  14. ciekawa ta płukanka. spróbuję ! ;))

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo szczytny cel!:) Podziwiam i będę obserwować Twoje poczynania:) Sama również zapuszczam włosy i chętnie podpatrzę jakieś fajne pomysły:) pozdrawiam http://kasiakasprzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. spróbuj sobie robić maseczkę z olejku rycynowego, cytryny i żółtka jajka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kup sobie olejek rycynowy:) jest bardzo dobry dla włosów a w dodatku tani:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz ładne włoski :) Zobaczysz, jeśli w pielęgnacji będziesz systematyczna i cierpliwa bedziesz mieć cudne włosy jak ta dziewczyna! Nie łam się! I do roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. moje włosy też są w tragicznym stanie. nigdy jakoś szczególnie o nie nie dbałam, tłumacząc się łatwym przetłuszczaniem

    OdpowiedzUsuń
  20. ja niestety nie znam :) ale grunt to mieć dobre nastawienie i wielką motywację do dbania o włosy, wierzę, że ci się uda !

    zapraszam na nową notkę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki za Ciebie & będę pilnować ;)
    Twój ideał ma rzeczywiście fantastyczne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę takiego efekty jakiego pragniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. a masz jakieś zdjęcia jak wygląda biały lakier? bo kurcze zamierzałam jeszcze jakiś kupić ale jak wygląda jak korektor to podziękuję:D

    OdpowiedzUsuń
  24. tzn, ja Ci powiem tak, ze slikony w szampnach wcale nie musza byc zle, niektore beda dzialaly na Twoje wlosy dobrze, inne nie. No ja akurat teraz testuję CHI odzywke i szampon, ale nie wiem jak jest z ich testowaniem, chyba są dermatologiczne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Do roboty! Trzeba dbać o włosy! :) Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  26. widzę, że blondyneczka nie tylko mnie zmobilizowała, też obserwuję jej bloga ;)
    życzę Ci powodzenia :) i sobie też, hehe :)

    ja do mycia używam szamponu Kallos, zamawiam zwykle hurtem min.5szt litrowych butli i mam praktycznie na cały rok ;)) za sztukę wychodzi ok 7-8zł/1 l. (wliczając już w to wysyłkę)
    olejuję póki co olejkiem rycynowym i olejkiem z Avonu (ale ten nie powala działaniem).

    zmierz sobie jeszcze włosy :) sprawdzisz przy okazji czy szybciej rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. You have such an interesting blog! Like it :X

    http://www.fashionspot.ro/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies