niedziela, 20 stycznia 2013

Szampon Alterra kofeina i biotyna

Witajcie,

Właśnie udało mi się skończyć odlewkę szamponu Alterry. Bardzo się bałam, bo poprzednia próba skończyła się wysypem we włosach.  Niestety nawet nie wiem, która Alterra mi to zrobiła, bo przyjechałam do domu i dopiero po jakimś czasie zaczełam jej używać a próbka nie była podpisana. Jestem jedynie pewna, że nie była to Alterra granat i aloes oraz kofeina i biotyna. Te są moimi ulubieńcami.


Alterra kofeina i biotyna ma boski zapach, każda Alterra ma śliczny zapach, ale ten jest najlepszy. Ma zapobiegać wypadaniu włosów. I jak to u mnie bywa: od pierwszego użycia zadziałała, ale na okres ok. 2 myć. Potem wypadanie wróciło do normalnego stanu. Jest bardzo przyjemna w myciu, nie robi z moich włosów drutów. Stosowałam ją jako szampon bez SLS (choć wiem ,że do najdelikatniejszych nie należy). Moje włosy kochają SLS, a Alterrę bardzo dobrze przyjęły. Więc po co mam im nie dawać tego co lubią, a katować tym co trzeba (np. okropny BD). Niestety na dłuższą metę nie powstrzymała wypadania. Ale spełnia wszystkie inne moje wymogi i polecam:)

Na pewno kupię ponownie, ale na zmianę z granatem i aloesem. Nie potrzebuję dwóch szamponów działających podobnie.  


Skończyłam też próbkę odżywki Alterra granat i aloes. Na początku włosomaniactwa była moim ideałem, teraz znalazłam lepsze. 

Recenzja Alterra granat i aloes tutaj.  

Produkty nie testowane na zwierzętach.  

12 komentarzy:

  1. kurcze, jeszcze niczego nie miałam z tej firmy :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo lubię ich produkty a teraz są na promocji za 6 zł

      Usuń
  2. Muszę w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. krcze ja się chyba do nich nie przekonam, przede wszystkim zapachy których nie znoszę:P ale może czas zrobić drugie podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie się nie sprawdził;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam sobie ten szampon z kofeiną na wakacje i byłam z niego zadowolona, prawdopodobnie jeszcze go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi Alterra z kofeiną podrażniła dość mocno skaplp,a odzywka z granatem wysuszyła włosy:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mialam jeszcze nigdy szamponów z tej firmy , może czas to zmienić:) Akurat konczy mi się mój Loreal

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam żadnego szamponu alttery

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten szampon z kofeiną i tez polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam ten szampon - był dość dobry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies