poniedziałek, 14 stycznia 2013

Przykładowa pielęgnacja w grudniu

Witajcie,

Dzisiaj opóźniona pielęgnacja z końca grudnia. Zaczęłam sesję i ledwo mam czas spać, a co dopiero dbać bardziej o włosy albo pisać bloga! 

System
Eliminacji
Studentów
Jest 
Aktywny

Nie wiem jak rok temu wyrobiłam się, skoro miałam 2 x więcej przedmiotów. W tym roku na wf nie chodzimy, bo miesiąc temu dowiedzieliśmy się, że w ogóle go mamy. Z rosyjskiego jestem zwolniona, bo uczyłam się go 6 lat (profesorka myśli, że 6 lat w technikum a nie 6 w podstawówce, ale ja jej uświadamiać nie będę) i uczymy się liter. Więc mam iść tylko po wpis. Ale i tak jest bardzo ciężko. Złapałam zapalenie oskrzeli i na bloga czasu nie mam. 

Do tego jest u mnie "modne" robienie sesji przed sesją i nie ma czegoś takiego jak termin 0 dla chętnych. Kto chce ten zalicza kilka przedmiotów przed sesją a resztę w sesji. Nie u mnie do 19.01 mamy mieć 100% zaliczone i nikogo nie obchodzi, że dopiero 19.01 zaczyna się sesja. 


16
Rano:
Szampon Alterra + peeling kawowy
Odżywka Alterr granat  i aloes + drożdże

Fusy w całej łazience. Włosy normalne, mimo drożdży bez szału. Suszona naturalnie.
17
-
-
18
-
-
19
-
-
20
-
-
21
Szampon Alterra migdły
Balsam aloesowy
Odzywka b/s Pantene loki
Żel Hegon w spray

Włosy suszone naturalnie na papilotach. Efekty opłakane, brak loków.

Wizyta u fryzjera
22
Szampon Alterra migdały
Odżywka Marion z olejkiem arganowym
Odżywka b/s Pantene loki

Suszenie naturalne.
23


24
Szampon
Balsam aloesowy
Odżywka Pantene pro V loki i fale
Spray termo ochronny Lotion
Włosy normalne, nie za ładne.
25
-
-
26
-
-
27
Szampon Avon
Balsam aloesowy
Odżywka Pantene pro V loki i fale
Spray termo ochronny Lotion
Włosy kiepskie, nie służy im ten szampon i brak odżywki Joanna z apteczki babuni.
28
-
-
29
-
-
30
Olej arganowy na noc
-
31
Szampon Alterra granat i aloes
Odżywka Lady SPA z olejkiem arganowym
Odzywka b/s Joanna z apteczki babuni
Spray termo ochronny Marion
Suszone suszarką, układane, próbowałam kręcić ale nawet prostownica jako lokówka nie dała rady. Sama czesałam się na sylwestra. Włosy idealne.
 
 W pielęgnacji szału nie ma, za to przestałam zużywać na siłę produkty, które mi nie służą, a trzeba się pozbyć i zaczęłam używać tego co moje włosy kochają i one mi się odwdzięczają ślicznie

12 komentarzy:

  1. Dbasz o te włosy widzę.. ja też zaczęłam, powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja znam sesję przed sesją! Przez trzy lata na mojej starej uczelni teoretycznie w ogóle nie miałam sesji zimowej. A praktycznie oczywiście miałam, choć to się tak nie nazywało, a w czerwcu miałam sesję przed sesją a potem podczas sesji letniej mieliśmy egzaminy z całego roku... idiotyzm brr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to miasto tak działa? Musze zdążyć przed krakowem, a my nie jestesmy tak ważni?

      Usuń
  3. Ja się nie rozumiem z moimi włosami :(. Może jak będę tak spisywać to się jakoś z nimi dogadam? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w sesji:) U mnie ostatnio też średnio z pielęgnacją ze względu na chorobę i brak czasu. Kładziesz peeling kawowy na skórę głowy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę ci systematyczności :) Ja obiecuje sobie od kilku miesięcy, że bedę w kalendarzu zapisywać kiedy olejowałam włosy i nakładałam maskę..

    OdpowiedzUsuń
  6. Plan ambitny!

    Powodzenia na sesji i studiach!

    OdpowiedzUsuń
  7. POWODZENIA
    Mój mąż też wkrótce zaczyna sesję, więc już wiem, co mnie niedługo czeka w domu ;)
    Pozdrawiam
    Sol/Monique

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nawet nie chce myśleć o sesji;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś pierwszy raz (sic!) użyłam oleju:) Mąż patrzył na mnie trochę dziwnie, ale uparłam się i zobaczymy jak przyjmą to włosy:] Powodzenia na egzamach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc na słowo "droźdźe" w kontekście używania ich na ciało, ciarki mnie biorą...
    Patrząc z czysto biologicznego punktu widzenia- drożdże to grzyby. Przy jakiejkolwiek ranie/zadrapaniu z chęcią dostaną się pod skórę i będą się tam namnażać- warunki wprost idealne. Wyleczenie tego zajmuje miesiące, o "walorach estetycznych" drożdżaka nie wspomnę...
    ...a wystarczy jedno zadrapanie... ech

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies