piątek, 4 stycznia 2013

pielegnacja w grudniu i podsumowanie grudnia


Witajcie,

Dzisiaj mam wpis podsumowujący moją pielęgnację w grudniu. Bardzo zaszkodziły im święta: zmiana wody, zmiana kosmetyków, zapomniałam odżywki b/s mojej ulubionej. 

Znikły też marzenia o lokach - próbowałam pokręcić prostownicą, ale i tak się rozprostowały, więc skoro prostownica nie pomogła to nic nie pokręci ich. Obcięłam włosy, ale tam gdzie odrasta cieniowanie znajduję rozdwojone włosy na 0,5 cm! Nie mam ich jak obciąć, chyba że pojedynczo:(





16
Rano:
Szampon Alterra + peeling kawowy
Odżywka Alterr granat  i aloes + drożdże

Fusy w całej łazience. Włosy normalne, mimo drożdży bez szału. Suszona naturalnie.
17
-
-
18
-
-
19
-
-
20
-
-
21
Szampon Alterra migdły
Balsam aloesowy
Odzywka b/s Pantene loki
Żel Hegon w spray

Włosy suszone naturalnie na papilotach. Efekty opłakane, brak loków.

Wizyta u fryzjera
22
Szampon Alterra migdały
Odżywka Marion z olejkiem arganowym
Odżywka b/s Pantene loki

Suszenie naturalne.
23


24
Szampon
Balsam aloesowy
Odżywka Pantene pro V loki i fale
Spray termo ochronny Lotion
Włosy normalne, nie za ładne.
25
-
-
26
-
-
27
Szampon Avon
Balsam aloesowy
Odżywka Pantene pro V loki i fale
Spray termo ochronny Lotion
Włosy kiepskie, nie służy im ten szampon i brak odżywki Joanna z apteczki babuni.
28
-
-
29
-
-
30
Olej arganowy na noc
-
31
Szampon Alterra granat i aloes
Odżywka Lady SPA z olejkiem arganowym
Odzywka b/s Joanna z apteczki babuni
Spray termo ochronny Marion
Suszone suszarką, układane, próbowałam kręcić ale nawet prostownica jako lokówka nie dała rady. Sama czesałam się na sylwestra. Włosy idealne.


Na sylwestra zastosowałam najlepsza pielęgnacje włosów jaką odkryłam. Olej arganowy na noc, mycie idealnym dla mnie szamponem Alterra granat i aloes oraz moja ulubiona i najlepsza odżywka , którą wygrałam LadySPA. Odzywka ta w połączeniu z olejkiem arganowym który ma w składzie) daje rewelacyjne efekty. Zapomniałam dać Biosilka na włosy , bo za bardzo przejęłam się układaniem fryzury. Efekty byłyby jeszcze lepsze:) Oczywiście moje włosy i ja uzależniłyśmy się od odżywki b/s Joanna z apteczki babuni. Tylko ona opanowuje puch, bez przyklapu i obciążenia.

Gorąco polecam tą odżywke i olej arganowy, warto zapłacić tą cenę.  


Teraz czas na podsumowanie grudnia

najbardziej popularny był post:
Ćwieki rządzą! Jak samemu zrobić modny kołnierzyk i katanę z ćwiekami - DIY 

 i trzy kolejno popularne posty:

X błędów popełnianych podczas olejowania
Kręcenie włosów na żelu lnianym 
Jak bez lokówki pokręcić włosy

od samego opublikowania triumfy święci post dodany w kwietniu, ale co miesiąc mający więcej niż 100 odwiedzin.

Alterra granat i aloes: odżywka,maska, szampon, próbka

A najwięcej osób na mojego bloga (oprócz Polski) wchodzi z Francji, czego nie rozumiem, bo sama francuskich blogów nie odwiedzam. Drugie miejsce ma Rosja, trzecie USA.

4 komentarze:

  1. jeżeli chodzi o odwiedzających bloga, to mam podobnie z tym, że często odwiedza mnie ktoś z Bułgarii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze lepszego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Być może we Francji jest sporo naszych rodaków ;) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies