poniedziałek, 7 stycznia 2013

Co polecam a co nie

Witajcie,

Pomyślałam, że mój blog powinien zawierać trochę prywaty. Ja sama bardzo lubię jak coś jest na blogach polecane, bo można odkryć prawdziwe perełki:) Więc pomyślałam, że zrobię comiesięczny wpis o tym co polecam, a czego nie w kończącym się miesiącu. Jednak nie będą to kosmetyki, czy patenty, ale rzeczy które przeczytałam lub obejrzałam.

Uważam, ż film czy książka, są dobre jeśli po przeczytaniu/obejrzeniu jakiś czas zastanawiamy się nad nią, może troszkę zmienia nasze życie? Otwiera jakieś drzwi? Bo książka, którą przeczytam, a dzień po nie pamiętam i nie wzbudziła, żadnych emocji nie jest nic warta. 

 Polecane filmy:

28 tygodni później
horror

Kontynuacja horroru 28 dni później. Bez oglądania 1 części bez problemu można domyślić się o co chodzi. Film trochę oklepany o zombie. Denerwujące jest to, że ledwo ktoś jest ugryziony i już jest złym zombie, w przyrodzie nic tak szybko się nie dzieje, mogli dać chociaż 10 min na przemianę. Wirus przenosi się przez krew, ślinę i wszystkie płyny ustrojowe, ale jedynie ugryzienie zmienia ludzi w sekundę, wiec myślę, że ochlapanie krwią zakażonego, oślinienie też powinno przemieniać ludzi. Film mi się podobał, było mało straszenia, akcja ciekawa. Bardzo wciągająca. Na ten temat:zombie, ciężko jest wymyślić coś nowego, ale tutaj scenarzyści się wysilili i stworzyli kraj 28 tygodni po wybuchu epidemii i kiedy wszyscy zombie już wymarli z głodu. Jak kraj się odbudowuje, zachowania ludzi. Ale oczywiście główni bohaterowie muszą się zakazić. Z tego powodu warto obejrzeć. 
Polecam

Słodkie kłamstewka
serial  

To jest serial polecamy na jakimś blogu, zaciekawiona obejrzałam 1 odcinek i wsiąkłam. Opowiada historie 5 przyjaciółek(które zawsze wyglądają zjawiskowo, nawet tylko dla ich strojów warto oglądać), z których jedna (Alison) zaginęła, a pozostałe dostają smsy od nieznanej osoby A. Pierwsza seria jest zabójcza, zastanawiamy się co się stało z Alison, potem kto ją zabił ,kim jest A. A ma mocne zagrywki jak podmienienie płatków śniadaniowych na takie z literkami A, tylko jednej osobie w stołówce, zna wszystkie sekrety dziewczyn (i to jest mocna cześć 1 serii, bo zna sekrety, które znała Alison, a w drugiej A jest maniakiem i wie kiedy dziewczyny idą do wc, śledzi je chociaż są w 4 rożnych miejscach). Miałam nadzieję, że po 1 sezonie się skończy, ale w drugim czuć , że ktoś chce wycisnąć wszystką możliwą kasę z serialu. Bohaterkiśliczne, mają swoje wady i zalety, uwielbiam Arie


Akurat pierwszy odcinek oglądnęłam na początku zainteresowania włosami i jest moja inspiracją. Pierwsza seria jest dopracowana do perfekcji, cały czas coś się dzieje, już "wiemy" kim jest A i okazuje się, że to nie ta osoba. Jednak druga momentami jest nudniejsza, oglądam 30 min filmu i nic się nie dzieje. Najbardziej denerwujące jest to ,że 16- latki (chyba tyle mają), radzą sobie same z zabójstwem koleżanki. Rozumiem ,że na początku nie chcą zdradzić swoich sekretów rodzinom/ znajomym, ale jak A próbuje je zabić, niszczy życie to CZEMU NIE PÓJDĄ NA POLICJĘ?! Całą drugą serię o tym myślę, choć wiem, że w tedy nie było by filmu. (Wiem , że policja może być pod wpływem A, ale na pewno nie cała policja w kraju). A jest już 3 sezon, co bardzo mi się nie podoba.
Bardzo polecam obejrzeć, wciąga jak diabli. 

Dwie spłukane dziewczyny
serial komediowy 


Pokazała mi go koleżanka i wpadłam. Opowiada o bogatej dziewczynie (blondi) co traci wszystko i musi sama zacząć pracować na siebie.   Poznaje biedną (brunetka) , która świetnie radzi sobie w życiu. Są boskie dialogi, choć momentami nie mój humor , bo aż tak hard nie lubię. Wydaje mi się mocno przesadzone zachowanie brunetki, w Ameryce chyba nie ma takiej biedy, jak opowiada. Jedna z bohaterek,gra Polkę! grała też złą macochę w filmie o kopciuszku:) 
Na górze Polka Sophie, a niżej jako macocha. Oglądałyście "Historię Kopciuszka"? 
 


 Z książek polecam serię "Królowa Betsy"
Umarła i niezamężna, Umarła i niedoceniona, Umarła i bezrobotna

Seks w wielkim mieście w wampirycznym wydaniu.
Po śmierci najgorsza jest świadomość, że spędzisz wieczność w tandetnych pantoflach. A twoje Blahniki i Jimmy Choo zagarnie wredna jędza…
Dzień, w którym umarłam, zaczął się kiepsko i z każdą chwilą stawał się coraz gorszy…
Jednego dnia wylecieć z pracy i wpaść pod samochód to doprawdy frustrujące. Ale nie to najbardziej przybija Betsy Taylor – byłą sekretarkę… i świeżo upieczoną wampirzycę. Jej największym problemem nie jest nowy stan ciała i ducha, ale fakt, że ma na nogach tanie, paskudne buty…
To jednak dopiero początek kłopotów. Wśród wampirów krążą plotki, że właśnie ona ma zostać nową królową. A Betsy odkrywa, że w nowym życiu (po życiu) ma do wypełnienia niebezpieczną misję. A do pomocy – zabójczo przystojnego i irytująco staroświeckiego nieumarłego…


Książki są super napisane, życiem Betsy rządzi przypadek , serie śmiechu co kilka kartek. Teraz poluję na 4 tom:) 

  
Na razie to tyle z listy. Słodkie kłamstewka zajmują mi każdą wolną minutę. Chcę nadrobić wszystkie pozaczynane filmy, a jest tego sporo. To moje postanowienie noworoczne:)

Znacie te filmy/ seriale?
Czytałyście te książki?
Polecacie mi coś o podobnej tematyce?
 

11 komentarzy:

  1. oglądałam kilka razy dwie spłukane dziewczyny :) fajne. Ja uwielbiam serial jak poznałem waszą matkę :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. O, Stifler's mom! :D I przyjaciółka Elle z Legalnej Blondynki :D I czarny charakter w "Wielkie kino" :D Bardzo lubię filmy z Jennifer Coolidge :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nic z tego nie widziałam;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O książki które poleciłaś bardzo mnie skusiły ;) Ostatnio już nie mam pomysłu co czytać, a teraz są takie długie wieczory..

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Słodkie Kłamstewka ;)
    Książki wydają się ciekawe, ale mam teraz dużo czytania różnych rzeczy które nie za bardzo chce mi się czytać i nie mogę sobie pozwolić na przyjemne książki ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kłamczuszki oglądam i też wsiąkłam:) Polecam "Once Upon a Time" - jeżeli lubisz seriale z odrobiną baśni;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego z powyższych. Fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ja kocham i uwielbiam serial Castle- nie mogę się doczekać, bo jutro w nocy będzie właśnie nowy odcinek po długaśnej świątecznej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam filmy o Zombie :D.. ostatnio oglądałam Zombieland, ale to taka bardziej komedia - horror :D.. a PLL uwielbiam i już nie mogę się doczekać nowego odcinak ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies