środa, 18 kwietnia 2012

Alterra granat i aloes: odżywka,maska, szampon, próbka

Witajcie,

Dzisiaj mam dla Was opis całej serii granat i aloes z Atrerra

Zaczęło się od próbki odżywki kupionej za 2 zł. Okazała się kosmetykiem idealnym, wiec  zapragnęłam mieć cały produkt.  Opisze od razu odżywkę próbkę i cały produkt bo dla mnie są to dwa różne kosmetyki.

Moje włosy podczas mycie stają się jak papier ścierny: szorstkie, same o siebie wypadają, aż nie przyjemnie się ich dotyka, wiec szukam szamponu/odzywki który to zmieni, mam bardzo wysokie wymagania.

 Próbka odżywki - szampon- odżywka - maska

Nawilżająca odżywka `Granat i aloes` włosy suche i zniszczone, Alterra

Dostępność: Rossmann
Pojemność: 250 ml
Cena: 8,99 zł(ja kupiłam na promocji za 6,99, próbka kosztuje ok. 2 zł)


Opis producenta: Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji odżywki nawilżającej Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości: wartościowa kompozycja pielęgnacyjna z wyciągami z aloesu, granatu i kwiatów akacji pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii z kontrolowanej biologicznie uprawy.

Z wizażu:
W odżywce zostały wykorzystane wybrane składniki najlepszej jakości. Wysokowartościowa kompozycja roślinna z ekstraktem z aloesu, granatu i kwiatu akacji pielęgnuje, nawilża oraz wzmacnia zmęczone, suche i zniszczone włosy.
Produkt:
- wolny od syntetycznych barwników, aromatów i konserwantów,
- bez silikonów, parafiny i innych produktów naftowych,
- przebadany dermatologicznie,
- wegański.


Skład: Aqua, Alcohol*, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbardensis Extract*, Acacia Farnesiana Extract*, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Hydroxyethylcellulose, Carthamus Tinctoris Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil
Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**,
* Składniki z certyfikatem rolnictwa ekologicznego
** naturalne olejki eteryczne.

Zapach: trochę chemiczny, ale jakby kwiatowy

Konsystencja:
Gęsta, trochę glut, ciężko jest rozpuścić dokładnie w wodzie w metodzie kubeczkowej, zostają białe glutki. 

Moja opinia:
I tutaj wielki klops dla producenta, bo odżywka próbka od produktu całkowitego to dwie różne odżywki 

Próbka:
Jest kosmetykiem idealnym, bo:
W czasie nakładania metodą kubeczkową włosy ledwo namoczone już są idealnie miękkie, nie plączą się i nawilżają nawet po szamponach z SLS który strasznie  wysusza moje włosy.  Po wysuszeniu są rewelacyjne, mięciutkie, nawilżone, sypkie ale nie puchate. Nie musze nakładać po niej żadnej innej odzywki b/s 

Cały produkt:
Tutaj się zawiodłam, włosy po namoczeniu metodą kubeczkową są tylko trochę nawilżone, plątają się. Moje włosy podczas mycie stają się szorstkie, i tylko dzięki dobrej odżywce stają się miękkie, o ile próbka robi je miękkie natychmiast po namoczeniu to produkt pełnowymiarowy nawet po trzymaniu ok. 30 min na głowie nie jest w stanie dobrze i całkowicie ich nawilżyć.  Musze stosować dodatkowo odżywkę b/s.
Okazało się że próbka a produkt cały to dwa różne produkty a próbka jest dużo lepsza niż cały kosmetyk.

Wady:
- ciężko jest ją roztrzepać/wymieszać  w wodzie w metodzie kubełkowej , zostają glutki nie rozdrobnione
- czuję się oszukana przez producenta, gdyż próbka jest inna (lepsza) od kosmetyku całego, naciąganie do zakupu produktu innego niż próbka.

Zalety:
- próbka działa prawie natychmiast po namoczeniu włosów
- spełnia wszystkie wymagania moje co do działania odzywki
 - nie dostaję łupieżu
- bardzo dobrze i szybko się spłukuje

Czy kupię drugi raz?
Próbkę na pewno, nawet jeśli za małą próbkę mam dać 2 zł a za cały produkt 6,99 zł czyli wychodzi drożej na próbkach, to przy jakości próbki jestem w stanie kupować do końca życia tylko próbki. Dla takich efektów nie szkoda by mi było  nawet 30 zł za 100 ml.
Produkt cały na pewno z innej serii kupię , ale z granatu na pewno nie.
Polecam Wam kupić próbkę, bo 2 zł to nie majątek , a przetestujecie same czy działa na Wasze włosy.


Szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych `Granat i aloes`

Dostępność: Rossman
Cena : 9 zł/ 200 ml (ja kupiłam za 6,99zł)

Opis producenta:
Do produkcji szamponu nawilżającego zastosowano specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości: wartościowa kompozycja pielęgnacyjna z wyciągami z aloesu, granatu i kwiatów akacji pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.

Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Sodium Coco Sulfate, cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Lauroyl Sarcosine, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*, Acacia Farnesiana Extract, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Alcohol*, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**.
* surowce pochodzące z uprawy kontrolowanej biologicznie.
** naturalne olejki eteryczne.


Zapach:
Bardzo fajny trochę chemiczny, ale jakby kwiatowy

Konsystencja:
Jak zwykły szampon

Moja opinia:
Uważam , ze szampon podczas tych 5 min jak jest na włosach nie ma czasu zadziałać, wiec więcej zależy od odzywki niż od szamponu i z takim podejściem oceniam ten szampon.
Na wizażu zarzuca mu się ze ciężko się pieni, ja wlewam go do buteleczki, mieszam z wodą i nakładam 2 razy na włosy. Od zawsze 2 razy myję włosy, wiec mi się pieni  bez problemów Za pierwszym myciem, żaden z moich szamponów (nawet z SLS) nie pieni się mocno, ale za drugim piana często jest aż sztywnaJ Więc piana zależy od sposobu mycia- ja nie mam zastrzeżeń. Podczas mycia moje włosy stają się szorstkie, same o siebie trą się i wypadają garściami, ten szampon tylko w małym stopniu temu zapobiega. Po wymyciu włosy są sypkie, miękkie.
Za tą cenę warto kupić, szczególnie ze wzg. na skład. Jednak wydając 7-9 zł na szampon który oprócz składu nie robi cudów to trochę drogo. Większe działanie widzę po Barwie za 2,50zł. Jednak ja uważam że żaden szampon nie zadziała przez tak krótki czas , i jak na takie warunki jest nawet dobry. Będę dalej szukała szamponu, który sprawi że moje włosy podczas mycie nie będą się zmieniały w papier ścierny – a tego ten szampon mi nie zapewni.
Nigdy nie używałam samego szamponu, bez nakładania odzywki po myciu, bez odzywki (jakiejkolwiek) moje włosy są szorstkie . Sam szampon dla nich to mało

Zalety:
-skład bez silikonów i SLSów
- mi pieni się na sztywną pianę jak dam za dużo szamponu
- nie testowany na zwierzętach

Wady:
- na moje włosy jak papier ścierny nie robi cudów, jednak moje włosy na razie żadnego szamponu nie polubiły, żaden ich nie nawilżył , to nie widzę tutaj żadnych wad.  Zwykły dobry szampon, jednak będę szukać jeszcze lepszego.

Czy kupię drugi raz:
Z tej serii nie. Jednak ze wzg. na skład tak, ale z innej serii. Granat i aloes odpadają , jest to dobry szampon, ale ja szukam najlepszego


Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych ‘Granat i aloes’

Dostępność: Rossman

Cena: ok. 9 zł, ja kupiłam za 6,99 na promocji, w takiej samej cenie była maska i odzywka

Pojemność: 150 ml

 

Opis producenta:
Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji maski nawilżającej do włosów Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości:
wartościowa kompozycja pielęgnująca z wyciągami z aloesu*, granatu* i kwiatów akacji* dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.
*z kontrolowanej biologicznej uprawy.

Skład: Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil*, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Carthamus Tinctorius Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*, Acacia Farnesiana Extrakt*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronelloll**, Citral**. (14.04.2011)

* składniki pochodzące z upraw ekologicznych
** naturalne olejki eteryczne

Zapach:
Tak jak cała seria trochę chemiczny, ale kwiatowy i przyjemny

Konsystencja:
Jak odzywka, łatwo się miesza z wodą, rozprowadza

Moja opinia:
Po masce oczekuję wiecej niż po odżywce. Kupiłma ją bo: miałam rewelacyjną próbkę odzywki i myślałam ze maska będzie jeszcze lepsza, była na promocji w cenie odżywki, jedyna maska z Alterry dostępna w moim Rossmanie.
W czasie mycie metodą kubeczkową dobrze się rozpuszcza w wodzie, lepiej niż odzywka. Jednak jest gorsza od odżywki. Nie widzę nic rewelacyjnego, a cena 9 zł za tą maskę uważam za żart, bo nie jest warta. O ile próbka odzywki nawilża włosy zaraz po namoczeniu w kubełku, odzywka trochę nawilża po trzymaniu chwilę na głowie to maska? Hmmm maska działa tak o, trochę nawilża, trochę zmiękcza włosy, nie pomaga rozplątać się. Na pewno- co dla mnie jest dużym minusem, nie nwilża włosów razam po namoczeniu, w żadnym stopniu i takie szorstkie jak papier ścierny zawijam w ręcznik i czepek i po kilku godzinach są tylko lekko miększa. Bez odzywki b/s z Joanny się nie obejdzie. Odzywka jest lepsza od maski.

Wady:
- gorsza od odzywki z tej serii
- nie nawilża włosów, nie zmiękcza ich,
- nie działa po prostu na moje włosy

Zalety:
- dobrze się miesza z woda w metodzie kubeczkowej

Czy kupię drugi raz:
Na pewno nie, najgorszy produkt z całej tej serii. Szkoda wydanej na niej kasy, nawet za 6,99 zł.

Podsumowanie:
Najlepszy produkt: próbka odżywki
Najgorszy : maska

Mam całą serię i używałam ją łącznie i z innymi produktami, nie widzę żadnego lepszego efektu przy używaniu całej serii. Poleca się całe serie, ze niby substancje się uzupełniają, ale w tej serii to bujda.

Bo próbka odżywki Alterra  + szampon Alterra = rewelacja
Ale próbka odżywki Alterra + inny szampon = też rewelacja
Mask Alterra a + szampon Alterra =  efekt kiepski
Mask Alterra + jakiś inny szampon = też kiepsko
Cały produkt (odzywka) Alterra + szampon Alterra = efekt dobry
Cały produkt(odzywka) Alterra + inny szampon = efekt dobry
Szampon  Alterra + inna odżywka = efekt zależy od odżywki 

Cała seria jest nie testowana na zwierzętach 

28 komentarzy:

  1. Muszę kupić szampon i odzywkę z Alterry bo jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzą.

    P.S. Daj post o nowym króliku z duża ilością zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją opinię już znasz - podtrzymuję. Wszyscy tak wychwalali tą maskę... ale jednak co włosy to inna potrzeba. Największy + za naturalność ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze żadnego produkty z Alterry nie używałam.. muszę się przemóc i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie pieni się lepiej po drugim razie, włosy są bardziej namoczone i już raz umyte, sama nie wiem od czego to zależy, ale tak się dzieje.
    Nie kupowałam jeszcze tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba faktycznie, co włos to obyczaj :) Mi ta maska bardzo przypadła do gustu :) choć z drugiej strony, nie mam skali porównawczej, bo to dopiero moja pierwsza maska ;) ale odpukać, nie mam na co narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie miałam okazji wypróbować produktów Alterry

    OdpowiedzUsuń
  7. A co do szamponu, to jak na razie jestem zadowolona z moreli i pszenicy :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna recenzja, ja używam szamponu z tej firmy do skóry wrażliwej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałąm dokładnie ten sam problem z kosmetykami Alterry - maska nie dawała żadnych efektów, odżywka właściwie też, zła byłam strasznie, bo to ogólnie chwalone produkty ;/ aleeee po tym poście przy następnej wizycie w Rossie rzucam się na próbkę odżywki! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż wstyd się przyznać to nigdy nie miałam nic z tej firmy :) a jeżeli chodzi o sytuację z alkoholem to na moim opakowaniu toniku go po prostu nie ma a ja głupia skopiowałam go ze str gdzie można kupić i nie przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak napisałaś, że konsystencja jest "trochę glut", od razu skojarzyło mi się z szarym mydłem w płynie :O
    Aż się szkoda robi, bo seria cała naturalna, a tu się okazuje, że nie działa... Ech...

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam, że firma jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moze uzywalas tlustych miceli i dlatego?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. może też się skusze na wypróbowanie tej odżywki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest wyczerpująca analiza i recenzja. Fajnie, że te produkty nie są testowane na zwierzątkach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja używałam odżywkę ale muszę kupić próbkę jestem ciekawa czy faktycznie jest różnica. :)dla mnie szału nie ma z odżywką, ale też nie jest najgorsza :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam maskę i szampon z tej serii,z maseczki jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie tylko ty masz papier ścierny! Az strach czesać, niewiadomo ile wypadnie -.-

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdybym miała, to trąbiłabym o tym, na prawo i lewo mając nadzieję, że komuś tez to pomoże.
    Wśród moich problemów z nimi jest również przetłuszczanie (mycie codziennie obowiązkowo, bo już mi na nastepny dzień nie pasuje), rano są okropne (bo zniszczone) więc żeby to zniwelować wiążę na noc i idę już z suchymi. Nie prostuję, nie lokuję, nie używam suszarki i ciągle tragedia.
    Ostatnio mi trochę olejek rycynowy pomógł i płukanka rumiankowa, ale na dłuższą metę to nie działa. Poza tym, to jestem załamana nimi, bo sa grube, gęste i robią co chcą. -.- Przyzwoicie, to wyglądają jedynie na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  20. Więc muszę wypróbować Barwę. :) Mam całkiem ładne włosy po zwyczajnych pokrzywowych szamponach. A co do kosmetyków, to odżywka z fructisa i są o niebo lepsze, ale wciąż okropne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem wierna Pantene, słyszałam, że częsta zmiana szamponów może prowadzić do łupieżu, tak samo jak zbyt częste mycie głowy ;> ale to tylko taka dygresja. Zawsze można spróbować tego produktu co proponujesz :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. moje włosy też są ciągle matowe, mimo że podcinam je, nie ściskam ich gumką. kto wie, może będąc jutro w Rossmannie rozejrzę się za próbką, skoro polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię najbardziej odżywkę Alterra, jest świetna i ładnie pachnie (choc nie tak ladnie jak Isana z babassu :)).

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem wegan, i wiecznie szukam kosmetyków bez składników odzwierzęcych, u mnie kosmetyki do włosów Alterry się nie sprawdziły.

    Sprawdziły się natomiast szampon i odżywka z Zielonego Laboratorium.
    Polecam jak ktoś szuka czegoś wegan, eko i co najważniejsze czegoś co działa jak zapewnia producent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies