poniedziałek, 21 stycznia 2013

Piszę pracę

Witajcie,


Znikam dzisiaj z blogosfery. Muszę wreszcie zacząć pisać pracę licencjacką. A miałam takie piękne plany, że pojadę do zamku w Łańcucie szukać zastawy do herbaty( była tam kręcona Trędowata), potem do pałacu w Przeworsku, pojadę do mamy i wrócę na mieszkanie. 

Jednak moją zastawę wywieźli 200 km od mieszkania i to w przeciwnym kierunku. I jutro jadę szukać herbaty.


A że głupi ma zawsze szczęscie (to powinno być moje motto) pojechałam w piątek do drukarni, a że jak zawsze były problemy (z 50x70cm  zrobiło mi się 2,5 m x 1,5 m i nikt nie wie dlaczego). Poszłam do archiwum z koleżanką,a miła pani tak mnie zagadała, że powiedziałam jej temat mojej pracy. Okazało się, że w bibliotekach muzeów nie ma nic o herbcie,a w archiwum jest! Archiwum! 

Znalazłam zabójczą gazetę z 1853 r! Z przepisami i chcę zrobić jej zdjecia i wrzucić na bloga:) Co Wy na to? chcecie poczytać prasę z 1853 r?
 

21 komentarzy:

  1. Bardzo chetnie poczytam :) Ale masz fajnie- dostep do takich krukow wrecz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł! chętnie zobaczę i poczytam, Ty to masz szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miłej pracy, i pokaż tą gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne wrzucaj przepisy , chętnie poczytam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez sie wzielam ostatnio za pisanie pracy licencjackiej ale słabo mi to wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie zbieram materiały, ale będzie ciężko to wszystko przeczytać i przepisać ze zdjeć

      Usuń
  6. Gazetę przeczytam z wielką chęcią!
    Uwielbiam takie rzeczy!

    Miłego pisania pracy! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia w pisaniu pracy ;) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem stylu gazet z tamtych lat ;) Obserwuję żeby nie przeoczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety muszę też skupić się na licencjacie (jak ogarnę sesję ) :P 200 km, dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę wytrwałości. Pozdrawiam serdecznie. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na gazetkę :) Lubię takie stare gazety i książki kucharskie :)

    Fajny blog. Dodaję do ulubionych i zapraszam do wzajemnej obserwacji, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies