wtorek, 1 stycznia 2013

Co zrobić po imprezie

Witajcie,

Dzisiaj wpis, który może się przydać dzień po sylwestrze.Niżej znajdziecie rady jak jeszcze przed zaśnięciem zmniejszyć skutki  imprezowania. Oraz jak na drugi dzień rano szybciej dojść do siebie.



Po imprezie 

wieczorem:

Choćbyś padała z nóg, powinnaś poświęcić przynajmniej chwilkę na zabiegi pielęgnacyjne. Zwróci ci się to już  rano. 

1. Zanim położysz się spać, dokładnie zmyj makijaż, bo skóra nie będzie mogła się w nocy zregenerować. Najgorsze co możesz teraz zrobić to iść spać w maki jazu, jeśli jesteś w stanie to zmyj dokładnie makijaż ,nałóż krem na noc. Możesz tez nałożyć coś pod oczy (np. żel ze świetlika). Jeśli przypuszczasz, że wieczorem nie będziesz w stanie wykonać porządnego demakijażu to połóż koło łóżka chusteczki do demakijażu. W tedy nawet w nocy i na leżąco zmyjesz wszystko. 

2. Śpij przy uchylonym oknie, a jeśli jest bardzo zimno, przed pójściem do łóżka dobrze wywietrz sypialnię.

3. By uniknąć obrzęków, połóż się na grubszej poduszce, z nieco uniesioną głową.Jeśli bolą cię stopy ułóż je na czymś wyższym niż zwykle, np. kocu, poduszce. Ten trik polecają na koloniach jak się dużo chodzi. 

4. Zaparz 2 torebki herbaty (czarnej, białej, zielonej) i jeśli dasz radę schowaj je do lodówki.
  
Rano:

1. Zmęczone tańcami stopy wymagają szczególnej troski. Do miski wlej ciepłej wody i rozpuść w niej 3 łyżki soli do kąpieli. Wetrzyj w nogi żel usuwający obrzęki.

2. Okłady na oczy – to sprawdzony babciny sposób na kosmetyczne dolegliwości. Na zmęczone oczy połóż kompres z wyciągiem z  herbaty przygotowanej wieczorem. Obkurczą naczynia krwionośne i przyniosą ulgę opuchniętej skórze. Pomocny bywa też rumianek (uwaga na rzęsy, rumianek silnie rozjaśnia). Zimne torebki pomogą na opuchlizny i worki. Ukojenie przyniesie również masaż zacienionych miejsc kostkami lodu.

3. Witaminy – to jest to, czego ci potrzeba. Dostarcz je do swojego organizmu w diecie lub w postaci suplementów diety. Przydatne mogą okazać się kosmetyki likwidujące efekt podkrążonych oczu, zawierające nie tylko witaminy, ale również substancje rozjaśniające i zmniejszające obrzęk. 

4. Makijaż oczu – jeśli brak ci czasu na zabiegi na oczy, na zatuszuj cienie pod oczami odpowiednim makijażem. Dobry korektor może zdziałać cuda. Staraj się unikać zbyt jasnych cieni do powiek, przez które ciemne żyłki z łatwością będą przebijać. Podkreśl rzęsy i wyeksponuj usta. Odwróć uwagę od mankamentów twarzy.

5. Na kaca najlepsza jest kawa z miodem.  Przepyszna jest z mlekiem jako latte:) Jeśli teraz macie jęk (bleee) na ustach to pomyślcie, że kawę się słodzi cukrem, który też jest tak słodki jak miód, do kawy dodaje się syrop, np. klonowy, toffi i to jest pyszne. Miód łączy się z czymś z kawy i szybciej wiąże alkohol ze kwi. 


Jak miną Wam Sylwester?
Przydały się komuś moje rady? 

14 komentarzy:

  1. Ja położyłam się o 23 z maseczką na twarzy, więc te zabiegi nie są mi potrzebne ;) (choroba)
    Jednakowoż rady bardzo pomocne, część jest dla mnie oczywista (demakijaż itd), ale o części nie słyszałam. Na pewno się kiedyś przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę za pozno przeczytałam... Ale i tak zrobie soie okład z rumianku i poczekam z godzinke jak ostygnie ;)
    Bardzo fajna notka.
    Co do kawy i sposobów na kaca. Nie jestem za bardzo wtajemniczona. Ale tu sama kawa powinnam dużo zdziałać. Ale nie powinna miec mleka.
    To na pewno zalezność pH. wódka ma ok 10pH, kawa ok 3pH. Ale picie tej kawy z mlekiem (6,5-7pH) byłoby bez sensu. Hipoteza z miodem jest ciekawa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam o tym w jakimś programie w tv (chyba Clever) i było o tym że miód z kawą:) Mimo wszystko lette z miodem jest boskie

      Usuń
  3. Prawie każdą z Twoich metod stosuję:D Fajny pomysł z herbatą, ja zawsze przygotowuję sobie cole na ewentualne dolegliwości żołądkowe;) W tym roku miałam baaardzo spokojnego sylwestra, ale przejadłam się chipsami, gdzie na co dzień totalnie nie jadam. Jeszcze rano je czułam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat piję kawę - pędzę po miód puki gorący. Co prawda kaca nie mam ale ochotę na kawę z miodem dużą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ohohoh :D dobre rady, ale najlepsza to chyba zrób sobie dzień po nowym roku- wolny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe ja mam z głowy, wczoraj siedziałam z mężem grzecznie w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja i tak nigdy nie miałam kaca :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzień zaczełam od witaminek w postaci owoców :)
    Przyznam , że nie słyszałam o kawie z miodem. W zasadzie nie piję kawy - moze raz na 2 miesiące ( więcej mleka niż kawy :D), al z chęcią spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na oczy po imprezie bardzo dobrze działa żel trzymany w lodówce, wklapywanie pomaga pozbyć się opuchlizny, ewentualnie można przyłożyć łyżeczki trzymane w zamrażalniku przez kilka minut - również pomaga. W dzień po najlepiej nie nakładać tony makijażu, bo to jedynie uwidoczni stan skóry, lepiej jest poświęcić dłuższą chwilę na dopieszczenie twarzy (użycie bardzo nawilżającego kosmetyku i kremu tonującego). Na oczy proponowałabym użyć cienia w kremie (nie trzeba bawić się w rozcieranie granic). W tym dniu mniej znaczy więcej ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie dziś był leniwy dzien ;)
    obyło się bez kaca, bo nie mogę pić ze względu na leki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne rady, nie o wszystkich wiedziałam, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydatne triki, o kilku nie miałam pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na kaca najlepszy jest dla mnie barszczyk czerwony :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies