niedziela, 18 listopada 2012

TAG liebster Blog



Witajcie,
Mam dla Was kilka tagów Liebster blog. Nazbierało mi się bardzo dużo wyróżnień i jestem z tego powodu bardzo wdzięczna :)





TAG ten jest przeznaczony dla osób
o mniejszej ilości obserwatorów, za dobrze wykonaną robotę ;)
Tyle słowem wstępu, przechodząc do pytań

1. Pielęgnacja naturalna, dermokosmetyki apteczne czy "drogeryjna"?
Naturalna, lubię robić sama
2. Sposób na nudny wieczór?
Blog lub książka
3. Pomadka czy błyszczyk?
pomadka
4. Ulubiony krem do rąk?
Nie używam żadnego
5. Ulubiona forma spędzania czasu wolnego?
Czytanie książek
6. Ulubiony kolor?
Fiolet , choć teraz zdradzam go z miętą
7. Ulubiona książka?
Bardzo dużo: Bez mojej zgody Jodi Picoult, 
Seria Żelazny dwór Julie Kagawa
Wszystkie książki Margit Sandemo : Saga o Ludziach Lodu, Saga o Czarnoksiężniku, Saka o Królestwie Światła, oaz Opowiadania
8. Ulubione perfumy?
Elizabteh Arden Green Tea
9. Ulubiony kosmetyk do włosów?
Odzywka b/s Joanna z apteczk babuni
10 Góry czy jezioro?
jezioro
11.  Lato czy zima?
JesieńJ



1.     Film czy serial?
serial
2. Komedia/dramat czy dokument?
komedia
3. W kosmetykach: ilość czy jakość?
jakość
4. Długie paznokcie czy krótkie paznokcie?
długie
5. Urodowe: blogi czy kanały YT?
blogi
6. Włosy farbowane czy naturalne?
naturalne
7.Zakupy w drogerii stacjonarnej czy w sieci?
stacjonarna
8. Pielęgnacja czy kolorówka?
pielęgnacja
9. Kosmetyczna minimalistka czy niekoniecznie?
niekoniecznie
10.  Twoja kosmetyczna perełka?
Olej granowy
11. Kosmetyczny kit?
Olej kokosowy



1. Pies czy kot?
kot
2. Najmilsze wspomnienie?
Wyjazd na Biennane do Krakowa z moją grupą
3. Włosy proste, czy kręcone?
proste
4. Gdy bym mogła być mężczyzną jeden dzień... ?
zobaczyłabym w jaki sposób podrywać panienki oraz co tak naprawdę robią facei jak są sami
5. Ulubiona piosenka?
A kiedy będziesz moją żoną Krzysztof Krawczyk
6. Co lubisz w sobie najbardziej?
To że jestem szczupła
7. Bez czego nigdy nie wychodzisz z domu?
telefon
8. Książka czy film?
książka
9. Ulubiona marka kosmetyczna?
Drogeria u Franciszka
10. Czy masz swoje blogowe 'guru'?
Nie, z każdego obserwowanego bloga coś wyciągam. Osoby najbardziej znane w blogosferze maja inny typ włosów  to co one polecają u mnie się nie sprawdza.
11. Jaką supermoc chciałabyś posiadać : )? 
Władać 4 żywiołami, żeby mieć każdego po trochu
 
 Te pytania bardzo mi się spodobały, bo dotyczą moich blogowych zainteresowań. Od http://patrycjaa-wardrobe.blogspot.com/
 
1. Czy czujesz się spełniona w aktualnej pielęgnacji swoich włosów, czy brakuje Ci czegoś w tym jeszcze?
Brakuje mi  efektów
2. Jak to się stało, że zainteresowałaś się bardziej włosami? Co na to miało wpływ? 
Przeczytanie w Internecie o testowaniu na zwierzętach, nie chciałam do tego ręki przykładać, bo nie mogłabym spojrzeć moim królikom w oczy
3. Co myślisz o silikonach?
Są dobre ale tylko jako ochrona końcówek albo przy termo ochronie, w tedy są obowiązkowe.
4. Stosujesz je w swojej pielęgnacji włosów?
Tak jako zabezpieczenie końcówek i termoochrona
5. Jakiego szamponu używasz na co dzień? Delikatnego, czy z SLS itp.?
Z SLS , moje włosy kochają SLS, to czemu mam im ich odmawiac? Po szamponach bez SLS są sztywne , matowe i gorsze niż po SLS.
6. Czy masz problem z puchem? Jak sobie z nim radzisz?
Mam straszne, obowiązkowo odzywka Joanna z apteczki babuni i teraz niedawno odkryty jedwab Biosilk . Do tego układanie na szczotce i suszenie- pomaga na puch.
7. Wolisz włosy krótkie (do ramion) czy długie (do bioder)?
Długie i zapuszczam
8. Umiesz sama sobie zapleść dobierańca?
Tak, zależy na jakiej części głowy.
9. Skąd czerpiesz pomysły na posty?
Z łazienki, życia i tego co mnie interesuje
10. Czy czujesz dreszczyk emocji przy dodawaniu postów?
Taaaaak
11. Oleje, które do tej pory używałaś na włosy to:
Kokosowy- niewypał, arganowy i jojoba- ideały, pachnotka, oliwa z oliwek, słonecznikowy, monoi, avocado,




  Moje pytania :
1.     Nie mogę obejść się bez...
Książki raz na tydzień
2.   Niedzielny spacer w parku czy zakupy w Centrum Handlowym?
Zakupy, bo nie mam z kim chodzić na spacery, a samej nudno.
3.   Twój Kosmetyk Wszech Czasów to ...
Olej kokoswy i arganowy
4.   Szminka czy błyszczyk?
błyszczyk
5.    Ulubiony kolor lakieru do paznokci
beż
6.   Kolor włosów...
brąz
7.    Od kiedy prowadzisz bloga ?
10 miesiecy
8.   Ulubiona pora roku?
jesień
9.   Ulubiony zapach perfum?
Elizabeth Arden Green Tea
10.                     Kim chciałaś zostać jak byłaś mała? 
Producentką lalek Barbie i testerką oczywiściJ
11.Czego się boisz?
Że nie zdam na wymorzone studia



1. Poranna kawa czy herbata?
Kawa 3w1 z drożdżem
2. Lato czy zima?
jesień
3. Puder w kremie czy w kamieniu?
W kamieniu
4. Paznokcie naturalne czy sztuczne?
naturalne
5. Ulubiona przekąska?
Jabłko z cukrem
6. Mężatka czy panna?
mężatka
7. Rower czy auto?
auto
8. Kino czy seans w domowym zaciszu?
kino
9. Podpaska czy tampon?
tampon
10. Na ból gardła syrop czy cukierek?
syrop
11. Ulubione zwierzę?
kot



1.Na codzien nosisz związane czy rozpuszczone losy?
rozpuszczone
2.Jaka ksiazke teraz czytasz?
/miłosci polskich królowych, księżniczek i królewien
3.Potrawa ktora najlepiej ci wychodzi ?
spagetti
4.Uprawiasz jakiś sport? 
Bieg za królikiem w celu złapania do klatki?
5.Masz facebooka? 
tak
6.W ludziach cenisz ..?
otwartość i pomysłowość oraz odwagę
7.Swojego partnera podziwiasz za...?
opiekę i cierpliwość do mnie
8.Lubisz pomagać innym , pomagasz komuś?
Tak lubię, pomagam regularnie koleżance w tłumaczeniu prac. Lubię pomagać też jak kogoś przycisną terminy i pomagam rysować, lubię ucyć kogoś tego co wiem, np. do testu, albo pokazywać sztuczki w programach graficznych. Nie lubię dawać odpisywać zadań. Wolę wytłumaczyć
9.Ile języków znasz biegle?poza jezykiem narodowym:)
Trzy: rosyjski, angielski i niemiecki
10.Czy jesteś patriotka?
tak
11.Interesujesz sie tym ,co jesz?
Tak, bardzo
 

Parę minut przed dodaniem tego posta, dostałam kolejną nominację:)

od http://lisabellie.blogspot.com/

1. Twój ulubiony kraj, w którym byłaś czy nie byłeś/byłaś? 
Chciałabym pojechać do Islandii
2. Twój ulubiony serial?
Słodkie kłamstewka
3. Twoja ulubiona książka?
Bardzo dużo: Bez mojej zgody Jodi Picoult, 
Seria Żelazny dwór Julie Kagawa
Wszystkie książki Margit Sandemo : Saga o Ludziach Lodu, Saga o Czarnoksiężniku, Saka o Królestwie Światła, oaz Opowiadania
4. Kolor ścian w twoim pokoju?
pomarańczowy, ale marzę o fiolecie
5. Lato czy zima?
jesień
6. Bez czego nie mogłabyś żyć? 
Przyjaciół
7. Twoje hobby?
Czytanie, rysowanie i projektowanie 
8. Jakiej piosenki teraz słuchasz?
żadnej, nie słucham muzyki jak jestem na blogu
9. Od jak dawna blogujesz?
od 10 miesięcy
10. Ulubiony kosmetyk? 
olej kokosowy
11. W przyszłości zostaniesz...?
Artystą albo renowatorem zabytków, najlepiej oba na raz

Bardzo długo czekałam na napisanie tego TAGu i wszędzie na blogach go widzę. Dlatego nie chcę nikogo nominować:)


6 komentarzy:

  1. Naprawdę nie używasz kremów do rąk? Ja nie wyobrażam sobie sytuacji, że nie ma kremu do rąk w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, nie lubię tego uczucie lepkości na rękach. Uzywam po sprzątaniu albo jak mam suche ręce, czyli raz w tygodniu? Nawet po nakłądaniu kremu czy balsamu idę umyć ręce

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks so much for your comment on my blog. Maybe we can follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też staram się nie kupować kosmetyków ani detergentów testowanych na zwierzętach.
    To straszne i nieludzkie i równie nie mogłabym spojrzeć w oczy mojemu szczurowi.

    OdpowiedzUsuń
  5. To miałaś dużo do napisania:) Ale zawsze miło jak ktoś o nas zauważa i o nas pamięta, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, przecież nie będziesz coś robić na siłę:)

      Usuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies