sobota, 17 listopada 2012

Szybka i zdrowa przekąska z jabłek, miodu i płatków owsianych

Witajcie,

Znalazłam w gazecie przepis na szybkie i bardzo smaczne jedzonko. Przygotowywałam je w 5 minut i 40 sekund - mierzyłam czas stoperem:)

Składniki:
1 jabłko
3 łyżki płatek owsianych
2 łyżki miodu
1 łyżeczka masła


Sposób wykonania:
Jabłka kroimy w ósemki i wycinamy gniazda (ja zostawiam skórkę). Podgotowujemy w małej ilości wody (na prawdę w małej, bo wyjdzie kompot). W tym czasie na patelni roztapiamy masło i prażymy płatki. Dodajemy miód i zalewamy jabłkami z wodą, chwilę podsmażamy. Gotowe!

Jest to bardzo prosty przepis, na szybki i ciepły posiłek. Znalazłam go w gazecie dla mam, polecany dla dzieci od 2 latek. Jak dodamy więcej miodu to będzie bardziej słodki, ja wolę mniej słodyczy:) Do tego nie trzeba uważać, ze coś nie nie dogotuje czy będzie surowe, bo każdą z tych rzeczy możemy też zjeść na surowo:)

13 komentarzy:

  1. Ciekawy przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam to kiedyś mojej córce, smakowało jej, tylko dałam płatki kukurydziane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądra Tyś!
    A ja nie - robię czekoladę znowu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wygląda! Nie wpadłabym że można to wszystko razem zmieszać:)
    Mogłabym tak zrobić, ale ani Sephory ani Douglasa nie ma u mnie.. A Mac to wydatek 70zł w salonie Mac'a lub 100zł przez internet. No i nie wiem, polegam na opinii internautów :P. Wtedy poproszę koleżankę z Krakowa żeby mi kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym nie zamawiała przez internet tylko koleżanka sprawdziłaby mi w salonie Mac w Krakowie i dobrała kolor pod siebie (bo mamy prawie identyczne karnacje) także tu nie ma problemu. No ale póki co chcę poczytać opinie internautek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł, bałam się, że będzie cynamon, którego nie cierpię. miłośniczki pewnie mogą go dodać, ale ja senkju!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne :D chcialabym sprobowac takie cos zrobic, ale boje sie, ze spale :(

    OdpowiedzUsuń
  8. super przepis. na pewno wypróbuję :)
    dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś u mnie nominowana do Liebster Blog! odpowiedz jeśli chcesz, do niczego nie zmuszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęcająco to nie wygląda, ale skoro piszesz, że smaczne, to może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jabłka, ale w tej formie jeszcze ich nie jadłam. Przekonałaś mnie pisząc, jak szybko można to przygotować, także niedługo wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies