wtorek, 6 listopada 2012

Plan wojenny - akcja zapuszczanie + wygrany konkurs

Witajcie,

I ja borę udział w akcji zapuszczania włosów.
W mojej pielęgnacji stawiam teraz na ochronę, zabezpieczanie i przyrost. To będą moje główne cele całej akcji. Dodam, że mam włosy wysoko porowate i stosuję to co powinno pasować im.

Zabrałam się do tego z grubej rury, ale nie wypisze dokładnie wszystkich moich kosmetyków, bo zanudziłybyście się w połowie spisu:) za to będę dodawać co 15 dni opis co i kiedy używałam, z krótką charakterystyką jak działa.

Moje włosy kochają SLSy. Najlepiej układają się po Barwie (kupiłam zapas na akcję) i Alterze. Wszystkie BD i Facelle mogą się schować. Nie mam zamiaru rezygnował z czegoś co lubią. 


Zabezpieczenie przy suszeniu i stylizacji. Zbiegło się to z moją kolejną wygraną 
 Tremo-Spray do stylizacji loków - muszę pokręcić trawle włosy, czyt. dłużej niż godzinę.
Kupiłam mgiełkę z Marion termoochronną
na końcówki odżywkę b/s Pantene (dostałam od siostry)
dzisiaj kupiłam jedwab do włosów Biosilk do końcówek (w moim Rossmanie kosztował 3,60 zł w innym mieście był za 2,50zł)
Syoss odżywka w sprayu dla poprawienia blasku i ochrony

 Z odżywek, na pewno nie zrezygnuję z Alterra granat i aloes oraz Lady SPA - kocham je mocno:) Za to popróbuję dodać półprodukty.


Miesiąc listopad będzie miesiącem czyszczenia magazynów. Oraz eksperymentówW końcu kiedyś muszę zużyć kiepskie kosmetyki, żeby nie leżały na półkach. 

Wspomagać przyrost będę piciem drożdży, a jak nie dam rady ich kupić to będę brała w tabletkach. Mam nadzieję pić dużo zielonej, białej i czerwonej herbaty. Zmniejszyć ilość słodyczy.

Musze też olejować włosy. Zrobilam przegląd olejków i trzeba zuzywać ile się da. Kupiłam specjalnie na akcję olej lniany:)  

Wcierka z wody brzozowej na pewno nie zaszkodzi. Czasem chcę też stosować płukanki, które niestety strasznie wysuszają włosy. Ale tak z 3 płukanki na miesiąc nie powinny zaszkodzić
 

moim największym problemem jest fakt, że ja w miesiącu czasem myję głowę ok 10-15 razy, bo nie robię tego codziennie. I przy takiej ilości myć ciężko jest robić ogromne zużycia i testy. 

Moje obecne zmagania i przykładopielęgnację zapraszam do obejrzenia tutaj

20 komentarzy:

  1. zużywanie kiepskich kosmetyków męczy strasznie... i mam podobnie - włosy myję średnio co 3 dni, nie da się tego wszystkiego zużyć w szybkim tempie...
    powodzenia i wytrwałości w każdym razie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w tej akcji! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ambitny plan-życzę powodzenia. w między czasie zapraszam do zabawy http://malinowachatka.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog_6.html

    OdpowiedzUsuń
  4. moje włosy tez lubią slsy najbardziej, inne szampony im nie sluza

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. jeszcze nie miałam zadnego ich kosmetyku

      Usuń
  6. Powodzenia! Moje włosy uwielbiają Barwę pokrzywową :) i olej lniany, muszę kupić kolejny, ja go jeszcze piłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia. Nie wypiłabym raczej drożdży...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę,że dbanie o włosy idzie pełną parą
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w walce o centymetry:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam tą maskę z granatem od Alterry :) Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedź na komentarz z mojego bloga o paznokciach:
    Ja znalazłam u siebie w tym sklepie (http://www.allepaznokcie.pl/kategoria/200/sondy). Są tam po 7 zł. Bardzo fajne. Mają dwie strony- jedna kulka większa, druga mniejsza. Zobacz sobie, czy w twoim mieście też nie ma takiego sklepu :).

    OdpowiedzUsuń
  12. nono zycze Ci powodzenia jak najbardziej Kochana ;DDD ja tez chce ich rpzyrostu ale sa za bardzo zniszczone i niestety musze najpierw je poobcinac zeby mogly rosnac ^^ niestety :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies