piątek, 23 marca 2012

żele pod prysznic pieski- The house of pets

Witajcie,

Dzisiaj recenzja żeli pod prysznic z Rossmana, kupionych na promocji.
Przecena z 14,99 na 3,99 , więc się skusiłam, producent to The house of pets - chyba, bo mój luby wyrzucił opakowanie a ja nie pamiętam czy to producent czy jakaś podgrupa ich produktów.

Żel był na promocji to w pośpiechu go kupiłam, nie patrząc nawet na skład. Spodobała mi się cena i opakowanie, do tego jest małe to nie będę męczyć pół roku i ma fajne zapachy

Opinie producenta 
Na necie nie mogę nigdzie znaleźć takiej firmy, jedyna strona z produktami tej firmy to blog klik . Nie wynajduje mi nic w google

Opakowanie:
Zapakowane są w śliczne słodkie pudełeczka o poj. 30 ml - takie na raz da kąpieli. W przeźroczysty plastik i tutaj jest problem, bo za nic w świecie tego nie ścisnę:( próbowałam rękami, zębami, skakać po tym i nic, mój facet z wielkim trudem przelał mi jednego pieska do innego opakowania żebym mogła używać. Wyobrażacie sobie : stoicie pod prysznicem a tutaj żel nie chce się wylać?! i weź tu sięgaj po następny i idź mokra przez pół łazienki:( Więc opakowanie daję 0 pkt

To było nie udane pierwsze użycie, po prostu nie wyszedł z pudełka:( i przelałam do innego

Skład:
i tutaj mam problem, bo nie mam opakowania, wiem tylko że na drugim miejscu jest SLS to myślałam że się będzie pienić.

Zapach: 
 w opakowaniu pachnie ślicznie owocowo zielonym jabłkiem czy truskawką, jednak podczas kąpieli zostaje sama chemia i nią pachnie, co jest bardzo nie przyjemne. Zapachy to: green apple, blueberry, strawberry, grapefruit. Daję 0 pkt

Jakość podczas kąpieli:
no więc oprócz twardego opakowania żel jest w konsystencji gluta- dosłownie, nawet jak wpakowałam do innego pojemnika to z trudem go wyciągałam. Robi się jak galareta, potem ciężko się nakłada, nie chce się pienić w wodzie a zapach jest chemiczny. Nie ma żadnej przyjemności stosowania, ledwo jeden piesek starcza na umycie się pobieżnie:( Po roztarciu w dłoniach zostaje roztarta galareta, żadnej piany.  Daję 0 pkt

Moja opinia:
Nie polecam! za 14,99 zł to kasa wyrzucona w błoto, bo ilość 4 x 30 ml jest malutka a jakoś użycia koszmarna, nie spełnia swojego zadania. Nawet za 3,99 jest szkoda kupić coś co kompletnie nie działa. 

Testowanie na zwierzętach:
Firmę sprawdzałam w necie i nie wiem czy testują czy nie bo nie było jej na żadnej z list, w ogóle znaleźć jej nie potrafię - znacie tą firmę?

Dostępność:
Rossman

Pojemność:
4 x 30 ml

Cena:
 15,99 zł normalna, na promocji 3,99 zł

Produktu na 100% nie kupię nigdy więcej i Wam też odradzam. 


Wiecie może kto jest producentem?
 Albo macie stronę producenta? 
Znacie ta firmę?
Miałyście jakieś jej produkty?

23 komentarze:

  1. urocze opakowania, ale widocznie to tylko chwyt marketingowy:(

    OdpowiedzUsuń
  2. ... chociaż buteleczki fajne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie malutkie żele są w Rosmanie? Nigdy ich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. widząc opakowanie to i ja bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, ze kupilas je na promocji a nie po normalnej cenie! Nigdy ich nie kupie, chociaz opakowanie jest urocze:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze,że napisałaś szczerze czasem co piękne nie koniecznie jest dobre

    OdpowiedzUsuń
  7. åjaaa ale slodkie pieski <3
    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowania maja bardzo urocze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze.. chetnie bym kupiła dla tych ślicznych buteleczek. Może jeszce trafię na promocję.

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze ze sie na nie nie skusilam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. słodkie , też bym się skusila na ich kupno ;D

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A tak fajnie wyglądają,ale cóż nie ocenia się książce po okładce ...

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie widzialam tych zeli u siebie... wole takie bez sles, moga sie mniej pienic ale sklad musi byc w miare przyjazny...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zwróciłam na nie do tej pory uwagi, ale raczej ich nie kupię po tej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  15. these are cute!

    xo jenny
    www.jennymichellelyblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam podobne ostatnio u siebie, nawet chciałam kupić (spodobało mi się opakowanie), ale po Twojej recenzji raczej nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja je oglądałam kiedy jeszcze kosztowały 14zł i podniecona opakowaniem już miałam kupić, dobrze, że tego nie zrobiłam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że taki słaby ten żel, bo opakowanie jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Post ma prawie rok, a ja dopiero teraz tu trafiłam ;D
    Dziękuję za link do mojej notki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies