piątek, 30 marca 2012

muffinki , nowa lista firm testujących i nie testujących na zwierzętach na wizażu!!!

Witajcie,

Dzisiaj przepis o jedzeniu :)


Moje muffinki tak zasmakowały koleżankom, że dostałam zamówienie na wyjazd do Krk, aby upiec 3 blachy. Wiem, że trochę oszukuję i są z torebki. Na swoją obronę mam to , że próbowałam dużo razy robić sama muffinki z przepisu czekoladowe, śmietankowe, jogurtowe, zwykłe , z konfiturą i klapa:( foremki kiepskie, ciasto nie urosło, mokre było, po 60 min się nie upiekło:(Więc próbowałam wiele razy robić sama bez proszku.

A te żeby zepsuć trzeba być hmmm bardzo utalentowanym i zrobić je źle jest naprawdę wyczynem:)

Wszystko jest popakowane w woreczki, padłam jak zobaczyłam nawet lukier, płatki czekoladowe. Brakuje tylko wody, oleju i jajek , ale to chyba lepiej. 


Opis producenta
Babeczki z płatkami czekolady. Opakowanie zawiera: - 285g mieszanki do wypieku babeczek - 15g płatków czekoladowych - 12 foremek do babeczek


Składniki
mąka pszenna, cukier, skrobia pszenna, płatki czekoladowe (cukier, masa kakaowa, kakao w proszku, masło kakaowe, lecytyna sojowa), glukoza, preparat emulgująco- stabilizujący (syrop glukozowy, mleko w proszku odtłuszczone, emulgatory: mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych estryfikowane kwasem mlekowym, mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych estryfikowane kwasem octowym, stabilizator: difosforan disodowy), subst. spulchniające: difosforan disodowy, wodorowęglan sodu, subst. zagęszczające: guma guar, guma ksantanowa, aromat, sól
Wartości odżywcze
Białko
4,70
Węglowodany
40,20
Tłuszcz
2,60
Kcal
202,00
kJ
856,00
Wady:
- produkt z proszku i nie znamy dokładnie składu, chemia 
- widać ze się skleiły, ale miało ich być 12 na blachę a ja upchałam 16, to miały prawo:)

Tutaj zdjęcie od tyłu klik

zalety:
- cena : 5 zł plus szklanka wody, oleju i 2 jajka jest tańsza niż robione samemu, jesli ktoś nie posiada własnej mąki, jajek, proszku do pieczenia. Wiem, ze liczy się np, łyżka proszku ale ja liczę zawsze jako całe opakowanie, bo łyżeczki proszku do pieczenia się nie kupi, czekoladę też trzeba kupić całą żeby zetrzeć na wiórki.
- cena za 1 muffinkę w sklepie to 5-6 zł a ja za 5 zł mam 12:)
- ciężko coś zepsuć
- super mocne foremki (kupowane są beznadzieje i daję 3 na jedną muffinkę, a z silikony kosztują za 12 babeczek 40 zł
- wygoda, nie myjesz blachy tylko wyrzucasz foremki , a blacha pod spód nie jest oblepiona ciastem
- szybkość- 30 min razem z pieczeniem
- bajecznie łatwe wykonanie: wrzucamy do miski i mikserujemy

Moja opinia: 

Moje muffinki robiłam o 2 w nocy przed wyjazdem na biennele do Krk:)

Wiem, że są z proszku, ale smak mają pyszny , zawsze wyjdą i są bajecznie szybkie i tanie - więc na pewno będę je kupować (chyba że firma produkująca muffinki testuje na zwierzętach to więcej nie kupię)


Cena:
normalna:
5 zł plus szklanka oleju, wody i 2 jajka 
z drogo: 5,50 i w górę

Dostępność:
każdy hipermarket (Tesco, Kaufland, L Clerc)
Szukajcie tych do 5 zł, bo nie warto przepłacać jak są w każdym hipermarkecie 


Powstała nowa lista firm testujących i nietestujących na zwierzętach na wizażu!!!
Jestem szczęśliwa bo Barwa, Babydream , Inglot nie testują!!!

klik





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies