wtorek, 4 grudnia 2012

Co stosowałam w listopadzie

Witajcie,

Na koniec miesiąca mam plan pielęgnacji jaki stosowałam przez cały miesiąc. Pod koniec tego miesiąca nie mogłam się porządnie skupić na pielęgnacji, stoswałam minimum pielęgnacyjne. Jestem zadowolona z efektów, ograniczyłam całkowicie odginanie, same z siebie się prostują. Jednak kręcenie jest tragiczne, tylko raz mi się udało pokręcić.



1.11
-
-
2.11
Olej BD na 3h
Szampon Alterra z kofeiną
Odżywka Lady SPA
Odżywka b/s Joanna z apteczki babuni.
Odżywka b/s Pantene loki i fale
Kręciłam włosy na opasce, przez noc opaska spadła i miałam ledwo widoczne fale. Schły naturalnie.
3.11
-
-
4.11
Syoss odżywka w sprayu
-
5.11
Olej z pestek śliwki ok. 1 h
Szampon Alterra biotyna i kofeina
Odżywka Alterra granat i aloes
Odżywka b/s Joanna z apteczki babuni
Odżywka na końcówki Pantene
Termo ochrona spray Marion
Syoss odżywka w sprayu
Włosy wysuszone suszarką. Schły długo bo zastosowałam produkt termo ochronny. Ułożyły się prawie idealnie, były błyszczące, miękkie, sypkie i puszyste.
6.11
Odzywka na suche włosy Balea kokos + gliceryna
Szampon Barwa zeilona
Odżywka Alterra granat
Odżywka b/s Joanna z apteczki babuni
Jedwab Biosilk na końcówki
Przesadziłam wczoraj ze stylizacją i wczoraj było idealnie, a dzisiaj wieczorem są kluchyJ

Dałam mniej odżywek i włosy super świeże.
Schły zakręcona za opasce – zrobiły się lekko falowane.
7.11
-
-
8.11
-
-
9.11
Szampon Barwa zielona
Odżywka fryzjerska aloesowa
Płukanka z siemienia lnianego
Jedwab na końcówki z Biosikl
Zastosowałam suszenie włosów ręcznikiem, aby powstały fale (chyba plucking), potem dosuszyłam suszarką bez ugniatania. Gdy były mokre miałam śliczne loczki, ale jak wyschły to wyszły proste.
10.11
-
-
11.11
-
-
12.11
-
-
13.11
-
-
14.11
Szampon Wax
Odżywka Wax
Odzywka b/s Joanna z apteczki babuni
Spray termo ochronny Marion
Odżywka w sprayu Syoss
Jedwab Biosilk na końcówki
Suszenie suszarką i prostowanie na szczotce.
15.11
-
-
16.11
-
-
17.11
Na noc:
Woda brzozowa
Olej arganowy
Maść BD fur mama
-
18.11
Rano:
Szampon Facelle
Maska do włosów Alterra granat i aloes
Spray termo ochronny Marion
Odżywka w sprayu Syoss
Jedwab Biosilk na końcówki
Wysuszone na szczotce suszarką, prostowane i układane na okrągłej szczotce.  Próbowałam nową fryzure z marnym skutkiemJ
19.11
-
-
20.11
-
-
21.11
Na noc: olej lniany
-
22.11
Rano:
Szampon przeciwłupieżowy Avon
Balsam aloesowy
Płukanka z soku aloesowego
Odżywka b/s Joanna z apteczki babuni
Spray Lotion termo ochrona i loki
Po płukance mam wiórki aloesu we włosach, a włosy po prostu cuchną aloesem. A Fe! Wiórki wyglądają jak duży łupież. Włosy ugniatałam ręką i zakręciłam w ruloniki.
23.11
-
-
24.11
-
-
25.11
-
-
26.11
Rano
Szampon Green Pharmacy
Odżywka Isana
Odżywka dla kręcenia włosów Pantene pro v
Pianka do włosów Elnette
Suszenie suszarką na szczotce. Kręcenie na „świderkach”, efekty tragiczne.
27.11
-
-
28.11
-
-
29.11
Rano:
Szampon Catsy przeciwłupieżowy
Balsam aloesowy
Odzywka b/s Joanna z apteczki babuni
Spray termo ochronny Marion
Jedwab Biosilk na końcówki
Suszenie i układanie na szczotce, włosy bardzo szybko się przetłuściły.
30.11
-
-




Linki:
woda brzozowa - super wcierka
Maseczka z siemienia lnianego


10 komentarzy:

  1. Ile ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ambitny plany mam co do zużywania kosmetyków :)

      Usuń
  3. Takie zestawienie jest bardzo pożyteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam straszne problemy z pokręceniem, Tobie się przynajmniej raz udało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm nigdy nie prostowałam włosów na szczotce , ale obawiam się , że u mnie to by się nie sprawdziło , a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi opanowanie tej "sztuki" zajęło kilka lat i kilka cm długości. Im są mniej wycieniowane wyglądają (i udaje się to) lepiej

      Usuń
  6. u mnie woda brzozowa czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies