piątek, 1 lutego 2013

Podsumowanie stycznia - czy czytacie składy kosmetyków?

Witajcie,

Czas dzisiaj na kolejne podsumowanie stycznia. Zaczęła się sesja (dokładnie ferie przerobione na sesję, bo przecież studenci świata po za uczelnią nie mają). I nie mam czasu myć włosy, ani ochoty nakładać oleje. Cały czas chodzę w warkoczu, bardzo mi się to podoba, wiec nie muszę myć głowy często. 



15
-
-
16
-
-
17
-
-
18
-
-
19
-
-
20
Szampon Barwa chmielowa + 2 krople nafty
Odżywka Timotey jeryho rose
Odżywka b/s Jaonna z apteczki babuni
Spray termo ochronny Marion
Jedwab BioSilk na końce
Włosy się pokręciły. Lekko puchate, bez wyrazu. Ale falki się trzymają.
21
-
-
22
-
-
23
Na noc:
Wcierka z kocanki
Olej z pachnotki na włosy
-
24
Rano:
Szampon Alterra granat i aloes
Maska Alterra granat  i aloes
Odżywka b/s Jaonna z apteczki babuni
Spray termo ochronny Marion
Jedwab BioSilk na końce
Włosy fajne, lekko puchate. Suszona suszarką i układane. O godzinie 10,16 dowiedziałam się ze o 10 zaczęłam zajęcia i musiałam wszystko myć i układać na szybko. Maska trzymana ok. 2 minut. 
25
-
-
26
-
-
27
-
-
28
-
-
29
-
-
30
Olejek BD na włosy
Szampon Barwa chmielowa
Odżywka Pantene pro V
Odżywka b/s Jaonna z apteczki babuni
Odżywka na końcówki Pantene pro v
Włosy po umyciu gładkie, śliskie , puszyste. Widać działanie silikonów, pokręciłam na ślimakach. Suszenie naturalne.
31
-
-



 Wiem, że użyłam odżywki z silikonami Pantene, ale co z tego? Włosy mi wypadną? Przy następnym myciu umyję je Barwą i po problemie. Znalazłam odwlekę w szafce i trzeba zużyć. Na razie mam manię zużywania resztek i próbek. Zajmują tyle miejsca, a nic nie dają. Ma to też tą zaletę, że jest ich mniej niż pełen produkt i szybciej skończę 50 ml niż 200. 


Czytacie składy kosmetyków?

Koleżanki zamawiały odżywki do włosów i to nic, że po przeczytaniu składu okazało się że 5 składników na pewno nie odżywia jest przed parfum, a 3 miejsca za parfum jest główny skłądnik odżywki hydrolizowana keratyna. I faktycznie "odżywiają" włosy chemią z mniej niż 1 % keratyny. A 5 zł drożnej była odżywka z Lady SPA , gdzie składniki lepsze są przed parfum. Nie, koleżanka miała tą odżywkę i jest dobra to po co patrzeć na skład? Lepiej "odżywiać" włosy chemią niż kupić coś porządnego. Przy wielkości 1l 5 zł nie robi chyba różnicy  



Jutro rusza mój konkurs urodzinowy! Zapraszam

12 komentarzy:

  1. Wiesz, dla niektórych to, że włosy są gładkie, błyszczące i łatwo się rozczesują jest oznaką właśnie odżywienia. A taki efekt daje 99% odżywek :) Szczerze mówiąc, dla mnie odżywka ma spełniać dwa warunki - pięknie pachnieć i ułatwiać rozczesywanie grzywki (noszę króciutkie włosy z dłuższą grzywką), więc kieruję się tylko zapachem. Kiedy nosiłam długie włosy skład faktycznie miał znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ! : )
    Strasznie mi się podoba
    Obserwujemy ?
    Zapraszam za mojego bloga z obrazkami + mój mały pamiętnik; ) ; )
    loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od niedawna interesuję się włosomaniactwem, więc od niedawna zwracam uwagę na skład kosmetyków, ale póki co efekt zastąpienia szamponu lepszym dla włosów, marny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam składy a przynajmniej się staram analizować każdy zakup i to głównie jeśli chodzi o produkty do włosów. Wiadomo-jest to pewien wysiłek i w sklepie tego nie robię. Wszystko analizuje w domu na spokojnie przez Internet i dopiero wybieram się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba też się wezmę za próbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czasem czytam ;) ciekawy post ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze czytam składy nie tylko kosmetyków, ale i jedzenia, takie moje zboczenie związane z tym, czego się uczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za opinię. :) Szum być może z aparatu, zobaczę co da się zrobić. A światło z okna padało. :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. też muszę się zabrać za próbki bo sporo już mi się tego uzbierało :) A co do czytania składów to różnie z tym u mnie bywa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie czytam, bo się nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies