czwartek, 3 kwietnia 2014

Mydło Alverde - świetny zmywak do szmatek przy OCM

Witajcie!

Dzisiaj pora na recenzję truskawkowego mydła Alverde. Kostkę wygrałam w konkursie. Jest w formie tradycyjnego mydła w kostce z małymi drobinkami peelingującymi. Ma bardzo słodki i przyjemny zapach, w używaniu nie jest przytłaczający. Skład opiera się na naturalnych olejach roślinnych i wyciągu z truskawek. Nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników i olejów mineralnych. 



Mydło jak mydło - myje. Ręce i wszytko inne. Sprawuje się dobrze, ale za cenę mydła i przesyłki wolę iść do Rossmana po Alterrę:) Jednak ma bardzo dużą zaletę - świetnie spiera olejek OCM ze szmatki- idealnie do czysta. Z czym nie radzi sobie nawet pralka. 


Cena: 5-7 zł (allegro, drogerie internetowe) plus przesyłka

5 komentarzy:

  1. Super, że sprawdziło się przy spieraniu olejków. Nie miałam go, ale chyba się zaopatrzę, bo nawet dzisiaj czytałam kilka pozytywnych recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporadycznie używam zwykłego mydła, wolę te w płynie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale nagromadziłam takie ilości myde że albo wyrzucę albo zużyję:) a szmatki naprawdę lepiej mi się piorą w zwykłym niż w płynie:)

      Usuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies