czwartek, 10 kwietnia 2014

Krem do twarzy Clarena

Witajcie!

Męczyłam ta butelkę kilka miesięcy. Jest strasznie wydajna i zmęczyć nie mogłam:) Mowa o kremie do twarzy Clarena ECO LINE. Bardzo się polubiliśmy, szybko się wchłania, nie pachnie, świetnie nawilża, ma super skład. Okazał się ogromnie wydajny, a pompkę ma tak przemyślaną, że wydostaje się tylko tyle ile trzeba - zawsze wolałam dwa razy nacisnąć niż raz dostać potrójną porcję. Jedyną wada jest nieprzeźroczysta butelka, która nie pozwala ocenić ile kremu jeszcze zostało. A jest tak skonstruowana, że nie potrafiłam jej rozerwać (dlatego na zdjęciu korek wisi pod dziwnym kontem). Bardzo się cieszę, że dostałam ten krem na spotkaniu blogerek. Sama bym go nie kupiła,a teraz wiem, że u mnie się sprawdził.


Opinia producenta:
Najnowszy krem do pielęgnacji każdego rodzaju cery również wrażliwej i skłonnej do alergii, skomponowany całkowicie na bazie składników naturalnych. Dzięki komórkom macierzystym stymuluje odnowę naskórka. Wspomaga syntezę kolagenu i elastyny. Zmniejsza powstawanie podrażnień i stanów zapalnych. Krem nawilża, chroni skórę przed działaniem czynników zewnętrzych i wolnych rodników. Krem nie zawiera parabenów, pochodnych ropy naftowej, silikonów, syntetycznych składników zapachowych, barwników i PEG. Nowoczesne, szklane opakowanie z systemem TAG przeznaczone jest do recyklingu. Zamknięcie z dozownikiem typu "tamper-proof" sprawia, krem jest szczelnie zamknięty. Opakowanie chroni kosmetyk przed powietrzem, bakteriami, kurzem i brudem.

- roślinne komórki macierzyste

- Antileukine 6 - ochrona przed podraznieniami i stanami zapalnymi
- naturalna betaina
- skwalan
- witamina E

Dzięki komórkom macierzystym stymuluje odnowę naskórka oraz syntezę kolagenu i elastyny. Antileukine 6 hamuje powstawanie stanu zapalnego i zmniejsza ryzyko podrażnień skóry. Naturalna betaina, skwalen i witamina E nawilżają, odżywiają i chronią przed degradacyjnym wpływem wolnych rodników. 



Pojemność: 50ml
Cena: 80-140 zł

Na chwilę obecną nie stać mnie na ponowny zakup tego kremu- a szkoda. Mam też 5 innych czekających w kolejce. Wiem, że lepiej mieć jeden eko niż kilka tanich z chemią, ale jednak ta cena. mimo iż wydajność ma dużą, to koszt czystego olejku jest tańszy:( 


7 komentarzy:

  1. Faktycznie produkt za samo działanie kusi, ale cena skutecznie odstrasza, chociaż skoro jest wydajny, to jeszcze to 80zł bym wydała, ale 140 już nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za ten krem trzeba słono zapłacić :) nie dla biednych studentek :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. podoba mi się opakowanie, takie proste i czytelne

      Usuń
  4. Clarena to jedna z moich ulubionych marek!
    Witamina E czyni cuda! :)
    Fakt, że opakowanie nie pokazuje wyraźnie zużycia zawsze maksymalnie mnie wkurza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jego wada, lubię wiedzieć ile mi zostało, bo i tak trzymam w ciemnej półce więc światło nie działa

      Usuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies