poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Czuję wiosnę:)

Witajcie!

Już poczułam wiosnę:) Tak jak moje króliki zgubiły już futro zimowe tak i mi nastrój wiosenny nie minie. Warzywa rosną na balkonie, pogoda wiosenna - aż chce się iść na rower czy rolki. 

Ostatnio mamy z mężem straszne szczęście na zakupach: a to kupiliśmy pieczarki za 0,99 zł / kg, a to truskawki za 3,99 / kg a dzisiaj znalazłam arbuza za 3,99 zł / kg! Obkupiłam się  w owoce (i warzywa dla zajęcy), pokroiłam w porcje i teraz komentuję blogi. 


Lubię takie spokojne dni, bez planowania i pospiechu. 

A Wy czujecie wiosnę?
Przygotowujecie się jakoś na jej przyjście? 

14 komentarzy:

  1. Mimo dzisiejszego deszczu i tak czuję wiosnę, ze względu na tyyyyle zieleni za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż nabrałam ochotę na owocki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne ceny znalazłaś a te wszystkie smaczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zazdroszczę zdobyczy owocowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak smacznie! :) Narobiłaś mi ochoty na taką owocową sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam owoce, fajnie, że udało się Wam tak tanio trafić

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, zjadłabym arbuza :) W tym tygodniu najadłam się truskawek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies