niedziela, 17 czerwca 2012

podsumowanie maja-trochę czerwca - włosowa foto-relacja


 Witajcie,




Z powodu braku aparatu mam duże opóźnienia w włosorelacji. Kilka dni temu obcięłam końcówki, wszystkie moje piórka wyrównały się, obcięto mi ok. 5 cm ale było warto. Od razu włosy wydają się gęstsze, zdrowsze i mniej zniszczone.




maj
kwiecień
Zamiast podwijać się, zaczęły się kręcić. Co mi się bardzo podoba, ale kręci się albo pół głowy, albo przód, albo się prostują , wiec na razie nie jestem zadowolona

Przetłuszczają się jak długo Barwy nie używam, zaczęłam stosować odżywkę przed myciem i jak dobrze nie zmyję to są tłuste, przez to każda odżywka czy maska zaczęła inaczej działać! Polecam takie testowanie , bo beznadziejna odżywka po myciu, jest rewelacyjna przed myciem.

Dzięki podcięciu wydają się gęste, trochę baby hair wreszcie się pojawiło

Wypadają tragicznie, zawsze garść po kąpieli, a podczas czesania się sypią.



Przestały same z siebie zmieniać kolor, a szkoda. Fryzjerka powiedziała, że widać odrost z bardzo bliska, ale jest prawie nie widoczny

mycie co 2-3 dni, chyba że źle zmyję odżywkę
podwijają się nadal w każdą możliwą stronę




Przetłuszczają się jak długo Barwy nie używam







Wydają się gęściejsze, ale brak baby hair


Wypadają okropnie. Wypadanie ograniczyłam może o 10-20 % ale nie zmienia to faktu ze cały odpływ zatkany, mimo stosowanie Jantaru

Kolor bez zmian, nie ma odrostów, mimo że farbowałam na brąz. Czasem w słońcu błyszczą się na rubinowo


mycie co 2-3 dni  


Cel:
żeby nie wypadały i urosły nowe 
gęste
zadbane
proste albo kręcone
po pas
stosowałam: (skosem nowe nabytki, a podkreślone próbki)

szampony:
babydream fur mama
Babydream szampon
Barwa przeciw przetłuszczaniu się
Alterra granat
szampon ekologiczny z wyciągiem z Babassu do włosów normalnych

Odzywki:
Alterra d.s granat
Isana fioletowa ds.
Isana z babassu d.s
balsam do włosów Joanna b/s 
Pantene pro v d/s
maska Alterra granat d/s
Wax ds.
Maska mleczna z nieznanej firmy
Spirulina dodawana do odżywek

oleje:
olej kokosowy,

płukanki:
brak


Moja majowa wish lista:

Wcierkę przeciw wypadaniu, ale nie Jantar
szczotkę z naturalnym włosiem
masażer głowy z Pepco za 6 zł
szampon Mr Potter
zamówienie na zsk.pl (l cysteina, algi, Wit. B3, kreatyne itp.)
zamówienie na doz.pl (olej z drzewa herbacianego)
pić napój z natki pietruszki i jabłka
2/7

Moja obecna wishlista:
Wcierkę przeciw wypadaniu
Próbki Biowax

Zrezygnowałam z reszty, bo nie wydają mi się niezbędne albo znalazłam coś lepszego. Bądźmy realistami, nie dam rady kupić tego wszystkiego, bo nie mam tyle kasy i miejsca mi braknie do składowania.



Podsumowanie:

- Włosy urosły, ale je ścięłam, lepiej się układają, wydają się gęstsze, zdrowsze
- są miękkie jedynie po zastosowaniu dobrej odżywki, ale teraz to się pokręciło, bo same z siebie często reagują dziwnie nawet na dobre odżywki, które wcześniej lubiły. Raz kochają SLSy raz tylko BD,
- na kolorze nie widać odrostów, mimo farbowania które odrasta
- wypadają dalej tragicznie,
- piję drożdże i mimo to nie widzę poprawy w wypadaniu , czy baby hair
- Podczas mycia stają się tak szorstkie jak papier ścierny, aż boję się że ręce podrapię i tylko dobrą odzywka po przywraca im miękkość, więc mam ogromne wymagania co do odżywki/ maski. 
- Zdrowa dieta- tak o, frytki dalej jem, ale z KFC zrezygnowałam, piłam napój natka+ jabłko i smakuje jak jabłko - mięta! Jednak smak jest zbyt okropny i nie powtórzyłam tego znowu.
- Ruch i sport- kiepsko, przez sesję się rozleniwiłam, „pochwalę się”  że śpię po 2-3 godziny, ciągle robię pracę albo zaliczam to co zrobiłam.
- Zaplatać włosy w warkocz na noc- nic z tego frotka mnie denerwuje jak mnie gniecie i włosy się odginają, nie chcą schnąć.
- suszenie i prostowanie- Fryzjerka raz wysuszyła mi na szczotce i wyprostowała włosy, Efekt cudny!!! Jak na 2 godziny roboty, włosy bardzo się nie zniszczyły i nie mam zamiaru tego robić codziennie, ale uwieżylam, że jednak jak ktoś się zna to potrafi rozprostować moje włosy i to na stałe! 2 dni się trzymał  prosto, a przeżyły Juwenalia!
- Suplementy- mam odwyk, jedynie drożdże
- Herbatki piję białą, zieloną, czerwoną, czarną i mieszam zależnie od humoru
- stosuję odżywkę przed myciem, efekty raz są rewelacyjne raz opłakane. Odżywka stosowana przed i przez różny okres  czasu zmienia swoje działanie! Szampon też. Teraz uczę się od nowa moich kosmetyków. Wiem, że BD nie poradzi sobie z Waxem albo olej +odzywka, musi być tylko SLS. Ale inna odżywka zmyta szamponem z SLS robi wrażenie włosów obdartych z jakiejkolwiek maseczki. Trzeba tez ustalić czy nakładać po odżywkę, czy nie. Bo czasem wychodzą tłuste, czasem bez ostatniej odżywki są super a czasem przed i po a efekt suszy na głowie




10 komentarzy:

  1. Po wyrównaniu włosy wyglądają dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. masażer w Pepco jest za 5zł - ostatnio kupiłam :)
    będę nudna, ale spróbuj w skórę głowy wcierać olej rycynowy (w aptece za ok. 5zł) - może pomóc z tym wypadaniem :)
    ja swoich nie równam, prawie rok minął od ostatniej wizyty u fryzjera, a moje końcówki wciąż mają się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie teraz wyglądają twoje włosy! jakby było ich dwa razy więcej ;)
    czemu ci tak mocno wypadają? może jednak warto by było przejść się do lekarza, jak nic nie pomaga?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, co to ten masażer głowy?
    Wiesz, bardzo mnie zainteresowałaś, byłabym Ci wdzięczna, gdybyś może link jaki wkleiła, czy cuś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać różnice ;)) oby tak dalej :D

    Strasznie długo już te włosy Ci wypadają ;(
    Może już Ci polecałam ale i tak napisze co ja m,yślę że Ci pomoże, woda brzozowa (o krótkim składzie!), szampon pharmaceris - pomarańczowy, olejek rycynowy (bo i tak jesteś brunetka to Ci nie zaszkodzi ;) Maski przed myciem na ok pół godziny ( nie piszesz żebyś praktykowała coś takiego ?) w których skład wchodzi żółtko, olej/olejek, Twoja ulubiona maska.
    A najlepiej wszystko razem.
    Trzymam kciuki w przyszłym miesiącu musisz napisać o dużej poprawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też działam, widze już mega efekty muszę w końcu dodać :) u Ciebie efekty super!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę sukcesów, ja swoje też muszę ujarzmić!

    OdpowiedzUsuń
  8. great post!

    XXX,

    WMBG
    wiebkembg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies