piątek, 20 listopada 2015

Współpraca z LASHVOLUTION po 3 miesiącach stosowania - EFEKTY

Witajcie!


Dzisiaj mam dla Was post podsumowujący moją współpracę z firmą LASHVOLUTION, dla której testowałam odżywkę do rzęs.


Cena to ok 79 zł za 3 miesięczną kurację.


Przed rozpoczęciem kuracji moje rzęsy miały w najdłuższym miejscu 10 mm. 


Efekty po 1 miesiącu stosowania:

Tym razem nie wiem jak mierzyć najdłuższe mają ok 13 mm, jest kilka 11 i 10, a też 5 i 3 mm. Szał wzrostowy trwa, z grubości efektów nie widzę:) 


Po 2 miesiącach stosowania: 
Tutaj z miarką, ALE jest to takie o mierzenie, bo rzęsa jest wygięta, nie prosta. Najdłuższa wygięta dochodzi do 11,5 cm, a prosta do 13 mm. 




 Po 3 miesiącach stosowania:

Widać, że urosły. Tutaj są po hennie bez tuszu i wyglądają świetnie, a efekt "sztucznych rzęs" robi się po pomalowaniu tuszem. Kilka osób pytało się mnie czy mam doczepiane! Dalej dwie są dłuższe od pozostałych i nie dorosło nic nowego do nich, ale wszystkie inne urosły. Widzę to podczas malowania kiedy dotykają mi prawie brwi. 

Z długości nie przybyło wiele, praktycznie zatrzymało się na max 13 mm. Tylko reszta się dorównała. 


Pomalowane tuszem dla podkreślenia efektu:




- Stosowanie jest łatwe,  aplikacja zajmuje ok 10 sekund. Nie cieknie, nie spływa, nie można dać za dużo. 
- Z długości nie przybyło wiele, praktycznie zatrzymało się na max 13 mm. Tylko reszta się dorównała. Urosły o 3 mm, co daje bardzo dobry efekt. Daje to  przyrost 30 %. Niestety daleko mi do reklamowanego 87% dłuższych rzęs:)  ale jakby były dłuższe o 8,7 cm to nie wiem jak by mi się mieściły na oczach:) 
- Pierwsze efekty widać po 14 dniach - z tym się zgadzam, bo efekty były bardzo szybko, a potem tylko dorastały lepiej. 


Jestem bardzo zadowolona z tej odżywki. Za dobrą cenę mamy kosmetyk, który na prawdę działa (stosowałam już sera z innych firm i efektów nie było żadnych). Na pewno do tego wrócę, teraz mam zamiar stosować dla podtrzymania efektów do końca butelki (którego nie czuję jeszcze długo). 

Polecam! 

4 komentarze:

  1. Jej nie miałam ale dwie inne z konkurencyjnych firm mnie zadowoliły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezły efekt :D
    http://body-hair-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przy tych wszystkich odżywkach boję się o swoje wrażliwe oczy, więc póki co używam Eveline jako bazę pod tusz i o dziwo moje rzęsy zareagowały na nią (tfu, tfu) rewelacyjnie i przybyło im kilka milimetrów długości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies