niedziela, 13 września 2015

Współpraca z LASHVOLUTION po 1 miesiącu widać efekty gołym okiem

Witajcie!

To już miesiąc minął odkąd używam codziennie (no dobrze czasem 2 razy dziennie:)  Równo 1.09.2015 był miesiąc. Przez ten czas malowałam się tylko na początku miesiąca, potem cały czas nawet nie ruszałam rzęs. Aż wybiła data 30.08 i coś naszło mnie na tusz do rzęs. Po pomalowaniu byłam w szoku! Trzy rzęsy odstawały od reszty! Jakieś 0,3 mm dłuższe. Widać je na zdjęciu. 


Widać te dłuższe rzęski po lewej. W dobrym miejscu się wydłużyły. 

W drugim oku wszystkie są równe:) Po pomalowaniu myślałam żeby je obciąć, ale chcę zobaczyć wyniki testów. Tym razem nie wiem jak mierzyć najdłuższe mają ok 13 mm, jest kilka 11 i 10, a też 5 i 3 mm. Szał wzrostowy trwa, z grubości efektów nie widzę:) 

Co do efektów długości to po pomalowaniu tym samym tuszem od długiego czasu zaczyna mi się dobija na górnej powiece co się wcześniej nie zdarzało. Widzę że są dłuższe niż były. 

4 komentarze:

  1. a czym mierzysz rzęsy? ja kiedyś próbowałam i nie umiem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodali miarkę z wycięciem na oko do odżywki:) Wystarczy przyłożyć i widać

      Usuń
  2. Super że jesteś zadowolona z efektów :) Ja używam obecnie bodetko lashes i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa takie miarki, można sobie dokładnie zmierzyć długość. Dobrze, że jesteś zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies