czwartek, 3 września 2015

Dlaczego warto wybrać odżywkę IBX niż zwykłą drogeryjną?

Witajcie!

Moje klientki często narzekają na zniszczone paznokcie. Niestety nie istnieje coś co po jednym zastosowaniu zmieni nasze paznokcie w zdrowe i mocne pazurki. Spektakularne efekty daje kilkakrotne zastosowanie odżywki IBX, która potrafi nawet skleić rozdwojone paznokcie. 

Jednak pojedyncza aplikacja nie zrobi cudów. Fakt poprawi wygląd, zlikwiduje rysy po ściąganiu hybryd czy żeli, wzmocni płytkę, ale nie będzie to efekt jak w żelach. 

Cena jednaj aplikacji to ok. 20 zł, czyli przybliżony koszt odżywki z drogerii. Najczęściej używana odżywką przez moje klientki jest Eveline 8 w 1 - najbardziej niszcząca paznokcie odżywka na świecie. 

Zastanówmy się czy warato wydać w drogerii 20 zł na odżywkę, którą będziemy nakładać co kilka dni, licząc że zadziała? W tych tańszych odżywkach często nie ma nic co naprawdę odżywia paznokieć. Czy lepiej wydać 2 razy w miesiącu 20 zł na odżywkę która daje świetne efekty? 

Przed:


Po:


Widać, że zostały zlikwidowane rysy na paznokciach, przy dotyku płytka się wzmocniła. Skleiły się też rozdwojenia na końcach. 

Tutaj bardziej widoczne efekty:


Jeśli szukacie odżywki idealnej to radzę poszukać u swojej kosmetyczki nowości IBX. 

1 komentarz:

  1. O matko!!!Te zdjęcia są przerażające. Przyznam szczerze, że sama używałam kiedyś odżywki Eveline i powiedziałam sobie "nigdy więcej". Miałam tak zniszczoną płytkę paznokcia, że aż chciało mi się płakać,bo wiedziałam ,że droga do zdrowych paznokci będzie długa.Jak na razie stosuję różne odżywki Sally Hansen i jestem zadowolona. Ale masz rację, nie ma co oszczędzać na odżywce, jeżeli chcemy mieć ładne i zadbane paznokcie. Ciekawy wpis. Zapraszam Cię do siebie,być może znajdziesz też u mnie jakieś inspiracje:) http://angelikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies