wtorek, 2 lipca 2013

Świeczki z home and you

Witajcie!


Jestem fanką świeczek i wosków, uzależniłam się. Przez przypadek w Bonarce w Krakowie znalazłam sklep home and you i świeczki za 5,25 zł (- 50% ceny). Pomyślałam, że skoro są ślicznie zapakowane w pudełko i zawiązane wstążką to kupię jako prezent dla siostry. Na szczęście coś mnie tknęło, że przecież tą sobie spalę, a jej kupię taką samą, bo świeczka po otwarciu jest tragiczna. 


Wykonana jest z najgorszego jakościowo szkła, nawet nie zapalona już z wyglądu była syfska. Pobrudzona, z nalotem, z kropką (wadą fabryczną). 

Zapach wanilii i jak zawsze zapach jest tylko w pudełku, po zapaleniu znika. Stoi mi świeczka w łazience do kąpieli, wiec palona jest codziennie, przez ok godzinę i jedyną zaleta jest to, że w 2 tygodnie zużycie jest takie jak na zdjęciu - malutkie. 


Jeśli ktoś kupił ją za 10 zł to się mocno rozczarował, oj mocno! 


Potem kupiłam sobie świeczkę o zapachu czekolady - zawsze o takim marzyłam. Ale wadą jest to, że czekolada nie istnieje w naturze jako zapach i wszystkie świeczki są napchane chemią. W odróżnieniu od waniliowej ta jest w metalowej puszce. Cena normalne to 9,50 zł, ja kupiłam za 3 zł (a jak zdarłam nalepkę to była przecena 30%, czyli nie są chętnie kupowane).


Kolejny raz przekonałam się, że te świeczki pachną tylko przed zapaleniem i po nim. Jak się palą to nic nie czuć, a paliłam ją ciągle przez 4 h! Wadą jest pokrywka, która mi się zapodziewa, a jak dałam pod spód i krzywo postawiłam to knotek się przesuną (widać na zdjęciu). Nalepka na górze jest nie trwała i jeśli kupujemy świeczkę na prezent to ściągając - 60% ściągamy też naklejkę.  Zaletą jest długi czas palenia. 

Podsumowanie:
9,50 zł nigdy bym nie dała za małe i nie pachnące coś, ale za 3 zł kolejna świeczka do kąpieli jest fajna :) 

Jeśli będzie mi brakować świeczek do kąpieli to na pewno kupię je w home and you, ale jedynie na promocji, jako bezzapachowy świetlik podczas kąpieli.


PS. Prezent dla siostry mam inny z wyższej półki, ale jak zawsze testowałam pierwsza i oszalałam na jego punkcie! 

Znacie świeczki z home and you? 
Lubicie je?
Jakie PACHNĄCE świeczki mi polecacie?
Może z YC? Ale te są drogie

5 komentarzy:

  1. Mi zawsze przeszkadzało to,że po zgaszeniu świeczki czuć wosk...i to mnie strasznie drażni. Tak samo z kominkami na olejek podgrzewanymi podgrzewaczami. Wszystko ok, piękny zapach, a na koniec wszystko zepsute zapachem zgaszonego podgrzewacza.

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm curious to find out what blog system you happen to be using? I'm
    having some minor security issues with my latest website and I'd like to find something more safe. Do you have any recommendations?

    Also visit my site :: how to get your ex girlfriend back

    OdpowiedzUsuń
  3. Pretty section of content. I simply stumbled
    upon your website and in accession capital to assert that I get actually loved account your weblog posts.
    Any way I'll be subscribing in your feeds and even I fulfillment you get admission to persistently quickly.

    My homepage ... how to get your ex back (friendmend.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. If you are going for finest contents like myself, simply pay a visit this site everyday as it offers quality contents, thanks

    Here is my webpage :: airbnb discount code

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! I simply wish to offer you a huge thumbs up for the excellent information you have
    got right here on this post. I am coming back to
    your blog for more soon. Marble Polishing

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies