czwartek, 23 maja 2013

TAG 40 pytań wersja HARD

Witajcie,

Robiąc duplom oglądam filmiki na yt (jak znacie ciekawe kanały to podajcie mi linki, już brakuje mi kanałów do oglądania, a yt wydaje się za mały:) 


Bardzo spodobał mi się TAG 40 pytań wersja hard - nikt mnie nie otagował (bo bloga w tedy jeszcze nie miałam), ale tak mi się podoba, że postanowiłam go zrobić. 


Będzie miłą odskocznią od dyplomu:) 


Obecnie żyję na dwa miasta: Kraków i Przemyśl, a że remontują tory jazda trwa 5 h!



1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
W drukarni, kserowałam książkę

2) Czy kiedykolwiek zjadłaś kredke?
Nie, ale obgryzam końcówki ołówków

3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak różowe piórko i różowa doniczka- dekoracja kwiatka

4) Czy masz na sobie skarpetki?
tak, bo jest zimno

5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Nie, bo do porządnego kina mam 80 km i nie opłaca mi się jechać 2 h w jedną stronę na film. 

6) Czy jest Ci gorąco?
Nie, jest zimno

7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Kawa 3 w 1

8) Co ostatnio jadłaś?
Kanapki

9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
Na uczelni, miałam zajęcia z promotorem

10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Koleżanka przyszła skanować zdjęcie

11) Czy tesknisz za kimś teraz?
Mamą

12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Jak wrócę z zajęć wf to pójdę na JUWENALIA (koncert Hartacze), ale tylko mój kierunek chodzi na zajęcia w Juwenalia, w Boże Ciało i weekend majowy!!!


13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Koleżanka do zdjęcia 

14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Czy dostanę się na studia

15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Zapomniałam użyć rano :)

16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Tak, u dentysty.

17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
To mój mąż i jest u ciotki

18) Czy masz opalenizne?
Nie opalam się , używam filtrów 50 

19) Czego teraz słuchasz?
Samochodów za oknem i kanału szusz na yt

20) Czy kolekcjonujesz cos?
Tak, podstawki pod piwo XD 

21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Rok temu, miałam zepsute światło z przodu, wiec mnie pouczyli. A jak odjechałam to przypomniałam sobie że z tyłu jedno światło też padło :D

22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Nie, po co?

23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
"Na ASP w Krakowie płaci się ok 100 zł" 

24) Lubisz ostre przyprawy?
Nie

25) Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?
Rano

26) Czy jesteś bogata?
W pomysły i plany

27) Jaka jest w Ciebie pogoda?
Zimno, ale bez deszczu

28) O której godzinie budzisz się rano?
Zawsze po 9 

29) Jaki film ostatnio widziałaś?
Uczę się do egzaminu z rosyjskiego, wiec jakiś naukowy po rosyjsku

30) Jaki masz dzwonek w tel?
Zawsze wibracja

31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Tak, na Litwie,  Ukrainie, Słowacji

32) Ile masz rodzeństwa?
Sztuk: 1  

33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Laptop

34) Co planujesz dziś robić?
Iść na juwenalia!!!

35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
Wczoraj jak kroiłam cebulę

36) Jakie jest twoje ulubione radio?
Słucham Eski, bo jako jedyne jest regionalne i podaje informacje z okolicy, a nie tylko Polski

37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
Kebab - nie jem hamburgerów z powodu mięsa niewiadomego pochodzenia. Kebab nie jest AŻ tak przemielony i widać gdy jest kość czy coś co nie jest mięsem

38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Brązowe

39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Robiłam prace do dyplomu i na zaliczenia, skończyłam o 4 rano (o 7 pobudka na wf) 

40) Czy masz zwierzęta?
Tak, dwa króliki


Miłego dnia!

3 komentarze:

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies