piątek, 2 maja 2014

Recenzja świeczek z Ikea

Witajcie!

Pod wpisem o zakupie tych świeczek bardzo zachwalałyście świeczki z Ikea. Że ładnie i długo pachną, są najlepsze na rynku i tanie. Skusiłam się na dwie mniejsze, bo inne zapachy mi się nie podobały. Na pierwszy ogień poszła pomarańczowa świeczka. Zapach był wyczuwalny bez zapalania, ale tylko blisko świeczki- nie było żadnego zapachu gdzieś dalej. Po zapaleniu - cóż zapach był, ale kilka cm od świeczki. Nie potrafił nawet zapachnieć w jednym pokoju - mąż wracając z pracy i stojąc nad świeczką nie poznał, że jest zapachowa! Bardzo rozczarowałam się pomarańczową. Ale fajne było to, że nawet długo się paliła, można było kilka razy zapalać i gasić, knotek jest mocny i gruby, nie zaginał się, nie wypalał. 


Kiedy wypaliłam do końca pomarańczową znalazłam w pudełku białą i o dziwo zaraz po wyjęciu z pudełka zapach rozszedł się po pokoju. Przyjemny, mocny i wyczuwalny nawet bez zapalania. Po kilku minutach przestał być wyczuwalny. Po zapaleniu zapach słabnie (jak w każdej świeczce zapachowej) i nie rozchodzi się dalej niż pokój. Ale jest mocniejszy niż w pomarańczowej. 


Podsumowanie
Nie kupię ponownie świeczek z Ikea, pozostałe zapachy mi nie pasują, do Ikea mam daleko, a woski czy olejki dają mocniejszy efekt. Cena nie jest duża (mała świeczka kosztuje ok 4 zł), ale palić świeczkę bez zapachu nie widzę sensu. Na poprzednim mieszkaniu miałam wannę i paliłam świeczki przy kąpieli - i tutaj świeczka z Ikea by się sprawdziła, bo ma delikatny zapach, więc stojąc blisko wanny czuć by było ją, ale nikt nie oczekiwałby żeby cała łazienka pachniała. Mocnego i długotrwałego zapachu wosków nie przebiły. 

Lubcie świeczki z Ikea?
Macie jakieś godna polecenia i pachnące świeczki zapachowe? 

27 komentarzy:

  1. Moje zdanie jest trochę inne, kupuję świeczki z Ikea już od kilku dobrych lat i dla mnie są najlepsze. Miałam już wszystkie zapachy jakie mają dostępne w sklepie. Od wanilii aż do kokosa itd:)
    Najlepsza jest waniliowa i tu napiszę, że zapach unosi się u mnie w Moim pokoju, na korytarzu i nawet dalej, i tu prawda;) więc jestem w szoku, że tak się dzieję z Twoimi, również polecam małe i duże podgrzewacze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobne zdanie o waniliowej - czuć w całym domu:) Wypróbowałam ich wiele i mam o nich dobrą opinię.
      Ale wielu wosków nie miałam w kolekcji, więc może kiedyś zmienię zdanie:)

      Usuń
    2. Mąż stojąc nad świeczką nie poczułże coś się pali i powinno być czuć - robiłam "testy" bez informowania go co powinien czuć i nic nie wyczuł

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze świeczek z Ikei i chyba ich nie spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tych świeczek, nie mam też dostępu do Ikei więc się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś raz miałam - również się nie sprawdziły - nie kupiłam więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie wykanczam tindrę, po mojej przygodzie z yankee candle wolę jednak ikeę - niby gorsza jakosciowo ale przyzwoita swieczka z ikea;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze świeczek z Ikea.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tez nie ma Ikei, najbliższa mam w Gdańsku, tudzież w Poznaniu, ale miałam okazję palić świeczuszkę z Ikea, bodaj jabłko-cynamon, była ok, ale rzeczywiście nie była zbyt intensywna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dużych nie próbowałam, jedynie tealighty - zapakowane pachniały niesamowicie intensywnie, z zapalonymi bywało już różnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może małe sa lepsze?

      Usuń
    2. chyba dużo zależy od zapachu :) teraz mam waniliowe w szafie z ubraniami, skoro niezapalone tak mocno pachną :) ale standardowo kupuję w hurtowej wręcz ilości te bezzapachowe - wolę woski :)

      Usuń
  9. Ja w Ikei kupuje tylko białe świeczki, takie duże kule. Bardzo długo się palą, jednak zapachowe nie są;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie jestem zwolenniczką świeczek
    ale od czasu do czasu lubię coś zapalić, gdyż nastój dają niesamowity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NA balkonie mam dwa świeczniki i wieczorami robią świetne wrażenie

      Usuń
  11. ja świeczki z ikei kupuję właśnie po to, żeby palić sobie podczas kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miałam wannę to było super przeżycie:) teraz mam prysznic :P

      Usuń
  12. zapraszam na mojego bloga www.milosciszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podobają mi się osłonki z ikai, świeczki też chętnie bym wypróbowała ale do najbliższego sklepu mam ok 70 km.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam doniczkę zamiast osłonki - nie zobaczyłam ze róznią się wielkością dziurkowanego boku:)

      Usuń
  14. Ja wolę te z Biedronki, pachną całkiem ładnie i wyczuwalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie jestem fanką świeczek i nie kupuję ich dlatego ja niestety nie doradzę w tej kwestii, ale wiem, że jest tu na pewno wiele świeczkomaniaczek, które na pewno Ci coś doradzą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupuje te świeczki od lat ,środek wydłubuję (podważając nożem ) i mam jako zapach do szafy lub na stoliku, a szklaneczki mam na drinki, lub wsypuję do nich różne przysmaki i chrupię podczas szydełkowania.Zraziłam tym sposobem kilka osób i też są zadowolone.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies